2026-07-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Fy fan vad sorgligt för alla inblandade. Särskilt för M. Inte för den där Roger dock, eftersom han valde att vara otrogen om detta stämmer. Fy!

Edit. Dubbelsvin är han. Inte bara otrogen men väljer också att inte ha en relation och införliva sonen i sitt liv. Snacka om att inte ta ansvar för sina dumma beslut.

Som jag läser kommentaren du svarade på så flyttade R ihop med sin tjej för 8 år sedan, vilket gör att det var E han var otrogen med. Och lovade då tydligen guld och gröna skogar till, hur ofta har en otrogen man ens vågat göra slut och valt älskarinnan? Han tyckte väl att det var spännande ända tills det blev ett barn (varför skyddar man sig inte om man inte vill ta ansvar?).

Synd om M ja att inte få växa upp med en far. Men samtidigt vet vi ju inte hur E är. Kanske är det bäst att han inte varit involverad i M's liv.

Är det någon som vet hur R är?
Citera
2026-07-14, 15:12
Medlem
Han ville väl inte lämna sin tjej och få Ellies tre ungar på köpet och en egen på väg. Är en stor omställning. De hade ju inte känt varann sålänge.
Citera
2026-07-14, 16:08
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Kan man verkligen säga. De hade ju bestämt att de skulle ha barnet ihop. Sen ändrar han sig så lägligt.

Har hon berättat detta?
Om det var en otrohetsaffär är det ju märkligt att han vill ha barn.
Citera
2026-07-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Har hon berättat detta?

Ja i en vlogg från Vallentuna.
Citera
2026-07-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Har hon berättat detta?

Jag vet inte om det stämmer gällande otrohet. Aldrig hört det ryktet förut.
Citera
2026-07-14, 16:29
Medlem
Citat:
Frågan är om det är samma sak med hennes sjukdomar som fäderna till hennes barn. Lögn och hittepå?
Citera
2026-07-14, 16:32
Medlem
Citat:
Har kollat upp honom på MR KOLL och han flyttade ihop med sin tjej för 8 år sen. Mellon blir 6 år i december.
Citera
2026-07-14, 16:38
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ja i en vlogg från Vallentuna.

Okej 👌
Citera
2026-07-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Har kollat upp honom på MR KOLL och han flyttade ihop med sin tjej för 8 år sen. Mellon blir 6 år i december.

Väldigt förlåtande sambo i så fall.
Citera
2026-07-14, 16:47
Medlem
Man bör vara väldigt säker på att det är rätt pappa som pekas ut. Väldigt olyckligt om det är fel och han får dras med det ryktet.
Citera
2026-07-14, 17:18
Medlem
Citat:
Väldigt förlåtande sambo i så fall.

Tyvärr väldigt vanligt enligt min erfarenhet. Sambon/fru blir väldigt mån om att visa att hon ”vunnit” honom (som att det är något att stoltsera med ett otroget vrak).

Sen är män som är otrogna ofta väldigt bra på att prata och manipulera. När man hört vad de sagt av andra, som utomstående, fattar man inte att andra tror på dem, men deras karisma brukar vara stark.
Citera
2026-07-14, 18:29
Medlem
Citat:
Man bör vara väldigt säker på att det är rätt pappa som pekas ut. Väldigt olyckligt om det är fel och han får dras med det ryktet.
Det är rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in