2026-07-13, 03:17
Medlem
Nu tror jag mest att de satt där och väntade på att fotbollen skulle börja, men anta att de faktiskt utnyttjade sin yttrandefrihet. Gillar vi inte yttrandefrihet här?
Citera
2026-07-13, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Man kan undra vad den lilla gruppen muslimer hade på en minnesstund för en mördad svensk polis att göra? De satt och skrattade på en minnesstund!

Jag tycker de skall åka hem till sanden och skratta i stället. Även om de måste åka ofrivilligt med spotthuva i handfängsel.
Idiot, de var där för att kolla på fotboll, men ditt namn här är allt man behöver veta om din intelligens.
Citera
2026-07-13, 06:08
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolmonkey7
Idiot, de var där för att kolla på fotboll, men ditt namn här är allt man behöver veta om din intelligens.
Lustigt att det bara var 5-6 muslimer där för att kolla på fotboll då, när det hölls en minnesstund? 5--6 hucklekärringar? Brukar vara männen i familjen som är mest intresserad av fotboll.
Citera
2026-07-13, 06:20
Medlem
De kunde inte ställa sig upp för det skulle av(slöja) bombbältena.
Citera
2026-07-13, 07:30
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
De borde inte varit här i Europa överhuvudtaget men det borde ju vara utvisning som gäller när man inte har vandeln som krävs för att fungera i ett i-land.
Citera
2026-07-13, 07:33
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnurgberg
Nu tror jag mest att de satt där och väntade på att fotbollen skulle börja, men anta att de faktiskt utnyttjade sin yttrandefrihet. Gillar vi inte yttrandefrihet här?
Vad tror du att de skulle göra med vår yttrandefrihet om de var i majoritet?
Citera
2026-07-13, 07:36
Avstängd
dude2ks avatar
Ja, vad gör dem här? Skicka hem dessa äckliga varelser.
Citera
2026-07-13, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Ja, vad gör dem här? Skicka hem dessa äckliga varelser.
Skicka hem... från Köpenhamn då, eftersom det var där händelsen inträffade?
ont: så jävla talande också att källan till hela diskussionen är en Youtube short från riks haha. Jävla clown-falang.
Citera
2026-07-13, 08:19
Medlem
Duvlorts avatar
Allt handlar ju om respekt i deras kultur, antagligen tyckte de att Christian inte förtjänade det.

Sen var ju det synd att man bröt sändningen, man skulle istället hängt kvar vid flickorna.
Bra för oss nordbor och se vad det är vi har släppt in.
Senast redigerad av Duvlort 2026-07-13 kl. 08:28.
Citera
2026-07-13, 08:30
Medlem
Värdelös tråd. Papperskorgen.

Männisnor är fria att medverka i minnesstunder som de vill.
Citera
2026-07-13, 08:35
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
Men dom vill ändå ha hjälp från danska kvinnojourer/dansk polis sen, när deras muslim män slår ihjäl dem!

Jag är fan osäker på om du har rätt. Jag tror muslimska kvinnor har den integriteten ändå att de ändå riskerar att se samhällsfunktioner som inte direkt betalar pengar rätt ut som haram. Kvinnojouren betalar inte ut pengar.
Citera
2026-07-13, 08:40
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag är fan osäker på om du har rätt. Jag tror muslimska kvinnor har den integriteten ändå att de ändå riskerar att se samhällsfunktioner som inte direkt betalar pengar rätt ut som haram. Kvinnojouren betalar inte ut pengar.

Antagligen det som är ännu mer haram är väl det att de sitter där själva, utan en pojkvän eller bror.
Och tittar på fotboll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in