2026-07-12, 22:31
Medlem
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

https://www.youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Borde detta inte räcka för utvisnig?
Vad ska vi ha dem här för?
vi klarade oss BRA utan dem, det var dom som behövde OSS!

Men om dom vill se oss döda, så ska dom ju UUUUUTTT
Citera
2026-07-12, 22:34
Medlem
Drettans avatar
Men dom vill ändå ha hjälp från danska kvinnojourer/dansk polis sen, när deras muslim män slår ihjäl dem!
Citera
2026-07-12, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

https://www.youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Borde detta inte räcka för utvisnig?
Vad ska vi ha dem här för?
vi klarade oss BRA utan dem, det var dom som behövde OSS!

Men om dom vill se oss döda, så ska dom ju UUUUUTTT

Nu var väl detta i Danmark, och inte i Sverige. Men nej, de har varken här eller i Danmark att göra. Jävla avskum. Bara att skicka hem dem igen.

Skandalöst agerande av danska TV2 också att inte visa hur otroligt illa de bär sig åt, de borde gjort ett eget inslag bara om det! Kvinnorna borde fått en chans att förklara sig...
Citera
2026-07-12, 22:47
Medlem
De har även mage att sitta och skratta. Vilka jävla avskum.
Citera
2026-07-12, 22:51
Medlem
De borde verkligen gruppvåldtad offentligt på ett torg.

Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
De har även mage att sitta och skratta. Vilka jävla avskum.
Citera
2026-07-12, 22:52
Medlem
En liten grupp invandrartjejer ställde sig alltså inte upp under en plötslig minnesstund?

De kanske satt och pratade om annat och missade vad som hände runt om dem? De kanske inte förstod vad de förväntades göra?

Snacka om att försöka koka soppa på en spik. Snacka om ett desperat inslag från rasisterna på Riks.
Citera
2026-07-12, 23:08
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Muslimer röstar på V. V hatar poliser. Förvånad? Not.
Citera
2026-07-12, 23:12
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
Men dom vill ändå ha hjälp från danska kvinnojourer/dansk polis sen, när deras muslim män slår ihjäl dem!
Nä de piskas väl bara om de inte lyder sin man.

"afghan idiots punishing a kid for not satisfying her "husband"
https://x.com/YossiBenYakar/status/1996107925920547290?t=ILYqVwQNyfeyjhZAPICmqQ&s=19
Piska ett barn för att inte tillfredställa sin muhammedan. Helt stört. Visst är det svaga slag men det är likväl stört. Och vem fan vet om de håller tillbaka pga kameran. Men har sett värre... Hoppas länken funkar fortfarande jag vill inte se igen man blir bara arg över vad för störd, öppet fientlig kult som tillåtits in i vårat land, våra länder i norr, och Europa och mörkas om av FÖRRÄDARE till köpta politiker och media och skolsystem. 😤

Men ja, nej, det är många som försöker fly från kultens förtryck och störda definition av " heder". Undrar hur många som lever på skyddat boende? Det var en på min mors jobb som hade det, pga förföljelse av kulten. Så de vågar väl inte oavsett vad de tycker.

Till och med dödsstraff kan det vara för att försöka lämna "islääm". Jag vet att alla muslimer inte håller med om det, men det är islam.

Remigration är den fredliga lösningen. Vi bör jobba för det varje dag medans vi har det alternativet.

Skriv på Save Europe Act ⬇️
Senast redigerad av Room531 2026-07-12 kl. 23:17.
Citera
2026-07-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Varför utvisas dom inte
Av den enkla orsaken att du inte kan utvisa människor av den anledningen. Behöver du skriva ett helt Flashback inlägg för att luska ut svaret på den frågan?
Citera
2026-07-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
En liten grupp invandrartjejer ställde sig alltså inte upp under en plötslig minnesstund?

De kanske satt och pratade om annat och missade vad som hände runt om dem? De kanske inte förstod vad de förväntades göra?

Snacka om att försöka koka soppa på en spik. Snacka om ett desperat inslag från rasisterna på Riks.

Förstod de att de var på en minnesstund? Eller alltså, deltog dom på minnesstunden? Verkar ju lite konstigt att åka iväg till en minnesstund om man inte ska delta... Eller var det kanske typ en manifestation på offentlig plats där de råkade befinna sig?
Citera
2026-07-13, 01:33
Medlem
Vadå? måste man ställa sig upp på order för att nån håller en minnesstund där man råkar vara? har jag helt missat. Har heller aldrig sett någon lag som säger att man måste hedra folk om man inte vill.

Vill folk göra något omkring mig där jag är kan dom inte förvänta sig att jag skall delta utan jag fortsätter med det jag gör om det är möjligt.

Löjlig trådstart.

Hur många tysta minuter har du hållit i dag TS?
Har du ställt upp på alla tysta minuter som varit i fotbolls-VM ifall du sett matcherna på tv?
Senast redigerad av alanlissa87 2026-07-13 kl. 01:35.
Citera
2026-07-13, 02:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...

Man kan undra vad den lilla gruppen muslimer hade på en minnesstund för en mördad svensk polis att göra? De satt och skrattade på en minnesstund!

Jag tycker de skall åka hem till sanden och skratta i stället. Även om de måste åka ofrivilligt med spotthuva i handfängsel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in