2026-07-13, 21:44
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja det var lite av en kändis lokalt också som jag förstått det.
En storfångst med andra ord. #588

Rymden och långt bort från planeten jorden är nog ett bra alternativ just nu för honom.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/sebastian-vill-skjuta-upp-raket-i-rymden-fullt-mojligt

är det så klokt att en halvgalen pederast sysslar med raketer... #588
Citera
2026-07-13, 22:08
Medlem
Jag kan bekräfta att #746 har både bytt både för och efternamn och även bytt bodstatsort. Man kan väl säga att bygden inte ville ha honom kvar längre, och han förstod det. En skraj lite hare blev han ...
Citera
2026-07-13, 22:13
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskandesnotra
Jag kan bekräfta att #746 har både bytt både för och efternamn och även bytt bodstatsort. Man kan väl säga att bygden inte ville ha honom kvar längre, och han förstod det. En skraj lite hare blev han ...

Eftersom han lät som Lille-Skutt i slutet av samtalet så förstår jag. Var det vargen och sjörövarna som drev ut honom från bygden?
Citera
2026-07-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Eftersom han lät som Lille-Skutt i slutet av samtalet så förstår jag. Var det vargen och sjörövarna som drev ut honom från bygden?
Det kan man nog säga. Ingen som ville ha med honom att göra.
Citera
2026-07-13, 22:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, #746 fick alldeles rätt i att "alla kommer att hata mej". Det "lilla helgonet" drog iväg sisådär 14 mil. Husförsäljningen går sådär...Trist för den nya bostadsorten att få ett sådant praktpeddo på halsen. Hoppas ryktet går även där.
Citera
2026-07-13, 22:18
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Ja man hörde ju på bölandet att det skulle bli något sådant.
Citera
2026-07-13, 22:18
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Det kan man nog säga. Ingen som ville ha med honom att göra.

Var var Bamse när han behövde honom som mest? Eller Skalman för den delen, den kloke fan. Lite sexchattande och en träff liksom.
Citera
2026-07-13, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, #746 fick alldeles rätt i att "alla kommer att hata mej". Det "lilla helgonet" drog iväg sisådär 14 mil. Husförsäljningen går sådär...Trist för den nya bostadsorten att få ett sådant praktpeddo på halsen. Hoppas ryktet går även där.
Ja, jag hoppas verkligen att ryktet sprider sig dit. Ingen stor håla han valt att bo på heller. Han gillar en viss typ av föreningar så det vore intressant att veta om han hittar någon på nya orten
Citera
2026-07-13, 22:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Var var Bamse när han behövde honom som mest? Eller Skalman för den delen, den kloke fan. Lite sexchattande och en träff liksom.
Om du tittar riktigt nära på interiörbilderna från hans pedofilnäste, så kan du se att på övervåningen finns det en bård i ena rummet. På den finns mängder av Nalle Puh-bilder. Det verkar som att att bården sattes upp av de förra ägarna, men att den här äckel pedofilen har behållit den i 10 år säjer mej en hel del. #746
Citera
2026-07-13, 22:28
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
”Kan man komma ur det här på nåt sätt?”
”Det är bara fantasier”. Man är fortfarande lika sjuk i huvudet då.
Citera
2026-07-13, 22:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, jag hoppas verkligen att ryktet sprider sig dit. Ingen stor håla han valt att bo på heller. Han gillar en viss typ av föreningar så det vore intressant att veta om han hittar någon på nya orten
Nej, det är ju inte precis någon världsmetropol. Ynka 5457 invånare enligt Google. På en sådan liten ort sprider sej ryktet snabbare en än skogsbrand i juli (som orten dessutom precis drabbades av). #746
Citera
2026-07-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
”Kan man komma ur det här på nåt sätt?”
”Det är bara fantasier”. Man är fortfarande lika sjuk i huvudet då.
När han fattade att det ryktet spridit sig till bygden, då fick han panik men trodde även då att han skulle lyckas prata sig ur det hela. Sjuk man #746 (har varit närvarande vid samtal med honom)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in