2026-07-13, 20:40
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Det är tyvärr exakt så det fungerar.

Människor behöver inte medverka på minnesstund eller medverka på den på det sättet som just du har tänkt dig, eller ens ha koll på att det är en minnesstund.

Du kan dock gärna grina, det är din rätt.
Nej det måste man inte, Men man visar vilken äcklig respektlös rasist man är. Riktigt äckligt respektlöst beteende. Men själva kräver hororna "respekt". Dessa otacksamma, dryga arroganta svin ska ut ur Norden och Europa. Dom kan dyrka den perversa översexuella pedofilen någon annan stans.
Citera
2026-07-13, 20:42
Medlem
RomernasKungs avatar
Bör undersökas om det går att komma åt juridiskt i framtiden. Någon form av bristande vandel och utvisning vore det rätta.
Citera
2026-07-13, 20:51
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Vadå? måste man ställa sig upp på order för att nån håller en minnesstund där man råkar vara? har jag helt missat. Har heller aldrig sett någon lag som säger att man måste hedra folk om man inte vill.

Vill folk göra något omkring mig där jag är kan dom inte förvänta sig att jag skall delta utan jag fortsätter med det jag gör om det är möjligt.

Löjlig trådstart.

Hur många tysta minuter har du hållit i dag TS?
Har du ställt upp på alla tysta minuter som varit i fotbolls-VM ifall du sett matcherna på tv?
Ingen mentalt frisk person spottar på en minnesstund över en oskyldigt mördad person, så ja, jag hade ställt upp på alla minnesstunder jag råkar befinna mig på om den hedrade är en oskyldigt mördad person. Är du störd eller bara muslim?
Citera
2026-07-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Ha ha. Det är muslimerna som är rasister. Du din lille lögnare jag har inget problem med afrikaner, Det finns inget som heter islamofob. Det är en vidrig rasistisk pedofil ideologi, Du ser ju här vilka äckliga rasister dom är.

Din överkokta islamofobhjärna har missat att många afrikaner är muslimer så nu ljuger du. Du är bara en överkokt islamofob. Att de råkar sitta ner under en minnesstund är inget att förfära sig över.
Citera
2026-07-13, 21:20
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Din överkokta islamofobhjärna har missat att många afrikaner är muslimer så nu ljuger du. Du är bara en överkokt islamofob. Att de råkar sitta ner under en minnesstund är inget att förfära sig över.
Det vet jag din idiot! Men alla afrikaner är inte perversa pedofil dyrkare. Dessa respektlösa rasisthoror beter sig som dom arroganta svin dom är. Det är ingen fobi Islam är en rasistisk hat ideologi. Skapad av en perverst översexuellt monster. Som knullade barn åldringar och sin sons fru. Hade sexfantasier om 21 ungs oskulder som män får knulla hur mycket dom vil.
Citera
2026-07-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det vet jag din idiot! Men alla afrikaner är inte perversa pedofil dyrkare. Dessa respektlösa rasisthoror beter sig som dom arroganta svin dom är. Det är ingen fobi Islam är en rasistisk hat ideologi. Skapad av en perverst översexuellt monster. Som knullade barn åldringar och sin sons fru. Hade sexfantasier om 21 ungs oskulder som män får knulla hur mycket dom vil.

Nä, det enda du ser är att tre stycken sitter ner på några säckar samtidigt som två andra står upp, men du missade kanske det. Hur som helst är det inget att börja spotta på datorskärmen över och börja hata muslimer.

Du som går i taket över pedofili har väl inte missat vad kristna präster är kända för? Det är ju deras nationalsport att begå övergrepp på småpojkar.
Citera
2026-07-13, 21:35
Avslutad
Citat:
Nä, det enda du ser är att tre stycken sitter ner på några säckar samtidigt som två andra står upp, men du missade kanske det. Hur som helst är det inget att börja spotta på datorskärmen över och börja hata muslimer.

Du som går i taket över pedofili har väl inte missat vad kristna präster är kända för? Det är ju deras nationalsport att begå övergrepp på småpojkar.

