Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Visst är det störande om det är så att #785 snyltar på statskassan. Jag inser precis att vi ju inte har fått veta något alls om #785s ekonomi. Vi har fått "veta" att han ser bra ut (han har förmodligen köpt sin badrumsspegel vid utförsäljningen av den numera nedlagda Kristallsalongen på Liseberg ) och har ett ständigt inflöde av unga kvinnor i hemmet (hemtjänsten åker dit dagligen alltså), men jag saknar verkligen en djupgående redogörelse för hans privata finanser. Är han snorrik? Finansierar han tillvaron med att sälja avancerad bögsex? Finns det en nyligen avliden arvtant? Eller är det Försäkringskassan som står för kalaset?
Vill minnas att den gode vännen även skrutit om #785:s goda ekonomi men kan tyvärr inte hitta det längre, då många av hans inlägg tagits bort. Hittade dock detta, inlägg 65469. "Tycker ni är väldigt fördomsfulla, tänk om det är som han säger till omgivningen att hans fiender lurat dit honom och han har till och med visat konversationer på telegram som stödjer detta. Han är som sagt intelligent, schysst och en kille som jag litar på i vart fall 👍". Dessa konversationer har inte kommit fram förutom på telegram, vilket är lite synd, Nicklas borde verkligen se till att det kommer till allmän beskådan, så vi alla kan se hur oskyldig han är, och så vi alla får skämmas riktigt ordentligt.