Förmodligen, skulle inte vilja flyttstäda det huset kan jag säga spermafläckar från golv till tak.
Nej, om man ska ge sej på det nästan oöverstigliga projektet att flyttstäda en sådan bostad, så bör man definitivt ha med sej UV-lampa för att kunna upptäcka alla hot spots i huset. #797 och #798
Det kanske t o m blir ännu ett pedofilnäste till salu. #797 och #798
Helt ärligt så tror jag inte att #797 och #798 kommer sälja huset eftersom de antagligen har hållit på att leta efter barn och kommer fortsätta ändå trots allt. Men detta är vad jag tror, om jag har fel så har jag fel helt enkelt
Helt ärligt så tror jag inte att #797 och #798 kommer sälja huset eftersom de antagligen har hållit på att leta efter barn och kommer fortsätta ändå trots allt. Men detta är vad jag tror, om jag har fel så har jag fel helt enkelt
Huset ägs tydligen inte av de två regnbågspederasterna fick jag precis veta, utan av två kvinnor i Falkenberg. Dom kanske blir ombedda att flytta i alla fall. #797 och #798
Huset ägs tydligen inte av de två regnbågspederasterna fick jag precis veta, utan av två kvinnor i Falkenberg. Dom kanske blir ombedda att flytta i alla fall. #797 och #798
#798 har ju bott långt upp i landet. Hur kommer det sig att han flyttade ned till Hyltebruk av alla ställen? Speciellt om man innehar sjukersättning-/förtidspension...
Ja, det ser man, då kan det antagligen bli en flytt för #797 och #798
Är #797 och #798 paret som är gifta eller är det den spinkige med en ny förmåga? Vid en snabb slagning verkar ena bo i Torup och andra i Hyltebruk. Samtliga inblandade förefaller gravt retarderade
Är #797 och #798 paret som är gifta eller är det den spinkige med en ny förmåga? Vid en snabb slagning verkar ena bo i Torup och andra i Hyltebruk. Samtliga inblandade förefaller gravt retarderade
Han den smala är tillsammans med en ny.. Den andra du förmodligen syftar på som är mex i youtube klippet är hans exman.