2026-07-11, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag tycker ändå att vi ska ge #797 lite cred för hans kreativa val av funktionsnedsättning. Som vi har sett i otaliga konfrontationsvideor verkar (akut) hörselnedsättning vara extremt vanligt bland gäddor. Hur många gånger har man inte hört sådana här dialoger?

- Du är här för att träffa ett barn.
- Va?
- Ja, du skulle träffa ett barn här idag.
- VA?!

Därför känns #797s mutism ändå lite uppfriskande i sammanhanget. Han är liksom nyskapande på något sätt. Detta, i kombination med pederastpartnerns gigantiska uppenbarelse, gör både #797 och #798 mycket svåra att glömma bort. Däremot är att låtsas vara stum precis lika jävla illa som att försöka spela oskyldig, dum, döv eller något annat när man blir påkommen med att försöka förgripa sej på barn.

Han är inte stum för fem öre, då hade det framkommit i chatloggen, eller trodde han att en skylt skulle vara ett barn behjälplig?
Citera
2026-07-11, 13:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Har kollat lite på #797/798 där han blir blurrad i kukhöjd. När han vänder sig om och går in i huset, ser det ut som han har ett stånd framme. Någon annan som ser samma sak?
Nej, jag såg inte det, men jag tror att du kan ha rätt i dina spekulationer. Dessutom har han en alldeles fasansfull, lös hängbuk så dom kanske pixlade underkroppen av humanitära skäl. Kanske främst för #798s skull, men även för oss som betraktar detta mänskliga haveri.
Citera
2026-07-11, 13:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han är inte stum för fem öre, då hade det framkommit i chatloggen, eller trodde han att en skylt skulle vara ett barn behjälplig?
Ja, #797 är inte stum. Däremot är han dum. Det borde han ha skrivit på skylten istället.
Citera
2026-07-11, 13:27
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Jag gjorde inte ens ett försök att komma åt några bilder.
Det skulle ju för fan kunna skada en för all framtid att behöva ha sånt där på näthinnan.
Det räckte gott och väl att se Ted och hans "Mulliga" fästman.
Nä fy fan, dom borde få all data beslagtagen och genomgången!

Det var ju en del bilder på tjocka kvinnor också.....
Citera
2026-07-11, 13:28
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ja, #797 är inte stum. Däremot är han dum. Det borde han ha skrivit på skylten istället.

Han är väl stum när han har kuk i munnen......
Citera
2026-07-11, 13:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Han är väl stum när han har kuk i munnen......
Det är väl ett rimligt antagande. Eller också inträffar denna förlust av talförmåga när han kvävs under tyngden av hängbuksvinet #798 eller någon kvinna i samma viktklass. #797 är nämligen bisexuell, ifall ingen har noterat det än.
Citera
2026-07-11, 13:52
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Har kollat lite på #797/798 där han blir blurrad i kukhöjd. När han vänder sig om och går in i huset, ser det ut som han har ett stånd framme. Någon annan som ser samma sak?

I så fall är han nog inte medveten om det.
Jag gissar att det har gått några decennier sedan han senast såg sin lilleman.
Citera
2026-07-11, 13:59
Medlem
Protonic75s avatar
Det blev nog rätt stora konsekvenser trots allt för dessa 2 prakt pederaster, blir nog inget gå armkrok med Jonas Gardell prideparaden i år utan blir peddo parad hemma i snuskhuset i stället

797
Citera
2026-07-11, 14:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Gädda: #797. Den smala mannen ser ut som en korsning utav Billy Idol och Frankensteins monster.

Samt en touch av butt-head.

797
Citera
2026-07-11, 14:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det blev nog rätt stora konsekvenser trots allt för dessa 2 prakt pederaster, blir nog inget gå armkrok med Jonas Gardell prideparaden i år utan blir peddo parad hemma i snuskhuset i stället

797
Det kanske t o m blir ännu ett pedofilnäste till salu. #797 och #798
Citera
2026-07-11, 14:12
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Går man in på #797 hemsida så har folk börjat skriva arga kommentarer under fliken "mina statusinlägg".
Lägger särskilt märke till nån som skrev "Inom de närmaste dagarna hälsar vi på dig på Skogsvägen" under namnet "Mike Peddohunter".

Något säger mig att i bygder som Hylte-bruk och liknande ser folk inte med blida ögon på såna här typer, lär vara överhängande risk/chans att det kommer ske grejer irl efter den här konfrontationen.

En jävla cirkus detta, som man inte vill missa.

Dessutom, när jag sökte på #797 på google fick jag upp denna video där han figurerar med sin exman https://www.youtube.com/watch?v=gZZZDd2CIyQ
Verkar vara delaktig i något föreningsliv för personer med funktionshinder.

Vill flika in med att exmannen även figurerar i den där tidningsartikeln folk länkat till. Han är INTE involverat i något av detta vad vi vet och ska lämnas utanför.
Tänker så inte folk blandar ihop honom med den nuvarande sambon #798.

I sann peddo anda kör han såklart Saab.

797
Citera
2026-07-11, 14:15
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Det kanske t o m blir ännu ett pedofilnäste till salu. #797 och #798

Förmodligen, skulle inte vilja flyttstäda det huset kan jag säga spermafläckar från golv till tak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in