2026-07-14, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Du bor i en förort bland låginkomsttagare annars hade du inte varit så olycklig med sophanteringen. Du kan inte lura mig!

Du påstår dig nu vara bättre en afrikansk läkare som är kirurg och räddar liv ifrån cancer eller hjärtproblem?

Något du också är frånvarande i ditt sinne.
Hur kan man vara så frånvarande i sitt sinne att inte inse hur kass man är när man tror sig vara bättre än kirurg som är 1 på miljonen idag och räddar liv.

Det minsta jag vill personligen vara är lika kass och värdelös som du är. Du tillhör bottenskrapet av befolkningen. Att dina politiker till vänster och höger inte ställer mer krav på alkoholister, missbrukare och bidragstagande svenskar är för mig märkligt. Vad ska man göra med såna som dig och alla missanpassade svenskar som inte ens kan läsa en bok?

Hur många ska AI kunna försörja som inte har logiskt tänkande? Det undrar jag än varför det sitter 5 missanpassade invandrartjejer som hånar en polis. Såna kommer ändå att slussas ut av politiker. Det är vad många länder gör nu. En omorganisering av alla missanpassade individer i samhället som inte gör något för staten. Vad som väntar såna som dig lär vi få veta och se, inte kan staten försörja dig hela livet när AI ersätter lågt barnafödande

Kalkylen börjar bli felaktig för mig då.
Du kostar staten enorma pengar genom att sitta och gnälla på Flashback istället för att jobba och förstärka staten

Eller vad har du gjort för den svenska staten idag än att logga in på Flashback och skriva dynga samt bajsa och äta för alla pengar du får ifrån staten.

Jag hade också som politiker inte varit feg och sagt ifrån till såna som dig.
Hade jag varit politiker så hade jag sagt som det är än att låta alla andra missbrukare, alkoholister och statsbidragsgänget leva på staten

Är det så att en kirurg räddar folket i Sverige så är det mer troligt för min del att välkomna en sån individ än såna som dig. Men dina politiker är för fega vilket är därför såna som mig inte röstar på varken höger eller vänstern

Det enda du lever på är att du är svensk i ditt CV och meritförteckning men skulle Sverige brinna upp och du sökte jobb i ett annat land så kommer du inte långt på att enbart kalla dig svensk. Du kommer långt i Sverige för att dina politiker är för fega för såna som dig och därför tror du att du är någon gåva till jorden befolkningen för att du föddes med någon specifik etnicitet

Så någon annan som läst till läkare och du som inte gått ut skolan är alltså bättre en läkare för att dina fega politiker påstår det? Tillåt mig att skratta åt det här

Denna fantastiska läkare som du börjar raljera om kan väl sluta vara självisk och stanna kvar i Afrika och rädda liv där istället då? Men det gör han inte, för han bryr sig bara om sig själv och skiter i alla andra, så därför kommer han hit istället för en högre lön till sig själv. Eller menar du att Afrika inte behöver läkare? Din logik här är ju vansinnigt dålig. Visst förstår du att dessa människorna bara kommer hit för att de är själviska? De vill ha högre löner eller bidrag och flyr sitt eget land där de lämnar sina landsmän i sticket.

Och ja svenskar bor hellre med mig än araber och afrikaner. Vi svenskar dömer inte varandra efter lön som ni gör, det är därför det är så uppenbart att du inte är svensk, du bryr dig bara om status och lön. Precis som andra invandrare. Ni borde åka hem.
Citera
2026-07-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Denna fantastiska läkare som du börjar raljera om kan väl sluta vara självisk och stanna kvar i Afrika och rädda liv där istället då? Men det gör han inte, för han bryr sig bara om sig själv och skiter i alla andra, så därför kommer han hit istället för en högre lön till sig själv. Eller menar du att Afrika inte behöver läkare? Din logik här är ju vansinnigt dålig. Visst förstår du att dessa människorna bara kommer hit för att de är själviska? De vill ha högre löner eller bidrag och flyr sitt eget land där de lämnar sina landsmän i sticket.

