2026-07-13, 11:38
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Den där åldersskillnaden är dock normal i jämförelse med män på +40 som försöker sig på 18 åringar som jämförelse. Förmodligen är det män som har föreställningen att dessa är lättare. Äldre kvinnor är betydligt smartare eftersom dom har livserfarenheter av män. Och vet betydligt bättre vad dom ska undvika i mans väg. Som män som TS. Många kvinnor i samma ålder bryr sig inte ens. Dom har slutat dejta män helt och har inget romantiskt intresse i alla fall.

Har kvinnlig vänner i den åldern och dom skrattar åt denna typen av män och undrar mest vad som gått fel i deras liv/barndom. Ingen av dessa vill dejta män som håller på så, för den allmänna bilden är att något inte riktigt stämmer med dessa män och att det är creepy. Vad har man ens gemensamt med en 17-18 åring på ett mer moget plan?? Det kanske handlar om män som själva fastnat mentalt i samma ålder. Konstigt är det i allafall, tycker även jag som man.

En 17 eller 18 år gammal kvinna är en fullvuxen kvinna i hennes bästa ålder. Alla män oavsett ålder är attraherade till en sådan kvinna. Det är helt normalt och naturligt. En 18 år gammal kvinna är mer attraktiv för män än en 30-35 år gammal kvinna.

Att du börjar attackera män för att vilja vara med 18 år gamla kvinnor visar hur ruttet och sjukt dagens samhälle är.
Citera
2026-07-13, 11:57
Medlem
Alla? Hur kan du veta det? Det är jo som att jag skulle säga att alla äldre kvinnor är attraherad av unga män?

Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
En 17 eller 18 år gammal kvinna är en fullvuxen kvinna i hennes bästa ålder. Alla män oavsett ålder är attraherade till en sådan kvinna. Det är helt normalt och naturligt. En 18 år gammal kvinna är mer attraktiv för män än en 30-35 år gammal kvinna.

Att du börjar attackera män för att vilja vara med 18 år gamla kvinnor visar hur ruttet och sjukt dagens samhälle är.
Citera
2026-07-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag minns att när jag själv var typ 18-25, såg på 40+ gubbar som raggade unga tjejer, som äckliga, patetiska och gubbsjuka. Jag ansåg att man borde vara gift och ha barn vid den åldern, och fokusera på att vara en trogen och respektabel familjefar.

Vad anser ni vara normalt och acceptabelt i fråga om 40+ män i förhållande till tjejer mellan typ 18-30?

Om en yngre tjej själv visar intresse för mig, är det då fel/sjukt/konstigt att respondera annat än avvisande? (Om vi talar om tjejer på typ 20-25 år).
Du snackar om 18-30 men jag gissar på att du lutar mer åt 18 än 30, gamle snuskhummer där.

Du vet svaret på dina frågor redan. Du visste det när du själv var 18-25. Det du vill är att vi ska godkänna att du som 40plus ska rida tjejer som är hälften så gamla som du. Majoriteten av oss gör nog inte det. Vad ska killar i tjejernas ålder göra när gubbar blir ihop med dessa tjejer som egentligen bör höra till dem? Sen snackar du om att det finns gubbar som rider mycket yngre tjejer men då handlar det ju oftast om rika/kända gubbar och golddiggers eller så handlar det om psykiskt instabila tjejer. Tittar jag på de jag känner till i min krets så är tre av tre golddiggers. Åtminstone två av dem ses som smutshoror eftersom de gick med en man som redan hade barn med en annan.

Det som möjligen är till din fördel är att du inte har några egna barn. Man kan dock fråga sig varför då du har haft flera långa samboförhållanden.

Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Vet en 45-årig man som har ungar med en 25-årig tjej.
En av hur många då? Det är ju liksom inte normalt.
Citera
2026-07-13, 12:04
Medlem
bomhulls avatar
Har du en tjock plånbok så går det nog bra
Citera
2026-07-13, 13:10
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Du snackar om 18-30 men jag gissar på att du lutar mer åt 18 än 30, gamle snuskhummer där.

Du vet svaret på dina frågor redan. Du visste det när du själv var 18-25. Det du vill är att vi ska godkänna att du som 40plus ska rida tjejer som är hälften så gamla som du. Majoriteten av oss gör nog inte det. Vad ska killar i tjejernas ålder göra när gubbar blir ihop med dessa tjejer som egentligen bör höra till dem? Sen snackar du om att det finns gubbar som rider mycket yngre tjejer men då handlar det ju oftast om rika/kända gubbar och golddiggers eller så handlar det om psykiskt instabila tjejer. Tittar jag på de jag känner till i min krets så är tre av tre golddiggers. Åtminstone två av dem ses som smutshoror eftersom de gick med en man som redan hade barn med en annan.

