2026-07-11, 21:09
Medlem
Avfoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Är väl lika sjukt att män vill in i fittan igen när dom kom ut därifrån får bara hoppas dom inte vill ligga med sin egen mamma för det är jävligt sjukt
Det där var en väldigt bra poäng! Underbart! Ja det är väl förhoppningsvis inte samma fitta man vil in i som man kom ut ifrån.
Senast redigerad av Avfoering 2026-07-11 kl. 21:15.
Citera
2026-07-11, 21:10
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Du skriver precis det som jag tänkt men inte kunnat formulera på det sättet du gör. Får samma intryck som du av hur ts beskriver sexet i detalj , att det var så bra men ändå behöver ställa frågor om det efteråt.

Han kom, hade sex och åkte. Lämnade henne för att sedan inte vilja träffas mer och hon har tusen frågor, som han inte kan svara på eftersom de inte har kontakt.
Ja, det är ganska uppenbart att TS har någon form av intellektuell funktionsnedsättning när man läser mellan raderna och av frågorna hon ställer som inte hade varit så om hon verkligen var helt med i matchen både fysiskt och mentalt. Vuxen kvinna med ett barns sinne som inte kan ta rationella beslut, skulle definitivt behöva någon som skyddar henne.
Citera
2026-07-11, 21:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ja, det är ganska uppenbart att TS har någon form av intellektuell funktionsnedsättning när man läser mellan raderna och av frågorna hon ställer som inte hade varit så om hon verkligen var helt med i matchen både fysiskt och mentalt. Vuxen kvinna med ett barns sinne som inte kan ta rationella beslut, skulle definitivt behöva någon som skyddar henne.
Ja och det sorgliga är att hon är beredd att vänta hela sommaren på att han ska höra av sig, kanske framåt hösten.

Ts hävdar att det var samtycke från båda, ok. Men nej, hon var inte ändå inte med i matchen som hon också förstår men inte riktigt vill erkänna för sig själv.

Det är sant. Hon behöver någon som skyddar henne.
Citera
2026-07-11, 21:42
Medlem
Citat:
Av att läsa allt du skriver så låter det mer som att han knullat dig utan att du fattat vad som hänt för du ställer så märkliga frågor så man undrar om du har någon form av cp-skada och blivit utnyttjad av din personliga assistent. Det låter som att han använt dig som sin sexdocka och att du inte fattat ett skit. Väldigt obehagligt eller så är du extremt oerfaren men hur som helst, äckligt med hela grejen och att du låter dig utnyttjas på detta viset. Jag hade mått skitdåligt om en person gjorde så mot mig och sen bara; eh vi passar inte. Men du verkar ju inte fatta att du blir utnyttjad och verkar tycka om att få den lilla uppmärksamheten du får, för enbart dina enorma bröst och inte för hela ditt utseende eller personlighet. Mardröm
Fy i helvete bästa svaret hon fick utav dig punkt slut. Men samtidigt det är nåt som inte här. Han bara försvann liksom???
Citera
2026-07-11, 21:46
Medlem
Citat:
Av att läsa allt du skriver så låter det mer som att han knullat dig utan att du fattat vad som hänt för du ställer så märkliga frågor så man undrar om du har någon form av cp-skada och blivit utnyttjad av din personliga assistent. Det låter som att han använt dig som sin sexdocka och att du inte fattat ett skit. Väldigt obehagligt eller så är du extremt oerfaren men hur som helst, äckligt med hela grejen och att du låter dig utnyttjas på detta viset. Jag hade mått skitdåligt om en person gjorde så mot mig och sen bara; eh vi passar inte. Men du verkar ju inte fatta att du blir utnyttjad och verkar tycka om att få den lilla uppmärksamheten du får, för enbart dina enorma bröst och inte för hela ditt utseende eller personlighet. Mardröm
Sorry, missa lite där, * menar att något stämmer inte här
Citera
2026-07-11, 21:52
Medlem
Citat:
Bra

Men han gav dig lite falska förhoppningar verkar det som? And when the job was done så var det hasta la vista baby

Plötsligt så tyckte han inte att ni passade ihop?

Ja jag frågade "vill du ha nåt seriöst eller vill du bara ligga typ ?" Han svarade "jag vill väl helst hs nåt seriöst"

Ja tydligen så klickade vi inte enligt honom men ha sex 2 gånger och skriva dagligen i flera månader gick tydligen väldigt bra...
Citera
2026-07-11, 21:53
Medlem
Citat:

Nej jag har ingen if, mitt iq är normalt jag har diagnosen asperger.
Citera
2026-07-11, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja och det sorgliga är att hon är beredd att vänta hela sommaren på att han ska höra av sig, kanske framåt hösten.

Ts hävdar att det var samtycke från båda, ok. Men nej, hon var inte ändå inte med i matchen som hon också förstår men inte riktigt vill erkänna för sig själv.

Det är sant. Hon behöver någon som skyddar henne.

Jo jag var med på sexet, han tvingade inte mig eller uttnyttjade mig det var samtycke och båda ville ha sex.
Citera
2026-07-11, 21:57
Medlem
Citat:

Vet du ens vad cp är ? Jag har varken en cp skada eller en if. Jag har asperger och add inget annat.
Citera
2026-07-11, 22:18
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Jag har asperger och add inget annat.
Är det Asperger Syndrom eller Autismspektrumstörning Typ 1-3?

Citat:
Är väl lika sjukt att män vill in i fittan igen när dom kom ut därifrån får bara hoppas dom inte vill ligga med sin egen mamma för det är jävligt sjukt

Det är väl nästan Svaret på allt med tanke på att Killar har "Hemlängtan"
vill in i fittan igen när dom kom ut därifrån & turligt nog så gäller det inte sin egen morsas
Senast redigerad av Rebali179 2026-07-11 kl. 22:22.
Citera
2026-07-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Är det Asperger Syndrom eller Autismspektrumstörning Typ 1-3?

Det är väl nästan Svaret på allt med tanke på att Killar har "Hemlängtan"
vill in i fittan igen när dom kom ut därifrån & turligt nog så gäller det inte sin egen morsas

Det hette aspergers syndrom förut nu heter allt autismspektrumstörning för psykologer tycker inte det är nån skillnad på asperger och autism. Jag som dock har asperger anser att det är skillnad på autism och autism. Jag har normalt iq och autism nivå 1 den lättaste autismen , kanske är elakt sagt av mig men jag vill inte bli förknippad med dom som har en if och autism nivå 3 jag anser inte att vi har nåt gemensamt. Vissa som har autism nivå 3 kan t.ex inte prata dom gör bara ljud , har extremt svårt för förändringar , ögonkontakt och är som ett litet barn.
Citera
2026-07-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nu avslöjar ju inte en dam sin vikt, men jag har bh-storlek 75h och är 172 cm lång. Om du kan nåt om bh-storlekar vet du att 75 inte signalerar övervikt direkt.

Citat:
Jag vill inte vara elak men det tror inte jag på. Du menar att du är lika lång som mig och lika smal och har 5 gånger större bröst som mig, då ser du först och främst inte klok ut eller ska jag tolka det som att du är sjukt tjock? Fast du säger 75 då är du mina kroppsmått och jag har aldrig sett en smal människa med så abnorma bröst, hon hade knäckt ryggen första dagen. Är du opererad? Varför ville du se ut så? Det låter inte snyggt

2. Du handlar ifrån en butik som har helt andra storlekar där en 75 C-kupa blir en 110 J

Vilken butik köpte du din BH från?
Är det inte så att 75h är ungefär samma som 95c?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in