Och ja svenskar bor hellre med mig än araber och afrikaner. Vi svenskar dömer inte varandra efter lön som ni gör, det är därför det är så uppenbart att du inte är svensk, du bryr dig bara om status och lön. Precis som andra invandrare. Ni borde åka hem.

Vad pratar du om nu?
Nu vill du bli av med alla läkare som bidrar till staten också. Vem ska dina politiker söka hjälp hos då? Dig eller? Dina värdelösa Gen Z som läser allt på sociala medier och ChatGPT. Nivån på alla läkare enligt den svenska staten dessa tider var så kass att man behövde sänka betygen för att välkomna andra sökande ifrån andra länder. Eller ska du fylla bristen på undersköterskor och sköterskor? Förstår du inte att det är lågt barnafödande? Är du för korkad att förstå att det är för lågt barnafödande i hela världen förutom i delar av Afrika?

En individ kan komma alltifrån att vilja flytta ifrån ett varmare klimat, till kärlek till högre lön. Om dessa bidrar till staten. Varför ska man inte göra det?

Du hade för 10 min sen problem med kriminella och sophanteringen. Nu plötsligt har du problem med skötsamma invandrare också. Du verkar ha någon bipolär dysfunktion också.

Varför skulle rika svenskar vilja bo med dig?
Kan du ge mig några konkreta exempel på vad du bidrar med till Sverige? Dina ölburkar som du dricker om dagarna? Dina fördomar som du sitter med här?

Att du har problem med allt och alla?
Du är på en tråd som diskuterar invandrartjejer som hånade en polis men helt plötsligt är du som en labil dysfunktionell individ som kastar skit på allt och alla.

Om svenskar vill bo bredvid dig så har man inte högt IQ

Vad har du gjort som svensk för staten idag? Varför undviker du frågan? Bättre att du faktiskt svarar på vad DU gjort för landet idag,

Som arbetslös kan jag tycka att du kan erbjuda dig själv på olika volentärtjänster som att sopa undan sopor på olika områden eller att du ställer upp på annat men det är förstås inte av ett intresse eller hur?

Egentligen bryr du dig knappast om Sverige eller den svenska befolkningen så ta inte mer av min tid. Du har synats på hela Flashback 👏

Jo det är många svenskar och invandrare som läser mina inlägg nu och skrattar åt dig. Du har inte bara gjort bort dig utan lagt krokben på dig själv att du är en rasist som hatar allt och alla oavsett vad man gör för staten Sverige och du livnär dig på andras hat mot andra människor precis som nazisterna gjorde i Tyskland mot judar.

Den enda meriten du lever på är att du ska bli serverad för att du föddes som svensk. Du behöver aldrig vakna upp och tänka vad kan jag göra idag för Sverige och svenskarna förutom mitt Flashback?
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-07-14 kl. 09:43.
Citera
2026-07-14, 09:37
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

https://www.youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Borde detta inte räcka för utvisnig?
Vad ska vi ha dem här för?
vi klarade oss BRA utan dem, det var dom som behövde OSS!

Men om dom vill se oss döda, så ska dom ju UUUUUTTT

Ja, de bör utvisas samma dag och utan tillgångar, så kan de sälja sig till sina muslimska bröder
Citera
2026-07-14, 09:52
Medlem
Citat:
Vad pratar du om nu?
Nu vill du bli av med alla läkare som bidrar till staten också. Vem ska dina politiker söka hjälp hos då? Dig eller? Dina värdelösa Gen Z som läser allt på sociala medier och ChatGPT. Nivån på alla läkare enligt den svenska staten dessa tider var så kass att man behövde sänka betygen för att välkomna andra sökande ifrån andra länder. Eller ska du fylla bristen på undersköterskor och sköterskor? Förstår du inte att det är lågt barnafödande? Är du för korkad att förstå att det är för lågt barnafödande i hela världen förutom i delar av Afrika?

