Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Nej, det är snarare du som inte förstår logik här. Jag använder mig av din egen logik och ditt eget resonemang här. Enligt ditt egna resonemang borde du vara helt okej med topless kvinnor på ett tåg eller buss elelr på gator eller torg. Till och med helt nakna kvinnor.
För enligt din feministiska logik har kvinnor inget ansvar utan kan göra vad dem vill. Klä sig exakt som dem vill och allt ansvar ligger på mannen att bara acceptera det.
Skulle det inte vara bra om du som startat tråden, håller dig till stranden, som trådstarten handlar om?
Och om du slutar relatera till "helt nakna" kvinnor, ett uttryck som bara du använder i tråden, trots att du startat den med ämnet stringbikini...
Det är ingen jävla logik alls att börja tjattra om tåg, bussar, gator och torg när din trådstart handlar om badkläder på stranden. Och inte om helt nakna kvinnor heller.
Du ålägger dessutom mig med åsikter som jag aldrig givit uttryck för, för att förminska mig.
Du har tappat det totalt.
Sök hjälp för ditt störda intresse för unga flickors bakdelar. Eller gör som jag tidigare föreslagit, flytta någonstans där du slipper problemet för du kommer knappast att förmå att ändra badmodet här ändå.