Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Jag minns att när jag själv var typ 18-25, såg på 40+ gubbar som raggade unga tjejer, som äckliga, patetiska och gubbsjuka. Jag ansåg att man borde vara gift och ha barn vid den åldern, och fokusera på att vara en trogen och respektabel familjefar.
Vad anser ni vara normalt och acceptabelt i fråga om 40+ män i förhållande till tjejer mellan typ 18-30?
Om en yngre tjej själv visar intresse för mig, är det då fel/sjukt/konstigt att respondera annat än avvisande? (Om vi talar om tjejer på typ 20-25 år).
Du snackar om 18-30 men jag gissar på att du lutar mer åt 18 än 30, gamle snuskhummer där.
Du vet svaret på dina frågor redan. Du visste det när du själv var 18-25. Det du vill är att vi ska godkänna att du som 40plus ska rida tjejer som är hälften så gamla som du. Majoriteten av oss gör nog inte det. Vad ska killar i tjejernas ålder göra när gubbar blir ihop med dessa tjejer som egentligen bör höra till dem? Sen snackar du om att det finns gubbar som rider mycket yngre tjejer men då handlar det ju oftast om rika/kända gubbar och golddiggers eller så handlar det om psykiskt instabila tjejer. Tittar jag på de jag känner till i min krets så är tre av tre golddiggers. Åtminstone två av dem ses som smutshoror eftersom de gick med en man som redan hade barn med en annan.
Det som möjligen är till din fördel är att du inte har några egna barn. Man kan dock fråga sig varför då du har haft flera långa samboförhållanden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iwinyouloose
Vet en 45-årig man som har ungar med en 25-årig tjej.
En av hur många då? Det är ju liksom inte normalt.