En individ kan komma alltifrån att vilja flytta ifrån ett varmare klimat, till kärlek till högre lön. Om dessa bidrar till staten. Varför ska man inte göra det?

Du hade för 10 min sen problem med kriminella och sophanteringen. Nu plötsligt har du problem med skötsamma invandrare också. Du verkar ha någon bipolär dysfunktion också.

Varför skulle rika svenskar vilja bo med dig?
Kan du ge mig några konkreta exempel på vad du bidrar med till Sverige? Dina ölburkar som du dricker om dagarna? Dina fördomar som du sitter med här?

Att du har problem med allt och alla?
Du är på en tråd som diskuterar invandrartjejer som hånade en polis men helt plötsligt är du som en labil dysfunktionell individ som kastar skit på allt och alla.

Om svenskar vill bo bredvid dig så har man inte högt IQ

Vad har du gjort som svensk för staten idag? Varför undviker du frågan? Bättre att du faktiskt svarar på vad DU gjort för landet idag,

Som arbetslös kan jag tycka att du kan erbjuda dig själv på olika volentärtjänster som att sopa undan sopor på olika områden eller att du ställer på annat men det är förstås inte av ett intresse eller hur?

Egentligen bryr du dig knappast om Sverige eller den svenska befolkningen så ta inte mer av din tid. Du har synats på hela Flashback 👏

Jo det är många svenskar och invandrare som läser mina inlägg nu och skrattar åt dig. Du har inte bara gjort bort dig utan lagt krokben på dig själv att du är en rasist som hatar allt och alla oavsett vad man gör för staten Sverige och du livnär dig på andras hat mot andra människor precis som nazisterna gjorde i Tyskland mot judar.

Den enda meriten du lever på är att du ska bli serverad för att du föddes som svensk. Du behöver aldrig vakna upp och tänka vad kan jag göra idag för Sverige och svenskarna förutom mitt Flashback?

Vi kan inte ta in hela tredje världen in i det här landet då har vi inget land kvar till slut. Då förvandlas vi till en ekonomisk zon likt USA som håller på att bli ett riktigt skitland.

Sverige var mycket bättre innan massinvandringen påbörjades. Vi hade sjukvård i världsklass. Du verkar inte förstå att om man tar in flera miljoner människor i landet så behöver man även fler läkare och andra yrken då behoven ökar. Vi hade inte behövt det utan massinvandringen då befolkningen hade varit lägre. Jag förstår att detta är mycket svårt att förstå.

Och självklart vill alla bo med mig för jag är så förbannat trevlig och charmig. Och vem tusan bryr sig om att bli kallas rasist 2026? Det är en stämpel jag med stolthet bär idag, bara galningar skriker rasist vid det här laget när landet har de stora invandringsproblemen vi ser idag.
Citera
2026-07-14, 09:58
Medlem
Citat:
Vi kan inte ta in hela tredje världen in i det här landet då har vi inget land kvar till slut. Då förvandlas vi till en ekonomisk zon likt USA som håller på att bli ett riktigt skitland.

Sverige var mycket bättre innan massinvandringen påbörjades. Vi hade sjukvård i världsklass. Du verkar inte förstå att om man tar in flera miljoner människor i landet så behöver man även fler läkare och andra yrken då behoven ökar. Vi hade inte behövt det utan massinvandringen då befolkningen hade varit lägre. Jag förstår att denna logik är mycket svårt att förstå.

Och självklart vill alla bo med mig för jag är så förbannat trevlig och charmig. Och vem tusan bryr sig om att bli kallas rasist 2026? Det är en stämpel jag med stolthet bär idag, bara galningar skriker rasist vid det här laget när landet har de stora invandringsproblemen vi ser idag.

