Igår, 09:33
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Varför vill du ligga och runka på stranden? Tycker du att det är passande, eller kanske till och med MER passande än att någon badar i string-bikini?

Man upphör aldrig att förvånas över folks sätt att resonera, eller dra paralleller...
Snuskhummer, jag tycker att du alltid borde titta bort. Men dom vackra solglasögonen gör väl ändå att ingen ser vad du i smyg tittar på.
Allt skrivet i ett sammanhang som du tydligen inte orkar eller förmår sätta dig in i. Sen absolut ja, speciellt om man har uppskattande publik, fast då måste man vara vältränad, ha stor kuk och se bra ut, exakta motsatsen till vad denna tråd handlar om.
Citera
Igår, 09:54
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Så om kvinnor klär sig exakt som män på stranden blir allt bra?
Nu har väl aldrig tråden handlat om det?
Citera
Igår, 10:02
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Obesitas är en sjukdom, folk väljer inte att bli sjuka.
Väldigt få fetton lider av obesitas som en diagnostiserad sjukdom, det sitter i huvudet i form av stress, lättja och dålig viljestyrka.
Att vara fet är det samma som att gå omkring med en röd flagga som skriker ut - Jag mår inte bra och detta tycker många är helt ok heja på samtidigt som de som belyser detta anses vara kränkande, elaka etc.

Det är samma sak som att ni skulle sitta och heja på en alkis som livesänder sina fyllor. Fullt med likes och positiva kommentarer om val av dryck etc. Gud vad fin du är i din partyhatt, oj vad snygg Explorer flaskan är i din hand.
Inte många av er kärringar som skulle tycka detta var en bra idé..
Citera
Igår, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Det finns ingen annan religion idag som blandar ihop dessa på det sätt som Islam gör. Den ena existerar inte utan den andra. Visa mig gärna något muslimskt land där dessa två är separerade såsom t ex den svenska kyrkan är från svenska staten. Motivera gärna varför du anser att dessa två ska ses åtskilda och behandlas åtskilda.

Det var du som hävdade att Islam tvunget är synonymt med Islamism, du verkar tro att alla muslimer är islamister.
Citera
Igår, 10:12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Inte alls, jag försöker belysa hur dumt det är att försvara fetton samtidigt som man refererar till lagligt och tillåtet medans mina rättigheter inom samma lagar och rättigheter inte får tillvaratas pga författaren av inlägget jag kommenterar tydligt ansåg att jag inte har samma demokratiska rättigheter att slippa bli utsatt för något.

Skulle det bli enklare för dig och andra om jag istället säger att jag blir kränkt av att se feta människor, får jag rätt då? Det är så det brukar vara nuförtiden, väljer man blir kränkt kan man aldrig ha fel.
Om du är så lättkränkt att du inte tål att se människor i badkläder, så bör du undvika platser där badkläder kan förväntas förekomma.
Citera
Igår, 10:18
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Allt skrivet i ett sammanhang som du tydligen inte orkar eller förmår sätta dig in i. Sen absolut ja, speciellt om man har uppskattande publik, fast då måste man vara vältränad, ha stor kuk och se bra ut, exakta motsatsen till vad denna tråd handlar om.
Tråden handlar om kvinnliga badkläder, så både runka och storlek på kuk är off topic.

Så vem är det som inte orkar eller förmår att sätta sig in i trådens ämne? En sunkig strandrunkare kanske?
Citera
Igår, 10:23
Medlem
Dollmens avatar
Måste vara världens bästa vara att importera.253st på 1kg i porto 🙂
Citera
Igår, 11:43
Medlem
Kleiners avatar
Citat:
Nej det är du och "Iman2014" som är dom "programmerade" döda fiskarna. Ni lever kvar i en flera tusen år gammal kultur medan vi har anpassat oss till ett mer modernt och jämlikt sätt att leva våra liv.

