2026-07-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, att så diskret som möjligt promenera bort från konfrontationen som #802 gör är faktiskt ganska smart, sett ur gäddperspektiv. Jämför med hur t ex #785 stod kvar och svamlade och enbart grävde ner sej ännu djupare ner på gäddbotten. Båda ville träffa 13-åringar i sexuellt syfte. #802 kommer vi nog tyvärr snart att ha glömt bort medan #785 för alltid stannar i minnet.
I ärlighetens namn var nog #785 bortglömd för de flesta och hade säkert så förblivit om inte hans gode vän dykt upp och friskat upp vårt minne. Tack vare alla befängda påståenden om #785 kommer man ju definitivt att komma ihåg honom, men annars håller jag med om att #785 och #802 har väldigt mycket gemensamt.
Citera
2026-07-20, 22:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag håller inte med om att det är smartare för de att förnekar det de har gjort såklart men om man ska vara ärlig så spelar det ingen roll om de förnekar eller är ärliga för ALLT finns i chattloggar och de blir filmade osv Gädda #1-#802
Jag tror att KaninHitler menar smartast ur gäddans perspektiv. Att bara pila iväg utan att säja så värst mycket är tyvärr den bästa metoden dom jävlarna har att ta till för att på ett så effektivt sätt som möjligt bli bortglömda av oss gäddhatare. Dom som har gjort tvärtom - stannat kvar och pratat eller ännu bättre, ringt upp Sara efter konfrontationen ā la #746, är dom gäddor som etsar sej fast i minnet för evigt.
Citera
2026-07-20, 23:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
I ärlighetens namn var nog #785 bortglömd för de flesta och hade säkert så förblivit om inte hans gode vän dykt upp och friskat upp vårt minne. Tack vare alla befängda påståenden om #785 kommer man ju definitivt att komma ihåg honom, men annars håller jag med om att #785 och #802 har väldigt mycket gemensamt.
Ja, visst har dom likheter. Både #802 och #785 har ju stämt träff med 13-åriga flickor som dom har för avsikt att förgripa sej på. #802 har tyvärr oturen att få klara sej ur situationen helt ensam, även om han faktiskt smiter iväg på ett ganska diskret vis. Han har nog heller ingen nära vän som kliver in som försvarsadvokat på det sättet den lyckosamme #785 hade. Jag tror att det är väldigt gynnsamt för #802.
Citera
2026-07-21, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Han är en s.k "Serie-onanist". Efter att han på samma eftermiddag fått utlösning 5-9 gånger, så måste han stasa penisen med gummiband och runka i sy-maskinstakt till barn för att uppnå torr-orgasm. Hans penis har sedermera tyvärr utsatts för en viss vävnadsdöd. Hans ollon har, i ren överlevnad, blivit som elefanthud...

Ser ut som något man hittar bakom väggen i en dansk pölsekiosk
Citera
2026-07-21, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja borde vara åldersgräns på detta skit. Han skriker inte direkt neurokirurg nej, känns som en klockren livets hårda skola karaktär.

802
Han står noterad som sjuksköterska. Kanske en tidigare benämning som inte gäller nu.
Citera
2026-07-21, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Raketcepe är på gränsen till psykos. Lajvar en hel redaktion med fiktiva personer han kallar Linda och Jolle osv. och raljerar om det ena mer verklighetsfrånvända än det andra. Nästan 200 inlägg med de sämsta spaningarna som aldrig slår in blandat med helt ohämmat hat mot Sara och Patrik. De nämnde honom i senaste dumpen live på youtube och skrattade gott åt honom.

Kolla gärna raketcepes andra konto www.instagram.com/nermedpundaren som han reggade en hatfylld natt 😅 Stor humor

Han verkar redan vara i fullblodspsykos
Citera
2026-07-21, 07:23
Medlem
#802 är alltså sjuksköterska och förmår inte ta hand om sin såriga kuk?

Jobbar han på barnavdelningen måntro?
Citera
2026-07-21, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apokryfen
Han står noterad som sjuksköterska. Kanske en tidigare benämning som inte gäller nu.

Dras legget in, så står inte titeln längre mig veterligen. Däremot kan han ju vara sjukskriven. Vilken sjuksyster har inte råd att åka buss undrar man ju?

802
Senast redigerad av Florman 2026-07-21 kl. 07:47.
Citera
2026-07-21, 08:12
Medlem
Ursäkta mitt tjat, men man blir ju jävligt förvånad när någon det skriker WT om är leg SSK. Det här var nog det mest otippade i Dumpens historia för min del. Undrar hur snacket på avdelningen går? Han håller sig nog borta nu när hela staben sett hans blodiga kuk.

802
Citera
2026-07-21, 11:18
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Är det någon som vet hur det gick för Pekka, per, pelle eller vad han nu hette, gick det åt helvete för han och frugan?
Citera
2026-07-21, 11:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ursäkta mitt tjat, men man blir ju jävligt förvånad när någon det skriker WT om är leg SSK. Det här var nog det mest otippade i Dumpens historia för min del. Undrar hur snacket på avdelningen går? Han håller sig nog borta nu när hela staben sett hans blodiga kuk.

802

Det var faktiskt rätt otippat. Han beskriver ju att han är arbetslös, och det är man inte med en sådan utbildning. Så nånting har han gjort som gör att han inte är attraktiv inom vården längre. NU är det stängt för all framtid att få jobba i vården, det kommer helt enkelt aldrig på tal mer. Det skriker ju nymuckat WT om säret liksom. Fruga finns också såklart. #802
Citera
2026-07-21, 11:43
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Det var faktiskt rätt otippat. Han beskriver ju att han är arbetslös, och det är man inte med en sådan utbildning. Så nånting har han gjort som gör att han inte är attraktiv inom vården längre. NU är det stängt för all framtid att få jobba i vården, det kommer helt enkelt aldrig på tal mer. Det skriker ju nymuckat WT om säret liksom. Fruga finns också såklart. #802
Kan vara nyligen kickad/entledigad. Kan finnas specifika orsaker därtill. Mer lupp på #802. Hoppas frugan gör det rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in