Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnySamhall
Senaste personen som faktiskt gjorde det fick en liten bot av polisen - några dagar senare begick hon självmord (som troligen hade med hennes grova missbruk att göra mer än nått annat). Hände i USA för inte så lång tid sedan. Det något bisarra var att hon faktiskt var väldigt långt ifrån folk just då å bara hade oturen att en familj på väg ner till stranden såg det. Incidenten finns på kamera även om jag inte hittar klippet just nu (vilket för övrigt är smått komiskt när dildon fiskas upp ur väskan). Så kan det gå!
Hur fan överlevde den här tråden såpass länge btw... sommar, värme å alkohol måste vara förklaringen. Har oxå märkt att vissa på sistone verkar vara
gravallvarliga å lättkränkta mer än normalt - ett något toxiskt klimat på flb ibland som manar till all form av seriösa som oseriösa skämt.
Själv befinner jag mig i min bunker med AC - inte en jävel ska få se den här vita mannen - spec inte på en strand

(ev när apokalypsen anländer dock)
Vad kan man säga. När stringbikini diskuteras på Flashback åker silkeshandskarna snabbt av.
Man kan ju tänk sig hur det känns för en äkta incel, att vissa vill förjuda stringbikini. Det måste vara som att någon försöker strypa ens livsluft.
Det låter som att du hanterar situationen bra. AC hade varit trevligt!