Citat:
Ursprungligen postat av
WallabeJoy
Precis, demens spåret håller inte. Hans berättelse är också allt för detaljerad över tid.
Och det var det jag menade med intyg. De betalar någon och de betalar ju för att få ett utlåtande som passar dem.
Finns alltid sakkunniga som försvarare kallar i diverse mål. Kan man hitta i fler mål.
Jag tänker det man hade kunnat hitta om man grep dem samma kväll är blod från misshandeln.
Någon av systrarna vittnar ju om at thon går hem och duschar direkt, har för mig sambon bekräftar det.
2 fel.
En person som Hanna Ljung som är sakkunnig vittne i Svea hovrätt, hovrätten över Skåne och Blekinge, ett flertal tingsrätter samt en domstol i USA, en sådan person skriver knappast något som hon inte står för. I sitt utlåtande (som florerat här på Flashback) är hon klar och tydlig vad som gäller. OM hon hade skrivit något som var till nackdel för försvaret så hade ju såklart försvaret inte använt sig av det i hovrättsförhandlingen men hade ändå fått betala Hanna Ljungs nota.
Hon och sambon är eniga om att hon duschar efter att dem ätit, men innan dem tittar på tv. I min mening inget konstigt, jag gör själv exakt samma sak varje dag.