Nu tror jag mest att de satt där och väntade på att fotbollen skulle börja, men anta att de faktiskt utnyttjade sin yttrandefrihet. Gillar vi inte yttrandefrihet här?
Idiot, de var där för att kolla på fotboll, men ditt namn här är allt man behöver veta om din intelligens.
Lustigt att det bara var 5-6 muslimer där för att kolla på fotboll då, när det hölls en minnesstund? 5--6 hucklekärringar? Brukar vara männen i familjen som är mest intresserad av fotboll.
De borde inte varit här i Europa överhuvudtaget men det borde ju vara utvisning som gäller när man inte har vandeln som krävs för att fungera i ett i-land.
Nu tror jag mest att de satt där och väntade på att fotbollen skulle börja, men anta att de faktiskt utnyttjade sin yttrandefrihet. Gillar vi inte yttrandefrihet här?
Vad tror du att de skulle göra med vår yttrandefrihet om de var i majoritet?
Ja, vad gör dem här? Skicka hem dessa äckliga varelser.
Skicka hem... från Köpenhamn då, eftersom det var där händelsen inträffade?
ont: så jävla talande också att källan till hela diskussionen är en Youtube short från riks haha. Jävla clown-falang.
Men dom vill ändå ha hjälp från danska kvinnojourer/dansk polis sen, när deras muslim män slår ihjäl dem!
Jag är fan osäker på om du har rätt. Jag tror muslimska kvinnor har den integriteten ändå att de ändå riskerar att se samhällsfunktioner som inte direkt betalar pengar rätt ut som haram. Kvinnojouren betalar inte ut pengar.
Jag är fan osäker på om du har rätt. Jag tror muslimska kvinnor har den integriteten ändå att de ändå riskerar att se samhällsfunktioner som inte direkt betalar pengar rätt ut som haram. Kvinnojouren betalar inte ut pengar.
Antagligen det som är ännu mer haram är väl det att de sitter där själva, utan en pojkvän eller bror.
Och tittar på fotboll!