Det som möjligen är till din fördel är att du inte har några egna barn. Man kan dock fråga sig varför då du har haft flera långa samboförhållanden.

En av hur många då? Det är ju liksom inte normalt.

Vad har åldern att göra med detta om båda är vuxna? Seriöst alltså? Jag förstår inte detta?

Om två personer är vuxna och gillar varandra varför bryr du dig? Detta är mentalt sjukt alltså. Denna besattheten av ålder.

Varför är du besatt av ålder? Ålder visar ju bara hur många kalenderår en person levt på planeteten. Du bryr ju dig inte alls om en person är vuxen eller inte utan bara om ålder och åldersskillnad. Detta är riktigt sjukt.
Citera
2026-07-13, 13:13
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Alla? Hur kan du veta det? Det är jo som att jag skulle säga att alla äldre kvinnor är attraherad av unga män?

För det är så naturen fungerar. Om du som man är sexuellt attraherad till en 22 år gammal kvinna (vi håller väl alla med om att män är attraherade till 22 år gamla kvinnor?), så kommer du också vara sexuellt attraherad till en 18 eller 17 år gammal kvinna.

Män är ju av naturen attraherade till unga fertila kvinnor, det är så vi kan överleva på denna planeten.
Citera
2026-07-13, 13:28
Medlem
Att dejta en 25-30-årig tjej är inte väldigt ovanligt för män runt tex 40
Jag känner en del där det är stor åldersskillnad. Vissa har gift sig och bildat familj
Vissa unga kvinnor förklarar att jämnåriga killar är för barnsliga, inget jobb, vill inte ha barn osv...
Bra jobb, trygghet och pengar kan kanske vara något som lockar
Citera
2026-07-13, 13:45
Medlem
ansluts avatar
Ragga på för sex så är väl 18 och uppåt helt ok. När man lycka fälla en slank 25 åring känner man sig som kung. Men att blir tillsammans med då är det 30+ som gäller oavsett mannens ålder.
Citera
2026-07-13, 13:55
Medlem
Då är det kört för oss tanter Skönt att alla ska dö och ingen förblir ung för evigt, på denna jord

Jag är en kvinna.

Citat:
För det är så naturen fungerar. Om du som man är sexuellt attraherad till en 22 år gammal kvinna (vi håller väl alla med om att män är attraherade till 22 år gamla kvinnor?), så kommer du också vara sexuellt attraherad till en 18 eller 17 år gammal kvinna.

Män är ju av naturen attraherade till unga fertila kvinnor, det är så vi kan överleva på denna planeten.
Senast redigerad av Kleiner 2026-07-13 kl. 14:02.
Citera
2026-07-13, 13:55
Medlem
18.
Citera
2026-07-13, 14:11
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Då är det kört för oss tanter Skönt att alla ska dö och ingen förblir ung för evigt, på denna jord

Jag är en kvinna.

Vad förväntar du dig att jag ska säga? Att en 40 år gammal kvinna är lika snygg och attraktiv som en 18 år gammal kvinna? Du vet ju att detta inte är sant.

Sen håller jag med dig om att döden är det vackraste i livet. Blir själv alltid oerhört lycklig när jag tänker på döden och hur det väntar oss alla och hur detta helt meningslösa och värdelösa livet kommer ta slut snart. När jag läser om dödsolyckor och där folk dör eller blir dödade eller begår självmord, så blir jag alltid lycklig och glad då det påminner en om att döden väntar oss alla snart.
Citera
2026-07-13, 14:29
Medlem
Du kan väl bara gå till en begravningsplats och sitta där varje dag, om du glömmer att du är odödlig.

Säger du även till din fru att hon inte är lika attraktiv som en 18 åring? Du låter som en pojke utan visdom. Eller kanske har du bara autism?

Citat:
Vad förväntar du dig att jag ska säga? Att en 40 år gammal kvinna är lika snygg och attraktiv som en 18 år gammal kvinna? Du vet ju att detta inte är sant.

Sen håller jag med dig om att döden är det vackraste i livet. Blir själv alltid oerhört lycklig när jag tänker på döden och hur det väntar oss alla och hur detta helt meningslösa och värdelösa livet kommer ta slut snart. När jag läser om dödsolyckor och där folk dör eller blir dödade eller begår självmord, så blir jag alltid lycklig och glad då det påminner en om att döden väntar oss alla snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in