2026-07-12, 19:13
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Och, om jag får komma med ett offtopic önskemål
Kan vi kanske bara prata om gäddor framöver
Och strunta i Loopmelon Gipsy Och Kaptens Inlägg
Det är lite tröttsamt när det hela ser ut som en gruppchat mellan 3-6 individer härinne.

Jag diskuterar hellre gäddor som tråden är tänkt till

Jag har kollat på en gädda som känns lite bortglömd och det är #606.
https://dumpen.se/2025/05/04/christian-ljugare-kungalv-606/

Jag minns hur upprörd Dumpens redaktör var över dessa chattloggar, detta var en riktigt läskig gädda!

Citera
2026-07-12, 19:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Den sidan vill han nog gärna dölja. Stella sa ju i konfrontationen att frun skulle bli informerad. Men ja, ska bli intressant att se vad följderna blir för #799.
Ja, #799 äger nog ingen T-shirt med texten "Stolt pederast" i alla fall. Men jag kan ju skicka honom en, som en tacksamhetsgest för dagens konfrontation. #799
Citera
2026-07-12, 19:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina

Jag minns hur upprörd Dumpens redaktör var över dessa chattloggar, detta var en riktigt läskig gädda!

Ja, han var/är ett vider. Finns mycket bra intervju med honom där "Kim" på Gräv ringer upp och frågar hur det är. 606 berättar direkt hur allt gick till. Vad som händer efteråt osv. Han sjukskrev sig, när vardagen kom, ringde chefen och sa att de visste vad som hänt. Att han inte var välkommen på jobbet, kunde inte garantera 606 säkerhet". Det är vad som sker när gäddorna avslöjas. 746 sa ju själv att han inte skulle kunna visa sig på jobbet. "Alla kommer veta" som han sa.

Intervjun med 606 är så bra att den borde länkas här. Och fungera varnande för gäddorna.
Citera
2026-07-12, 19:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Ja, han var/är ett vider. Finns mycket bra intervju med honom där "Kim" på Gräv ringer upp och frågar hur det är. 606 berättar direkt hur allt gick till. Vad som händer efteråt osv. Han sjukskrev sig, när vardagen kom, ringde chefen och sa att de visste vad som hänt. Att han inte var välkommen på jobbet, kunde inte garantera 606 säkerhet". Det är vad som sker när gäddorna avslöjas. 746 sa ju själv att han inte skulle kunna visa sig på jobbet. "Alla kommer veta" som han sa.

Intervjun med 606 är så bra att den borde länkas här. Och fungera varnande för gäddorna.
En till som sjukskrivit sej för gäddfeber och skattebetalarna får stå för notan. Vidrig, obotlig pedofil och snyltare. #606
Citera
2026-07-12, 19:27
Medlem
#799 Dumpen fångade visst en riktig adelsman den här gången, det var värst!
https://dumpen.se/storage/2026/07/61f234aa-768x1497.webp
Citera
2026-07-12, 19:30
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Lite roligt var det när han insåg att frugan kommer att få reda på.allt.
Men frågan är om han verkligen förstår att hon och dottern får reda på det även om han själv inte berättar. Han verkade ju mest som att han inte behövde berätta det för dom, och då är problemet löst får då får dom ju inte reda på något.

Han inser nog inte att det här kommer att spridas snabbt på nätet oavsett vad han berättar eller inte berättar.

Citera
2026-07-12, 19:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Men frågan är om han verkligen förstår att hon och dottern får reda på det även om han själv inte berättar. Han verkade ju mest som att han inte behövde berätta det för dom, och då är problemet löst får då får dom ju inte reda på något.

Han inser nog inte att det här kommer att spridas snabbt på nätet oavsett vad han berättar eller inte berättar.

Jag tror inte att han inser vad som kommer att hända. Han har garanterat inte en susning om vad Dumpen är och att han kommer att publiceras som #799 där. Stella nämnde tyvärr inte för honom att konfrontationsvideon faktiskt kommer att publiceras på Dumpen, bara att hon skulle kontakta hans fru.
Citera
2026-07-12, 19:37
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina

Just ja, den Grisen
Tack för påminnelsen.

Och tack för att du diskuterar gäddor i den här tråden
Citera
2026-07-12, 19:39
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Jodå, den relationspolletten trillade nog ned ganska snabbt , och skrället insåg att Julaftnarna ser nog inte ut som de gjort förr i tiden framöver

Gubben var nog "bara" lite i handlingsförlamning

Inte nog med att betala för sex
Betala för att suga av en pojke, under 15.

Det kan nog få vilken familj som helst att reagera negstivt.

Citera
2026-07-12, 19:42
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag kollade precis på klippet från 130 Wondergäddan och jävlar vilken äcklig gubbe som dessutom verkar vara våldsbenägen, lol. Han var nära på att slå både Patrick och Sara, så vilken tur att de filmade iallafall så kunde man se det där

Wondergäddan. Min ständiga favorit!
Citera
2026-07-12, 19:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
En till som sjukskrivit sej för gäddfeber och skattebetalarna får stå för notan. Vidrig, obotlig pedofil och snyltare. #606

Man lär få harva på till 75 för att kunna betala av gäddornas sjukskrivningsfusk.
Citera
2026-07-12, 20:05
Medlem
Min brors kusins avatar
797&798, på filmen på Youtube finns nu uppgiften om Dumpen med i kommentarerna.....

https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ&t=480s

Dom var tydligen i kontakt med en 14 åring, dock var det en tjej så det var väl inte så intressant,,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in