Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigesstoltvjjbh
Av bilderna som spreds att döma skulle jag absolut klassa den som micro då den knappt syntes. Som ett barns som man kan runka upp med två fingrar… men antar att hans pengar väger upp…
Om de bilderna stämmer så är ryktena verkligen sanna. Jag såg en bild och tänkte att det var omgjort, men allt annat stämde.
Jag trodde på riktigt att det var fysiskt omöjligt att en man efter puberteten skulle ha en sådan liten soldat. När jag såg bilden så googlade jag faktiskt begreppet och fattade att det var ett medicinskt tillstånd som är permanent. Jag har en nära vän som på äldre dar lagt på sig några extrakilon, alltså inte full fetma som kändisen i fråga, men han säger att hans penis typ börjat tappa centimeter vid basen eftersom fläsket döljer den. Här kan man tro att det är problemet för kändisen i fråga också, men det handlar alltså om sjukdom här.
Det var på en grabbkväll det kom upp och då nämnde en bekant att han råkat se kändisen byta om backstage på en spelning under sommaren. Han beskrev den i storlek som ett ekollon och att magen liksom hängde över i en valk.