2026-07-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha ja det var det första jag tänkte på när S gjorde entré i deras liv. Såg ut som hans barn ju.
De andra grabbarna är mer tydligt ”Ellie”, med hennes ansiktsform och läppar tex.

Jaaaa precis så! Tänker på det varje gång det är närbild på Stefan. Så lika drag och blick.

De två mellersta är jättelik henne, Victor ser jag inte riktigt.
Citera
2026-07-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Förstår inte hur loppisboden ska lösa problemet med att bli av med allt skit. Hur svårt ska det vara att beställa en container. Hoppas loppisboden iallafall blir klar innan snön kommer 😂

Skänk bort allt, hon har fått massa pengar av sina följare liksom.
Citera
2026-07-13, 20:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
Förstår inte hur loppisboden ska lösa problemet med att bli av med allt skit. Hur svårt ska det vara att beställa en container. Hoppas loppisboden iallafall blir klar innan snön kommer 😂
Eller kanske närmre bröllopet...
Men är inte boden väldigt liten med tanke på hur mycket de väl ska göra sig av med?

Var det inte Stina som hade lärt sig kommandot "gå runt"?
Fattar ju noll...Bara för att hon själv går runt en bil en gång betyder inte att man tränat hunden så den kan det... 🙄
Citera
2026-07-14, 00:27
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Haha ja det var det första jag tänkte på när S gjorde entré i deras liv. Såg ut som hans barn ju.
De andra grabbarna är mer tydligt ”Ellie”, med hennes ansiktsform och läppar tex.

Mellon är väl lik sin pappa

Hsn har ju en annan pappa än de äldsta
Citera
2026-07-14, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Mellon är väl lik sin pappa

Hsn har ju en annan pappa än de äldsta

Tycker inte han är lik sin riktiga pappa om det stämmer vem han är (som påstått här i tråden). Alla är ju inte lika sina föräldrar utan någon annan släkting. Jag är tex lik morförälder och gammelfarföräldrar. Inte alls lik mamma eller pappa.
Citera
2026-07-14, 07:46
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Tycker inte han är lik sin riktiga pappa om det stämmer vem han är (som påstått här i tråden). Alla är ju inte lika sina föräldrar utan någon annan släkting. Jag är tex lik morförälder och gammelfarföräldrar. Inte alls lik mamma eller pappa.

Vem är hans pappa?
Citera
2026-07-14, 10:05
Medlem
Citat:
Vill ni se en bild Mellons pappa så Googla på ”Studsvik och Roger Ekvall”. Han är Arbetstagarrepresentant. Ser bra och trevlig ut tycker jag.
.
Citera
2026-07-14, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Vem är hans pappa?
Se inlägget här ovan. Iaf påstådda pappan eftersom hon såklart aldrig sagt rätt ut vad han heter.
Citera
2026-07-14, 11:30
Medlem
Citat:
.
Mellon var en otrohetsaffär. Den här Roger flyttade ihop med sin tjej för 8 år sen. Mellon blir 6 år nu i december.
Roger bor ff ihop med denna tjej. Han valde då att va med sin tjej än att gå till Ellie när hon blev gravid.
Citera
2026-07-14, 13:39
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Mellon var en otrohetsaffär. Den här Roger flyttade ihop med sin tjej för 8 år sen. Mellon blir 6 år nu i december.
Roger bor ff ihop med denna tjej. Han valde då att va med sin tjej än att gå till Ellie när hon blev gravid.
Vilken jäkla svin till karl!
Citera
2026-07-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vilken jäkla svin till karl!

Kan man verkligen säga. De hade ju bestämt att de skulle ha barnet ihop. Sen ändrar han sig så lägligt.
Citera
2026-07-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Fy fan vad sorgligt för alla inblandade. Särskilt för M. Inte för den där Roger dock, eftersom han valde att vara otrogen om detta stämmer. Fy!

Edit. Dubbelsvin är han. Inte bara otrogen men väljer också att inte ha en relation och införliva sonen i sitt liv. Snacka om att inte ta ansvar för sina dumma beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in