2026-07-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Gläds dig åt att det finns män av alla sorter.
Jag själv vill se symmetri och tycker att om något är för stort eller litet, så är det inte bra.
Jag är av samma åsikt. Vi vet bara inte hur TS ser ut så hon kanske klär i ballongerna.
Citera
2026-07-10, 23:02
Medlem
litenbokstavs avatar
bröst äger. alla killar älskar bröst.
Citera
2026-07-10, 23:09
Medlem
Queutards avatar
Tuttar är 1) en markör för hälsa; 2) en mild sexuell symbol.

De runda bollarna är unika i naturen, och ger damerna viss fägring. Beroende på hur man hanterar mjölkbollarna kan det tolkas som en sexuell invit (i civilisationen, inte i jägaramhällen där man går barbröstad).

Men egentligen vill mannen ha de runda skinkorna och det som finns där emellan. Mjölkbollarna är egentligen sexuellt irrelevanta, men kan vara sköna att kladda på.

Ideala tuttar för 1) och 2) är PROPORTIONELLA sådana, inte XXX-kupor eller plankor.
Citera
2026-07-10, 23:12
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
bröst äger. alla killar älskar bröst.
Så du föredrar bröst, och inte ett samlag där du ejakulerar i din partner?
Ja jävlar det är så sjukt så jag förstår inte hur ni män är funtade.
Vad fan är det för sexuellt att spruta sperma på ett par tuttar oaktat storleken på brösten ?
En dildo i röven önskar jag dig, hårt och och en styv kuk sprutar över din kropp.
Citera
2026-07-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ni är ju som spädbarn, bröst är till för att amma er avkomma och inte spruta sperma över som ingen normal kvinna njuter av. ja ja ni porrskadade fantiserar om och runkar till tanken på när ni snuttade på tutten. Perverst enligt mig.
I din värld är det väl händerna på täcket som gäller och missionären en gång om året?
Citera
2026-07-10, 23:36
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Så du föredrar bröst, och inte ett samlag där du ejakulerar i din partner?
Ja jävlar det är så sjukt så jag förstår inte hur ni män är funtade.
Vad fan är det för sexuellt att spruta sperma på ett par tuttar oaktat storleken på brösten ?
En dildo i röven önskar jag dig, hårt och och en styv kuk sprutar över din kropp.

oj vad du tog åt dig för att jag tänker som 98% andra killar men efter att ha sett din tråd så blev jag extremt förvirrad runt din sexuella läggning. jag tycker du borde söka vård.

(FB) Vilka andra djur tänder på att se på när andra har sex?
Senast redigerad av litenbokstav 2026-07-10 kl. 23:43.
Citera
2026-07-10, 23:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
brösten matar dina framtida barn
Det blir inga barn om hon inte har välsvarvade stora höfter och en bra bakdel. Det börjar där, fråga mig - jag vet. Har inte så stora bröst, men en jävla bakdel och jag får män intresserade av mig innan jag hunnit vända mig om. Män dras till kvinnor med former för det är det som signalerar ”friska barn”. Det är biologiskt!

Och till TS
Vågar du svara vad du väger och hur lång du är? Utan att hitta på.. Jag känner ingen med storlek H eller har sett det i butikerna alla åren som jag levt. Du måste specialbeställa och betala trippelt?

Och för att hålla oss till ämnet så brukar mina bröst få vara med i sexakten. Ser inget konstigt alls i att man vill klämma, smeka och slicka/suga. Tvärtom! Det är en stor del av sexet.
Citera
2026-07-10, 23:50
Medlem
systems avatar
Tuttar är trevliga för att de sitter på kvinnor. Annars är de ganska ointressanta.
Citera
2026-07-11, 00:05
Medlem
Det första en man ser på, på en kvinna är brösten, knappt något annat. Första anblicken menar jag. Det är genetiskt, för det handlar om att föda upp en stark avkomma.
Sen föredrar jag små bröst, för stora bröst tenderar till att bli taxöron.
Senast redigerad av allvar66 2026-07-11 kl. 00:08.
Citera
2026-07-11, 00:05
Medlem
rednaxela90s avatar
Vad många kvinnor har svårt att förstå är att män överlag är mer visuella än kvinnor.
Citera
2026-07-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
oj vad du tog åt dig för att jag tänker som 98% andra killar men efter att ha sett din tråd så blev jag extremt förvirrad runt din sexuella läggning. jag tycker du borde söka vård.

(FB) Vilka andra djur tänder på att se på när andra har sex?
Snacka om bortgjord.
Att spruta på brösten är väl knappast värre än att kvinnan sväljer. 😄
Citera
2026-07-11, 00:16
Medlem
Telepatisks avatar
Känns mer som en självbekräftelsetråd. Kanske är trevligt nu med sådana bröst, men vänta 10-20 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in