Ja, här i väst är det så samhällen fungerar. Och bara så du förstår, det finns redan stränder där det är okej att vara naken. De kallas nudiststränder, en strand där alla springer runt nakna.
Försvarar vad? Nej, jag försvarar inte medeltida sätt att bedriva ett samhälle, däremot skulle jag acceptera det om jag fick för mig att åka dit.
Jo, man behöver inte fortsätta stirra, men såklart att man kan fortsätta om reptilhjärnan är för stor och tar över logiken och acceptansen. Din logik är felande eftersom du är uppväxt med medeltida tänk.
Lär dig anpassa dig och acceptera landet och dess samhälle du bor i. Annars kan du flytta tillbaka till din öken. Eller annat medeltidsanpassat land.
Nej, jag kommer aldrig anpassa mig till ert skitsamhälle och kommer aldrig acceptera. Och jag kommer definitivt inte flytta på grund av efterblivna personer som dig. Du kan gråta hur mycket du vill!
Du pratar fortfarande om nakenhet. Tråden handlar om att gå i sexiga underkläder, vilket är en annan sak.
Tror du jag föddes med string? Om du tänker dig en nyfödd flicka med stringtrosa, känner du då att det skulle vara något helt naturligt och normalt?
I så fall kanske du borde försöka sälja in den idén till Lindex. För det är varken naturligt, normalt eller något som vanliga människor på stranden vill se.
Du säger ju själv att du klär dig sexigt på stranden. Om nu tjejerna i string vill vara sexiga, ska de inte få vara det för dig?
Skönt att det finns förståndiga personer här på Flashback!
Ja, det värsta är att det finns ju familjer som åker ner till stranden för att till exempel grilla och umgås. Du har föräldrar, barn, mor och farföräldrar, män och fruar med sina barn och så vidare. Och sen på stranden ser man kvinnor med stringbikini gå runt, flashar röven helt. Det är sjukt irriterande och alla svenskar borde vara emot detta.
Typiskt babbe-beteende. Hela jävla släkten på stranden med sin äckliga jävla matos och skränande koranuppläsningar i bluetoothhögtalaren.
Spräng er i bitar, jävla horungar.
Kvinnor vill visa upp sig för betas, att det ska vara så svårt att förstå. Sedan handlar allt om mode osv.
På 90talet fanns naken-Janne som sprang runt med kuken på stranden. Få brydde sig. Att ni bryr sig så mycket, är väl fint och se vackra kvinnor på stranden. Är ni gays eller? Åk till ett muslimskt land annars..
Jaha, intressant. Jag trodde kvinnor hatade sexuell uppmärksamhet från oattraktiva män. Men du hävdar alltså motsatsen?
Jaha, intressant. Jag trodde kvinnor hatade sexuell uppmärksamhet från oattraktiva män. Men du hävdar alltså motsatsen?
Bara för du är asexuell hebefil så behöver inte alla män vara det.
Som oss män gillar vi snygga kvinnor som spanar in oss, men verkar inte ske i ditt fall.
Haha jag försöker se sexig ut, vilket är något annat. Jag skulle ju inte dra fram en dildo och börja pulla mig på stranden
Pga att det är ett sexuellt, vidrigt och olagligt beteende - vilket även gäller blottning.
Senaste personen som faktiskt gjorde det fick en liten bot av polisen - några dagar senare begick hon självmord (som troligen hade med hennes grova missbruk att göra mer än nått annat). Hände i USA för inte så lång tid sedan. Det något bisarra var att hon faktiskt var väldigt långt ifrån folk just då å bara hade oturen att en familj på väg ner till stranden såg det. Incidenten finns på kamera även om jag inte hittar klippet just nu (vilket för övrigt är smått komiskt när dildon fiskas upp ur väskan). Så kan det gå!
Hur fan överlevde den här tråden såpass länge btw... sommar, värme å alkohol måste vara förklaringen. Har oxå märkt att vissa på sistone verkar vara gravallvarligaå lättkränkta mer än normalt - ett något toxiskt klimat på flb ibland som manar till all form av seriösa som oseriösa skämt.
Själv befinner jag mig i min bunker med AC - inte en jävel ska få se den här vita mannen - spec inte på en strand (ev när apokalypsen anländer dock)