Idag, 18:07
  #65917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kan inte komma på någon mer såhär på rak arm. Det brukar ju mest vara allmänt försvar av gäddorna och inte som i fallen med #746 och #785 där "goda vänner" dyker upp i tråden och krampaktigt försvarar asen. Apropå #746, imorgon kl 14 är det visning av pedofilnästet. I beskrivningen av objektet skriver mäklaren "Med sina fyra rum, inklusive 2-3 sovrum, kommer ni ha gott om utrymme för både vardagsmys och festligare tillställningar. Eldstaden väntar på att sprida värme och skapa mysiga stunder när höstmörkret smyger sig på. Perfekt för dem som älskar att kura ihop sig med en god bok eller kanske en kopp te." Här borde mäklaren fortsatt med att lägga till lagt till "Eller varför inte ägna er åt depraverade intressen som att titta på övergreppsmaterial på både småbarn och djur eller kanske chatta med pedofilmammor?". Ordet "mys" klingar väldigt illa i mina öron i just det här fallet.
En oprövad säljtaktik, vem vet, det kanske hade trissat upp priset! Ser fram emot att se 785:s ståtliga femrumsvilla också längre fram.
Citera
Idag, 18:42
  #65918
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
En oprövad säljtaktik, vem vet, det kanske hade trissat upp priset! Ser fram emot att se 785:s ståtliga femrumsvilla också längre fram.
Ja, den ser vi fram emot. Interiören måste vara någonting alldeles extra. Pedofilnästet som tillhört #746 har dock en hel räcka bilder i annonsen, så man kan göra en rundvandring utan att behöva vara på plats. Inredningsmässigt är det ingenting som sticker ut eller skulle locka något glansigt inredningsmagasin till att göra ett reportage.
Citera
Idag, 18:55
  #65919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kan inte komma på någon mer såhär på rak arm. Det brukar ju mest vara allmänt försvar av gäddorna och inte som i fallen med #746 och #785 där "goda vänner" dyker upp i tråden och krampaktigt försvarar asen. Apropå #746, imorgon kl 14 är det visning av pedofilnästet. I beskrivningen av objektet skriver mäklaren "Med sina fyra rum, inklusive 2-3 sovrum, kommer ni ha gott om utrymme för både vardagsmys och festligare tillställningar. Eldstaden väntar på att sprida värme och skapa mysiga stunder när höstmörkret smyger sig på. Perfekt för dem som älskar att kura ihop sig med en god bok eller kanske en kopp te." Här borde mäklaren fortsatt med att lägga till lagt till "Eller varför inte ägna er åt depraverade intressen som att titta på övergreppsmaterial på både småbarn och djur eller kanske chatta med pedofilmammor?". Ordet "mys" klingar väldigt illa i mina öron i just det här fallet.
Fy fan, det måste ju sänka marknadsvärdet. Vet mäklaren om det?
Citera
Idag, 18:58
  #65920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Fy fan, det måste ju sänka marknadsvärdet. Vet mäklaren om det?

Nej, mäklaren är en sån där otäck babbe enligt Loopmelon.
Citera
Idag, 19:34
  #65921
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Fy fan, det måste ju sänka marknadsvärdet. Vet mäklaren om det?
Man undrar faktiskt vad mäklaren vet. Normalt sett har dom ju skyldighet att ta reda på allt möjligt om objekten dom förmedlar. Tror dock inte att det innebär att dom också ska djupdyka i ägarens personliga historik. Hade jag varit mäklare hade jag tackat nej av moraliska skäl. #746
Citera
Idag, 20:15
  #65922
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det här är en riktigt sjuk jävel med rejäl fallhöjd.
”Världskändis” och offentlig person på den lilla orten men som blev fartblind av berömmelsen och trodde sig stå över allt som krävs av normalt mänskligt beteende.

Riktigt bra konfrontation.
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/
#375. Drygt två år sedan i en liten kommun, men 125 sök på mrkoll den här månaden. Ingen glömmer, alla vet, ingen förlåter. Läste att han avgick från sina förtroendeuppdrag. Började närma sig pensionen, så klarar sig förmodligen ekonomiskt. Bor fortfarande med sin fru, gissningsvis inget åka av i sänghalmen där. Vilket jävla snille
Citera
Idag, 20:39
  #65923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
#375. Drygt två år sedan i en liten kommun, men 125 sök på mrkoll den här månaden. Ingen glömmer, alla vet, ingen förlåter. Läste att han avgick från sina förtroendeuppdrag. Började närma sig pensionen, så klarar sig förmodligen ekonomiskt. Bor fortfarande med sin fru, gissningsvis inget åka av i sänghalmen där. Vilket jävla snille
Nä på lilla orten Arvidsjaur där arvsynd råder lär barnen och barnbarnen för tid och evighet få veta vem dess far var. Han blev såklart av med alla politiska uppdrag men som jag förstått så tog försvarsmakten honom under sina vingars beskydd. Har han fortfarande kvar sin anställning?
#375
Citera
Idag, 21:14
  #65924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Vad har hänt med ”katten” efter hans intåg i Dumpen?
En bra konfrontation som aldrig kommer glömmas.

Dumpen tog den ifrån honom kan man hoppas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in