Vi tar inte in miljoner utan vi tar in begränsad med antal med människor och det var dina högerpolitiker som tog in en massa ensamkommande män utan att ha en lösning för alla för ni män är inte kända för att kunna ha logistiskt tänkande men ändå ska du sitta här och predika vad du tycker/anser och vill trots att du saknar någon utbildning i något område. Vad dina politiker gör ju nu ifrån högerdelen är en omorganisation dvs att till och med kasta ut skötsamma invandrare medan såna som dig får stanna kvar men någonstans insåg dessa högerpolitiker att arbetslösheten steg och att landet började blöda pengar då staten inte kan leva på bidragstagare, nazister och islamister eller kriminella oavsett om det är invandrare eller svenskar.

Då fick staten sadla om dvs hoppa ifrån sin höga häst och välkomna människor som kan bidra till staten Sverige än dig som lever på staten. Det är inte välkomna människor utan att ta in människor som kan ta bolån, köpa och som har rätt förutsättningar för att lyckas.

Återigen inget svar på vad du gör för staten eller vad du gjort för staten, utan bara dynga ifrån en frånvarande man som är ensam, miserabel och misslyckad likt många i Sverige

Däremot har Spanien tagit emot 1 miljon icke EU medborgare och deras ekonomi blomstrar just nu i hela EU enligt rapport ifrån media och forskare så om du ska jämföra så är det inte fel på människor utan som dig och alla andra män i Sverige

Nej du är bara en korkad rasist som driver runt i landet utan fakta för du påstod att tredje världen tar ner landet till botten men Spanien bevisar ju annat med sin fakta.

Så uppenbarligen tror du också att du är bättre än ekonomer till forskare som studerat Spanien och andra EU länder.
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-07-14 kl. 10:06.
Citera
2026-07-14, 10:06
Medlem
MossadNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

https://www.youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Borde detta inte räcka för utvisnig?
Vad ska vi ha dem här för?
vi klarade oss BRA utan dem, det var dom som behövde OSS!

Men om dom vill se oss döda, så ska dom ju UUUUUTTT

Ah, klassisk SD-logik:
Rätten att kränka, hata och säga vad man vill ska vara HELIG och helt utan konsekvenser!

Men om du sitter ner under en sändning? Livstids utvisning utan rättegång.
Yttrandefriheten är verkligen jätteviktig för er... tills någon använder den till att inte hålla med er. :-)
Citera
2026-07-14, 10:21
Medlem
Citat:
Vi tar inte in miljoner utan vi tar in begränsad med antal med människor och det var dina högerpolitiker som tog in en massa ensamkommande män utan att ha en lösning för alla för ni män är inte kända för att kunna ha logistiskt tänkande men ändå ska du sitta här och predika vad du tycker/anser och vill trots att du saknar någon utbildning i något område. Vad dina politiker gör ju nu ifrån högerdelen är en omorganisation dvs att till och med kasta ut skötsamma invandrare medan såna som dig får stanna kvar men någonstans insåg dessa högerpolitiker att arbetslösheten steg och att landet började blöda pengar då staten inte kan leva på bidragstagare, nazister och islamister eller kriminella oavsett om det är invandrare eller svenskar.

Då fick staten sadla om dvs hoppa ifrån sin höga häst och välkomna människor som kan bidra till staten Sverige än dig som lever på staten. Det är inte välkomna människor utan att ta in människor som kan ta bolån, köpa och som har rätt förutsättningar för att lyckas.

Återigen inget svar på vad du gör för staten eller vad du gjort för staten, utan bara dynga ifrån en frånvarande man som är ensam, miserabel och misslyckad likt många i Sverige

Däremot har Spanien tagit emot 1 miljon icke EU medborgare och deras ekonomi blomstrar just nu i hela EU enligt rapport ifrån media och forskare så om du ska jämföra så är det inte fel på människor utan som dig och alla andra män i Sverige

Nej du är bara en korkad rasist som driver runt i landet utan fakta för du påstod att tredje världen tar ner landet till botten men Spanien bevisar ju annat med sin fakta.

Så uppenbarligen tror du också att du är bättre än ekonomer till forskare som studerat Spanien och andra EU länder.

