2026-07-14, 10:38
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Stort firande i Västerås i dag?

Har gädda 799 plockat fram sin stiliga paraduniformsdräkt från sexchatten med osäkra barnet han ville runka och suga av?

Kommer stora släkten och vänner på besök med tårtor och trumpeter och uppvaktar en uppklädd kändis-gäddfarfar som dagen till ära passerar 81 år?

Skickar Mr Koll blommor nu när delar av släkten trendar på kommuntoppen?

Blommor från lokala RFSL nu när gubben kommit ut som gäddornas ålderman och "peddo-patriark"?

Ska vi skicka en fruktkorg och lite blommor? "Från dina största fans".
Citera
2026-07-14, 10:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tänker att det luktar något odefinierbart vidrigt där inne.
Ja, man får en känsla av en lite udda doftkomposition där stängd-sommarstuga-som-precis-öppnats-för-säsongen-lukt, kombinerat med en lätt touch av mögel, dominerar. #746
Citera
2026-07-14, 10:57
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, man får en känsla av en lite udda doftkomposition där stängd-sommarstuga-som-precis-öppnats-för-säsongen-lukt, kombinerat med en lätt touch av mögel, dominerar. #746

Samt inslag av svett och sperma. #746
Citera
2026-07-14, 11:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Samt inslag av svett och sperma. #746
Ja, det måste vara en sällsam doftupplevelse att kliva in i det där pedofilnästet. Har man väl känt lukten en gång så minns man den. Lukt är ett av människans starkaste sinnen. #746
Citera
2026-07-14, 11:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Jag tror inte att han inser vad som kommer att hända. Han har garanterat inte en susning om vad Dumpen är och att han kommer att publiceras som #799 där. Stella nämnde tyvärr inte för honom att konfrontationsvideon faktiskt kommer att publiceras på Dumpen, bara att hon skulle kontakta hans fru.

Hon sa att det skulle publiceras på dumpen.se .
Citera
2026-07-14, 11:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon sa att det skulle publiceras på dumpen.se .
Ja, jag vet att jag hade fel. Det har redan påpekats. Hursomhelst undrar man om gubben har fattat vad som hände? Idag fyller han år, så man kan ju tänka att firandet blir en smula avmätt. #799
Citera
2026-07-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskandesnotra
Ja, jag hoppas verkligen att ryktet sprider sig dit. Ingen stor håla han valt att bo på heller. Han gillar en viss typ av föreningar så det vore intressant att veta om han hittar någon på nya orten
Verkar finnas en när man googlar. Just där lär det väl inte finnas barn och hundar att förlusta sig på i alla fall...
Det nya namnet klingar ju inte speciellt svenskt, vi har väl funderingar här i tråden på om en utlandsflytt/flykt är förestående. Något som diskuterats i byn?

Citera
2026-07-14, 12:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Verkar finnas en när man googlar. Just där lär det väl inte finnas barn och hundar att förlusta sig på i alla fall...
Det nya namnet klingar ju inte speciellt svenskt, vi har väl funderingar här i tråden på om en utlandsflytt/flykt är förestående. Något som diskuterats i byn?

Det borde ju finnas någon pratglad bybo som gärna sprider ordet om #746, tycker man. Jag har väldigt svårt att tänka mej att han skulle kunna flyga under radarn på en sådan liten ort särskilt länge. Det vore kanske möjligt för en pedofil som ännu inte avslöjats, men efter en publicering på Dumpen förefaller det osannolikt. Dom många och långa diskussionerna på Flashback om honom borde också ha hjälpt till att väcka intresse för vem fanskapet är och vad han ägnat sej åt. Samtalet borde fan spelas upp i högtalarna på ICA istället för den där trista musiken dom envisas med att plåga kunderna med.
Citera
2026-07-14, 13:08
Medlem
Citat:
Det borde ju finnas någon pratglad bybo som gärna sprider ordet om #746, tycker man. Jag har väldigt svårt att tänka mej att han skulle kunna flyga under radarn på en sådan liten ort särskilt länge. Det vore kanske möjligt för en pedofil som ännu inte avslöjats, men efter en publicering på Dumpen förefaller det osannolikt. Dom många och långa diskussionerna på Flashback om honom borde också ha hjälpt till att väcka intresse för vem fanskapet är och vad han ägnat sej åt. Samtalet borde fan spelas upp i högtalarna på ICA istället för den där trista musiken dom envisas med att plåga kunderna med.
Eller hur! Här var fler inne från byn vill jag minnas. Vi vill veta mer! Vi har ju fått föga trovärdig information från kaptenen om husförsäljningen, att huset redan är sålt för ett drömbud. Finns det någon som har rimligare information om det?
För övrigt var idén om samtalet i högtalarna på ICA brilljant! Lysande sätt att få kunderna att stanna kvar, de vill ju inte missa något 🤪

Citera
2026-07-14, 13:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Visst är det störande om det är så att #785 snyltar på statskassan. Jag inser precis att vi ju inte har fått veta något alls om #785s ekonomi. Vi har fått "veta" att han ser bra ut (han har förmodligen köpt sin badrumsspegel vid utförsäljningen av den numera nedlagda Kristallsalongen på Liseberg ) och har ett ständigt inflöde av unga kvinnor i hemmet (hemtjänsten åker dit dagligen alltså), men jag saknar verkligen en djupgående redogörelse för hans privata finanser. Är han snorrik? Finansierar han tillvaron med att sälja avancerad bögsex? Finns det en nyligen avliden arvtant? Eller är det Försäkringskassan som står för kalaset?

Säljer bögsex, garanterat. #785
Citera
2026-07-14, 13:13
Medlem
tindravargs avatar
Kan någon peka mig i rätt riktning om #785 har facebook kvar, eller finns någonstans on the Internet så man kan förlusta sig i denna varelse? OBS: Ärlig och absolut inte idiotisk.
Citera
2026-07-14, 13:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Eller hur! Här var fler inne från byn vill jag minnas. Vi vill veta mer! Vi har ju fått föga trovärdig information från kaptenen om husförsäljningen, att huset redan är sålt för ett drömbud. Finns det någon som har rimligare information om det?
För övrigt var idén om samtalet i högtalarna på ICA brilljant! Lysande sätt att få kunderna att stanna kvar, de vill ju inte missa något 🤪

Ja, att komma ny till en väldigt liten ort brukar inte passera obemärkt bland lokalbefolkningen. Någon därifrån borde ju även vara aktiv på Flashback och kunna bidra med lite matnyttig information om #746. Vill man inte outa sej här, så kan man ju alltid skriva och kalla sej "vän" till den som faktiskt vet något. Det har hänt förr att man gör det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in