Att ni inte mår bra här och passar in är inte så konstigt, med dom förutsättningarna.
Men ni skulle nog må bättre om ni försökte "simma med strömmen" istället för emot den, det måste vara jobbigt att hela tiden försöka "förändra världen" i ett främmande land där man (än så länge) fortfarande tillhör en minoritet.

Jag mår ganska bra och passar in som handen i handsken

Du skriver bara nonsens för att attackera mig och har ingen aning vem jag faktiskt är eller hur jag tänker. Att du inte har kunnat listat ut mig hittills och tror att jag är programmerad, är en stor gåta för mig. Använder du ens hjärnan?

Citat:
På vilket sätt skulle det vara hat? Jag lägger fram vad som är fakta. Istället för att kalla mig hatare, motivera varför jag skulle ha fel. Vad gäller rasism finns det inga värre rasister än muslimer. Även där får du gärna motivera till varför jag skulle ha fel. Vi talar om dagens värld, inte historiskt nu. Historiskt har även Kristendomen varit helt absurd.

Jag har koranen hemma och har läst delar av den men vad som står i koranen (liksom i Bibeln) spelar mindre roll. Det är vad dagens följare av en religion anser som är det som har betydelse. Jag förmodar att du vet mycket lite om vad som lärs ut i koranskolorna?

// CC

Jag håller med, muslimer borde vara bättre på att tåla kritik och inte bara komma med rasist kortet. Är man stadig/stabil i sin tro finns ingen anledning att ryta ifrån. Så blir det när ens tro bli till en religion och man följer människors lögner (som hadith) och inte använder hjärnan att fundera över Guds ord.

Jag vet mycket väl vad som lärs i koranskolor och det har ingenting att göra med tro. Inte med den tro som jag har. Islam som tro är kapad av hemska människor runt om i världen.
Senast redigerad av Kleiner Igår kl. 12:03.
Citera
Igår, 12:02
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det var du som hävdade att Islam tvunget är synonymt med Islamism, du verkar tro att alla muslimer är islamister.

Inte alls att jag tror det men tillräckligt många av muslimerna är det. De samhällen som har en majoritet muslimer får ett samhälle där islam även blir ett politiskt system. Islamisterna tar makten och skapar ett samhälle där islam styr allt. I de flesta fall med passivt stöd av icke-islamister. Bevisa gärna motsatsen för mig om jag har fel.

// CC
Citera
Igår, 12:03
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Det är nog VÄLDIGT FÅ som ens skulle komma på tanken. GRATTIS till en väldigt sjuk fantasi.

Aaaw, blev du lite pryd nu?

Det är kul hur incel-riddarna drar lansen snabbt & hårt för rövsnöre på stranden, men så fort man nämner onani eller dildos svimmar de som småflickor. Hemska tanke!
Citera
Igår, 12:09
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner

Jag vet mycket väl vad som lärs i koranskolor och det har ingenting att göra med tro. Inte med den tro som jag har. Islam som tro är kapad av hemska människor runt om i världen.

I ovan håller jag med dig. Så var det även med kristendomen under många århundraden. Så är det idag med t ex Priderörelsen som är kapad av vänstern. För många blir en religion eller en annan typ av rörelse ett medel för att nå deras egna privata syften och mål vilket till slut styr den i en riktning som inte det var tänkt av grundaren. Jag tror både Muhammed och Jesus (om han nu existerat) skulle vända sig i sina gravar om de såg vad deras skapelser har blivit och har utnyttjats.

// CC
Citera
Igår, 12:20
Medlem
Citat:
Inte alls att jag tror det men tillräckligt många av muslimerna är det. De samhällen som har en majoritet muslimer får ett samhälle där islam även blir ett politiskt system. Islamisterna tar makten och skapar ett samhälle där islam styr allt. I de flesta fall med passivt stöd av icke-islamister. Bevisa gärna motsatsen för mig om jag har fel.

// CC

Bosnien och Hercegovina t.ex, tydligen envisas du bestämt med att de har sharialagar vilket jag inte hade någon susning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in