Citat:
Ursprungligen postat av
Baliser
Klart du inte förstår, du är för gammal, precis som jag. Men jag har tre gott och väl vuxna barn som alla använder eller har använt Snapchat. Så jag hade förväntat mig det. Du har inte samma fördel. Självklart är det som ett stort dagis. Men eftersom du vill ha unga älskare så får du ta hela paketet.
Vill dock inflika att jag har träffat flera unga, mognare killar som betett sig exemplariskt och inte bett om snapchat el dyl. Det enda "konstiga" beteendet var väl att en av dem tittade på korta videos, typ Tiktok, och försökte visa mig ett klipp fenom att köra upp sin telefon under näsan på mig. Det beteendet fattar jag inte.
Men då förklarade jag, vänligt men bestämt, att jag inte ser några klipp kortare än 20 minuter och att jag helst väljer själv vilka klipp jag vill se
Ska tillägga att jag är lite bitter eftersom jag har halkat utanför dejtingmarknaden totalt och blivit incel på äldre dagar. När man har kommit över en viss ålderströskel kan det gå väldigt fort, tror jag. Jag borde egentligen gå ut och festa och träffa folk IRL, för man ser ju samma tragiska ansikten på dejtingsidan år efter år, och till slut inser man att man har blivit en av dem.