2026-07-08, 12:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Du har 100% rätt.
Ångrar inlägget nu.

Ingen fara, "blir fel ibland" som 785 sa. Hur det nu kan bli "fel ibland". Kanske var det kortslutning i hans hjärna som gjorde att han sexchattat med barn?

785 Var visst sjukskriven nu, läste jag. Och kostar samhället en jävla massa pengar. Gäddorna sjukskriver sig direkt, istället för att möta verkligheten.
Citera
2026-07-08, 12:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Han fick bara 16 månaders fängelse tyvärr (i början på 2024) så bör tyvärr vara ute i det fria. Är just nu skriven på en adress på ett fjäll, så han är förmodligen väldig ensam och håller sig undan.

Hans telefonsamtal till fiskaren, urk. Inga man återlyssnar på direkt á la #746.

Ute så snabbt med mobilen full av barnporr? Åklagaren mosade M*athias i rättegången. Han sitter väl i kåtan och sjunger "Jag är lapp o jag har mina renar, men ingen barnporr kvar".

746 samtal är ju unikt i sitt krälande och snyftande. Inte så kaxig då inte.
Citera
2026-07-08, 12:35
Avstängd
Hur har det gått för denna snyftare?

https://dumpen.se/2023/12/27/sprutaren-i-kista-napp-337/

746 skulle ha lärt sig av det samtalet. Men han var väl för upptagen med att chattrunka.
Citera
2026-07-08, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Ingen fara, "blir fel ibland" som 785 sa. Hur det nu kan bli "fel ibland". Kanske var det kortslutning i hans hjärna som gjorde att han sexchattat med barn?

785 Var visst sjukskriven nu, läste jag. Och kostar samhället en jävla massa pengar. Gäddorna sjukskriver sig direkt, istället för att möta verkligheten.
Läste det med, var hans gode vän som berättade det. Konstigt nog verkar han ha energi att knulla en helvetes massa kvinnor, ofta flera samma dag, hans vän skrev att de får boka tid. Borde man inte lite anonymt tipsa FK 🤔. Inte för att jag vet hur de testar arbetsförmåga, men något borde väl Nicklas klara av i arbetsväg då, istället för att kosta samhället pengar och roa sig kungligt under tiden!

Citera
2026-07-08, 13:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Läste det med, var hans gode vän som berättade det. Konstigt nog verkar han ha energi att knulla en helvetes massa kvinnor, ofta flera samma dag, hans vän skrev att de får boka tid. Borde man inte lite anonymt tipsa FK 🤔. Inte för att jag vet hur de testar arbetsförmåga, men något borde väl Nicklas klara av i arbetsväg då, istället för att kosta samhället pengar och roa sig kungligt under tiden!

Ja, klarar man av att underhålla en radda kvinnor, klarar man av att jobba med. 785. Inte ett dugg avundsjuk på 785, utan bara less på att samhället måste betala för gäddornas runkchattande.
Citera
2026-07-08, 13:23
Medlem
Kolla SVTplay

https://www.svtplay.se/video/8LBznNj/sparviddshinder

10:50 dyker det upp ett bekant ansikte.
Citera
2026-07-08, 13:27
Medlem
Citat:
Ja, klarar man av att underhålla en radda kvinnor, klarar man av att jobba med. 785. Inte ett dugg avundsjuk på 785, utan bara less på att samhället måste betala för gäddornas runkchattande.
Skulle vara intressant att veta vad det är som lockar kvinnorna så. Utseendet är det ju inte, inte klädstilen heller. Någon romantisk skriftlig ådra besitter han verkligen inte, och nu har han dessutom en publicering på Dumpen att ligga till citt CV. Kvinnorna i Huddinge kanske inte är så nogräknade...?

Citera
2026-07-08, 13:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Visst är det störande om det är så att #785 snyltar på statskassan. Jag inser precis att vi ju inte har fått veta något alls om #785s ekonomi. Vi har fått "veta" att han ser bra ut (han har förmodligen köpt sin badrumsspegel vid utförsäljningen av den numera nedlagda Kristallsalongen på Liseberg ) och har ett ständigt inflöde av unga kvinnor i hemmet (hemtjänsten åker dit dagligen alltså), men jag saknar verkligen en djupgående redogörelse för hans privata finanser. Är han snorrik? Finansierar han tillvaron med att sälja avancerad bögsex? Finns det en nyligen avliden arvtant? Eller är det Försäkringskassan som står för kalaset?
Citera
2026-07-08, 13:48
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Visst är det störande om det är så att #785 snyltar på statskassan. Jag inser precis att vi ju inte har fått veta något alls om #785s ekonomi. Vi har fått "veta" att han ser bra ut (han har förmodligen köpt sin badrumsspegel vid utförsäljningen av den numera nedlagda Kristallsalongen på Liseberg ) och har ett ständigt inflöde av unga kvinnor i hemmet (hemtjänsten åker dit dagligen alltså), men jag saknar verkligen en djupgående redogörelse för hans privata finanser. Är han snorrik? Finansierar han tillvaron med att sälja avancerad bögsex? Finns det en nyligen avliden arvtant? Eller är det Försäkringskassan som står för kalaset?
Att en gädda sjukskriver sig är småpengar, kostnaderna totalt sett iom en publicering är långt högre än vad en stackars sjukskrivning är. Bara 1 självmord kostar mer än en sjukskriven gädda gör i flera år.

Se helheten är en bra grej.
Citera
2026-07-08, 13:59
Medlem
Citat:
Vill minnas att den gode vännen även skrutit om #785:s goda ekonomi men kan tyvärr inte hitta det längre, då många av hans inlägg tagits bort. Hittade dock detta, inlägg 65469. "Tycker ni är väldigt fördomsfulla, tänk om det är som han säger till omgivningen att hans fiender lurat dit honom och han har till och med visat konversationer på telegram som stödjer detta. Han är som sagt intelligent, schysst och en kille som jag litar på i vart fall 👍". Dessa konversationer har inte kommit fram förutom på telegram, vilket är lite synd, Nicklas borde verkligen se till att det kommer till allmän beskådan, så vi alla kan se hur oskyldig han är, och så vi alla får skämmas riktigt ordentligt.

Citera
2026-07-08, 14:01
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Fullblodad narcissist det där. En mycket otäck människa. En gädda där jag önskar man hade fått till en längre konfrontation.

Han har länge stört mig en riktigt oempatisk dryg bajs gubbe, borde lyftas igen.

367
Citera
2026-07-08, 14:03
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Bra idé! Det finns ju numera också väldigt praktiska appar för att ringa fejksamtal till den egna mobilen. Man behöver bara ställa in några olika klockslag innan man ger sej in i trängseln bland kunder eller spårvagnspassagerare, sedan sköter det sej alldeles själv. Jag är en generös natur och jag delar frikostigt med mej av #746 ångestfyllda lipande till alla som vill lyssna och förstås även till alla som inte visste att dom ville lyssna förrän dom råkade sammanstråla med MisterClueless. #746

Off Topic
Hade jag hört den ringsignalen på en vagn hade jag trott att det var du som lät så 😁

On Topic
341 skulle jag gäääärna vet hur det gick för sedan.
Tack för påminnelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in