Vi har visst tagit in flera miljoner. Det är 2 210 638 utrikesfödda i Sverige, och då räknas inte ens tredje generations invandrare med, det är flera hundratusentals i den gruppen också.

Sverige har 10% arbetslöshet och lånar nu pengar till en statsbudget som inte längre går ihop.

Jag betalar naturligtvis så lite skatt som möjligt in till staten. Jag vill inte bidra till den nuvarande politiken som landet driver. Jag börjar betala skatt igen när massinvandringen stoppas helt och hållet och återvandring påbörjas. Tills dess får staten minimalt kapital av mig.
Citera
2026-07-14, 10:27
Medlem
Citat:
Vi har visst tagit in flera miljoner. Det är 2 210 638 utrikesfödda i Sverige, och då räknas inte ens tredje generations invandrare med, det är flera hundratusentals i den gruppen också.

Sverige har 10% arbetslöshet och lånar nu pengar till en statsbudget som inte längre går ihop.

Jag betalar naturligtvis så lite skatt som möjligt in till staten. Jag vill inte bidra till den nuvarande politiken som landet driver. Jag börjar betala skatt igen när massinvandringen stoppas helt och hållet och återvandring påbörjas. Tills dess får staten minimalt kapital av mig.

Räknar du kriminella eller skötsamma nu? Du menar att det är illa att ta in människor trots att Spanien motbevisar dig och ditt inlägg. Du ska vara glad att jag inte är politiker. Du och dessa kvinnor som hade hånat en polis hade varit parasiter för mig som lever på staten och som måste veck

Ok det kan du göra och då kan du anmäla dig för volontärarbete för pensionärer och vården där svenskar är så att vården blir mindre belastade inför hösten men det vill du inte göra?

Du är vad man kallar för skitsnackare och jag synade dig för ett bra tag sedan. Det är därför man inte bryr sig om män som dig mer och ni kommer bli slutligen ersatta av AI.

Skänker man lån till Ukraina och pengar såsom Sverige gjort olikt andra EU länder så blir det så och har man dessutom missanpassade svenskar som dig som lever på att SD ska kasta ut skötsamma invandrare så är det inte konstigt att landet går i botten medan Spanien rapporterar andra siffror

Logiskt tänkande är inte för rasister
Citera
2026-07-14, 10:34
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag är fan osäker på om du har rätt. Jag tror muslimska kvinnor har den integriteten ändå att de ändå riskerar att se samhällsfunktioner som inte direkt betalar pengar rätt ut som haram. Kvinnojouren betalar inte ut pengar.

Men svensken hjälper dem tömma ut fittan när dom ska föda ?
BB är ju översållat av muslimer som knullat.
Varför tömmer dom inte sina fittor själva i hemmet? Då duger svensken minsann.
Citera
2026-07-14, 10:39
Medlem
Citat:
Räknar du kriminella eller skötsamma nu? Du menar att det är illa att ta in människor trots att Spanien motbevisar dig och ditt inlägg. Du ska vara glad att jag inte är politiker. Du och dessa kvinnor som hade hånat en polis hade varit parasiter för mig som lever på staten och som måste veck

Ok det kan du göra och då kan du anmäla dig för volontärarbete för pensionärer och vården där svenskar är så att vården blir mindre belastade inför hösten men det vill du inte göra?

Du är vad man kallar för skitsnackare och jag synade dig för ett bra tag sedan. Det är därför man inte bryr sig om män som dig mer och ni kommer bli slutligen ersatta av AI.

Skänker man lån till Ukraina och pengar såsom Sverige gjort olikt andra EU länder så blir det så och har man dessutom missanpassade svenskar som dig som lever på att SD ska kasta ut skötsamma invandrare så är det inte konstigt att landet går i botten medan Spanien rapporterar andra siffror

Logiskt tänkande är inte för rasister

SCB räknar alla invandrare. Och ja vi har tagit in alldeles för många, nu behöver vi skicka tillbaka ungefär hälften. Kriminella först såklart.