Det är varjefall inte legaliserat att knulla barn här. Vi hatar de prästerna precis som du, men skillnaden är att folk som du ser det okej att gifta sig med 8 åringar.

Bara för vi hatar dig betyder inte det att vi tycker prästerna är okej, jag förstår att detta kräven en viss IQ att förstå som du inte innehar, men snälla, försök.
Citera
2026-07-13, 21:46
Medlem
alicia66s avatar
Citat:

Den tron bygger inte på en pervers översexuell pedofil profet. Kristna avskyr pedofil präster dom avgudar dom inte som de perfekta människorna. Din kristofob, Kristendomen bygger på Jesu lära, Han sprang inte runt och våldtog knullade barn och gifte sig med sitt barns fru. Han hade heller inga perversa sexfantasier om en massa skulder han skulle få knulla. Mins du imamerna som sålde unga flickor för njutningsäktenskap. Jävla hallikar. Vidrig sekt det där.
Citera
2026-07-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Danska Tv2 till och med redigerade klippet och bröt sändningen där muslimska kvinnor vägrar ställa sig upp för att hedra christian Cedevik

Varför utvisas dom inte,
när dom inte ens hymlar med att dom står bakom att oskyldiga poliser ska sparkas ihjäl av deras möslim bröder?

https://www.youtube.com/shorts/6V3xUdeyU_8

Borde detta inte räcka för utvisnig?
Vad ska vi ha dem här för?
vi klarade oss BRA utan dem, det var dom som behövde OSS!

Men om dom vill se oss döda, så ska dom ju UUUUUTTT
Oskyldiga?...
Det där är väl att gå väl långt, eller?
Rör det sig om en polis eller inte..

Snälla nån liksom, en polis är en polis är en polis.
Vi ska inte gå till överdrifter här

De flesta klarar sig utan poliser som dödar hundar, skjuter handikappade som har leksaker mm mm än värre.

Gängen är allmänt talat mindre fara för medborgare än polisen. Gängen ger sig mest på varandra ändå. Inget som super påverkar en, även om man bor i utsatt område

Sedan.. är det en bra idé, verkligen? Allmänt talat då, abstrakt talat? Att hedra individuella poliser? När de hatar och vill att vi vanliga dödliga ska vara värnlösa offer?
Senast redigerad av LupesVulpus 2026-07-13 kl. 22:06.
Citera
2026-07-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serlot69
Det är varjefall inte legaliserat att knulla barn här. Vi hatar de prästerna precis som du, men skillnaden är att folk som du ser det okej att gifta sig med 8 åringar.

Bara för vi hatar dig betyder inte det att vi tycker prästerna är okej, jag förstår att detta kräven en viss IQ att förstå som du inte innehar, men snälla, försök.

Nä, men det pågår fortfarande idag. Så med din logik så ska vi hata och utvisa alla kristna p.g.a. att kristna präster våldtar barn. Det är ju så du tänker som drar alla över en kam. Men jag är inte förvånad. Det är ju inte så att rasistiska islamofober tillhör intelligentian.
Citera
2026-07-13, 22:33
Avslutad
Citat:
Ok. Bra att du visar att du är emot mänskliga rättigheter och de miljarder människor som bekänner sig till islam eller kristendom. Otroligt sjuka och människofientliga värderingar alltså. Helt ovärdiga ett civiliserat samhälle.

Nej. Ni ska bort allihopa
Citera
2026-07-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serlot69
Nej. Ni ska bort allihopa

Nu är du mycket off-topic. Det kommer aldrig hända. Det finns ingen sådan politisk vilja och ingen seriös politiker kommer att gå till val på sådant trams, för sånt vinner man inga val på. Era politiker vet ju inte ens vad en svensk eller vad en kvinna är för något. Vem som helst kan bli svensk och vem som helst kan bli kvinna. Då är vägen lång till massutvnisningar. Dessutom ska jag ju sitta med på din minnesstund och högläsa ur koranen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in