2026-07-08, 16:42
Medlem
David_Ss avatar
Vem är den kända manliga influensern som de skrattade åt och hängde ut?

Mirabell Lundgren och Perla Rainey Malmberg hängde ut en manlig influencer i sin podcast.

”Han skickade en video när han står i duschen och drar i sin räka. Jag blev så chockad att jag lämnade honom på öppnad. Nu, så här åtta-nio år senare, är jag fortfarande blockad överallt och det här är det enda jag kan tänka på när någon nämner en mikropenis

https://www.expressen.se/noje/missen-i-podden-hangde-ut-profil-/
Citera
2026-07-08, 16:46
Avstängd
någon asiat kanske?
Citera
2026-07-08, 17:13
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S

Mirabell Lundgren och Perla Rainey Malmberg hängde ut en manlig influencer i sin podcast.

”Han skickade en video när han står i duschen och drar i sin räka. Jag blev så chockad att jag lämnade honom på öppnad. Nu, så här åtta-nio år senare,
är jag fortfarande blockad överallt och det här är det enda jag kan tänka på när någon nämner en mikropenis

Å vilka är brudarna ?
Citera
2026-07-08, 17:35
Medlem
Alltså någon som idag närmar sig 30 strecket. Sen beror det på vad man menar med begreppet "influenser".
Citera
2026-07-08, 18:15
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Å vilka är brudarna ?

De är två låg intelligenta varelser som vill görs sig kända på att prata om vilka de knu££@t och de tror att andra är intresserade.
Den ena säger att hon gillar fotbollskillar och var väl den som anmälde MB@ppe för våldtäkt som hon senare tog tillbaka anmälningen på.

Jag är mest imponerad över att folk lyssnar på deras podd.

Varför ens prata om andras kön. Vem vill en veta vem som har stor eller en micropenis. Sandlåda!
Vi är alla olika och de kanske växer upp och förstår det så småningom. Jag kallar det mobbing.
Otroligt barnsligt men som sagt de vill bara synas och höras.
Senast redigerad av BallaBella 2026-07-08 kl. 18:18.
Citera
2026-07-08, 18:34
Medlem
Ni är ju så kassa, bara lyssna på klippet att det gäller Anis don Demina
Citera
2026-07-08, 18:40
Medlem
Citat:

”Han skickade en video när han står i duschen och drar i sin räka. Jag blev så chockad att jag lämnade honom på öppnad. Nu, så här åtta-nio år senare, är jag fortfarande blockad överallt och det här är det enda jag kan tänka på när någon nämner en mikropenis

Taskigt om de hånar honom på grund av hans penisstorlek.
Skickade han videon av misstag?

Dessutom så borde de kalla det en penis, inte en "räka"
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2026-07-08 kl. 18:44. Anledning: .
Citera
2026-07-08, 18:41
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Anis Don Demina passar in i beskrivningarna.
Citera
2026-07-08, 18:42
Medlem
Citat:

Han kan hypotetiskt ha begraven penis eller att hans penis växer mycket vid stånd.
Eller att de tycker penisen såg liten ut för de jämför med stora penisar kan se ut.
Även till och med penisar som ligger runt medel kan anses vara små
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2026-07-08 kl. 18:49.
Citera
2026-07-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Anis Don Demina passar in i beskrivningarna.
Tydligen vanligt att män från Mellanöstern har små dicks.
Citera
2026-07-08, 18:57
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Det är en väldigt kraftig och otrevlig person som av någon outgrundlig anledning får mycket tid i tv.

Har själv en kompis som sett den backstage. Eller sett och sett. Sett stället där den borde vara. Tydligen i storlek som ett ekollon.

Ofattbart att man väljer att skicka videos till brudar med en sådan lem ingrävd bakom minst 100 kilo fett och koben.
Citera
2026-07-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
De är två låg intelligenta varelser som vill görs sig kända på att prata om vilka de knu££@t och de tror att andra är intresserade.
Den ena säger att hon gillar fotbollskillar och var väl den som anmälde MB@ppe för våldtäkt som hon senare tog tillbaka anmälningen på.

Jag är mest imponerad över att folk lyssnar på deras podd.

Varför ens prata om andras kön. Vem vill en veta vem som har stor eller en micropenis. Sandlåda!
Vi är alla olika och de kanske växer upp och förstår det så småningom. Jag kallar det mobbing.
Otroligt barnsligt men som sagt de vill bara synas och höras.
Taskigt att sprida rykten om att någon har en liten penis.
Dessutom de tänkte inte ens på att de kunde ha snackat om det när de inte var med i radion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in