Jag behöver inte jobba, jag har inte tänkt göra det heller för jag vill inte bidra med skatt till det nuvarande Sverige. Jag börjar bidra när jag ser verklig förändring. Tills dess röstar jag med plånboken.

Om ordet rasist används när man inte vill bli en minoritet i sitt eget land, så är det ganska svårt att ta det ordet seriöst för övrigt. Jag tror du hade värnat om ditt eget land på precis samma sätt om du varit i min sits, eller menar du på fullt allvar att du bara hade låtit ditt eget folk hamna i minoritet i ditt land utan att göra någonting alls?
Citera
2026-07-14, 10:45
Medlem
Citat:
SCB räknar alla invandrare. Och ja vi har tagit in alldeles för många, nu behöver vi skicka tillbaka ungefär hälften. Kriminella först såklart.

Jag behöver inte jobba, jag har inte tänkt göra det heller för jag vill inte bidra med skatt till det nuvarande Sverige. Jag börjar bidra när jag ser verklig förändring. Tills dess röstar jag med plånboken.

Om ordet rasist används när man inte vill bli en minoritet i sitt eget land, så är det ganska svårt att ta det ordet seriöst för övrigt. Jag tror du hade värnat om ditt eget land på precis samma sätt om du varit i min sits, eller menar du på fullt allvar att du bara hade låtit ditt eget folk hamna i minoritet i ditt land utan att göra någonting alls?

Du ska skicka tillbaka folk?
Vad gör du med dig själv som inte bidrar till staten eftersom du inte svarar på frågan ordentligt. Leva på alla nazister, pedofiler och kriminella svenskar medan du enligt ditt inlägg betalar mindre skatt till staten.

Låt mig påminna dig om att du har brist på transport, vård, jordbruk och människor inom alla sektorer som säkerhet. Skulle ryssen bestämma för att inta Sverige så är du beredd att försvara dig utan statens hjälp?

Eller du kanske inte kommit så långt att du tänkte vad händer om det blir krig.

Varför inte säga att du inte vill bidra för att du inte får jobb/arbete baserat på att du är en bidragstagare som HATAR andra som bidrar med sin skatt trots skitjobb som du VÄGRAR ta.

Du är korkad,
Du värnar inte om Sverige och svenskar utan det är en inbillning. Det är en fantasi som du byggt upp likt korkade människor som är islamister eller religiösa. Du gör det här för si och så men själv är du så korkad att du betalar skatt så lite som möjligt så att ryssar kan ta dig bakifrån när dessa kommer. Bra logik, betalar man skatt så går det till polisen och försvaret som försvar ditt land. Alla dessa män och kvinnor är svenskar som försvarar Sverige vid kris. Vissa är dessutom volontärer olikt dig

Så sluta snacka skit är du snäll. Du är inte bättre än dessa exempel som tas upp i videon.

Betalar man skatt till staten så kan man köpa och värna om svensk ekonomi för att öka försvaret i kris

Ingen svensk som är normal i sitt sinne tror på dig och dina inlägg. Svensk försvar behöver anställa miljontals i nöd vid kris som försvarar landet och bidrar till människor som är gamla och barn, att du och dina SD politiker vurmar om att skicka tillbaka integrerade invandrare gör er mer och mer korkade för varje dag och det är inte konstigt att landet ser ut som den gör

Ryssland består av alla slags möjliga människor och skulle dessa få för sig att anfalla dig eller Finland kommer du bli en pannkaka/en smet på väggen.

Så var tacksam för varenda minut du får andas och må bra! Att det finns människor oavsett bakgrund som gått i försvaret för att värna om dig och din dynga
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-07-14 kl. 10:51.
Citera
2026-07-14, 10:56
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Är det nu folk ska kaosa, plundra, elda, våldta araber, slå och mörda dom? WLM?

Utan dess förekomst hade incidenten aldrig ägt rum, och detta skulle inte behövts diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in