2026-07-11, 09:08
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Skratta då. Då skrattar jag att Peyman Kia är oskyldigt dömd för spioneri. För att de som fällde han för spioneri ljuger och lever sin fantasivärld. Han skall bli frisläppt! Men jag säger min sanning. Men såklart, eftersom vi inte längre lever under kalla kriget och spioneri blir som en myt och fiction trots att det finns en lag i lagboken i verkligheten i realtid så är det enda brottet som är minst trovärdigt att erkänna att man har begått. Jag skulle lika anmäla mig själv för spioneri.

Du, nästa gång när någon som påstår sig blivit våldtagen så kommer jag att skratta och säga att det är fantasi och personen lever i vanföreställningar och personen som påstår sig ha blivit våldtagen önskar bara att det skulle vara sant för att folk ska få uppmärksamhet och tycka synd om personen. De som påstår sig ha blivit våldtagen ljuger oftast. Ha ha. Hur känns det i jämförelse?

DET ÄR INTE FUCKING FANTASI DIN FUCKING TRÖGA....

Du hade passat så jävla bra inom scientologin.

”Jag säger min sanning”
Citera
2026-07-11, 09:42
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du kommer aldrig att anmäla dig själv för spioneri för du har inte begått något sånt brott och du kommer aldrig begå det heller.
Det finns ingen underrättelsetjänst i världen som skulle vara intresserad av att ha kontakt med en person som du eftersom att du inte har något som helst av värde att sälja till dem.
Ditt liv som spion existerar bara i den där fantasivärlden du flyr till eftersom ditt riktiga liv är för tråkigt för dig.

Att du inte skulle tro på en person som säger sig ha blivit våldtagen vet vi redan, att du har en skev kvinnosyn är inte direkt någon hemlighet.
Jag har begått spioneri, men inte i sån stor skala utan i mindre format. Det är lätt att kontakta ryska underrättelsetjänsten och lämna över information och få betalt. Det i sig är brittsligt. Jag tog i kontakt med de, inte till mig.

Alla som tror sig veta om Teamveckan-20 lever i fantasivärld, inte tänkt på det? De var inte där. De ljuger som är utomstående från min gymnasieklass.

Och sluta tro att Peyman Kia är spion! Du har vanföreställningar om det så man skrattar åt dig. De som tror att Peyman Kia är spion lever i fantasi och han skall bli frisläppt.
Citera
2026-07-11, 09:47
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Du hade passat så jävla bra inom scientologin.

”Jag säger min sanning”
Varför finns det lagar? Varför anmäler folk andra? Hur trovärdigt är alla anmälningar? Ljuger alla människor som anmäler någon för misshandel/våldtäkt/ekobrott bara för att få lite uppmärksamhet? Skulle även skratta åt personer som påstå sig ha mördat någon och säga "Nä, du lever i din fantasi och vanföreställningar om att du ha mördat någon. Sluta ljug om att du har mördat någon. Det enda som som du kan tro att du har mördat någon är i din fantasi". Så skulle jag göra.
Citera
2026-07-11, 10:05
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag har begått spioneri, men inte i sån stor skala utan i mindre format. Det är lätt att kontakta ryska underrättelsetjänsten och lämna över information och få betalt. Det i sig är brittsligt. Jag tog i kontakt med de, inte till mig.

Alla som tror sig veta om Teamveckan-20 lever i fantasivärld, inte tänkt på det? De var inte där. De ljuger som är utomstående från min gymnasieklass.

Och sluta tro att Peyman Kia är spion! Du har vanföreställningar om det så man skrattar åt dig. De som tror att Peyman Kia är spion lever i fantasi och han skall bli frisläppt.

I din fantasivärld har du garanterat gjort det men i verkliga livet så har du definitivt inte ens varit i närheten av att göra något sånt.

Jag vet vad som hände under Teamveckan eftersom att jag varit i kontakt med flera av dina gamla klasskamrater.

Varför fortsätter du älta den där fjanten Peyman? Är du avundsjuk på honom för att han faktiskt lyckats göra något du själv är för feg för att göra? Svider det så hårt att han levt det liv du drömmer om men aldrig kommer kunna leva?
Citera
2026-07-11, 11:12
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
I din fantasivärld har du garanterat gjort det men i verkliga livet så har du definitivt inte ens varit i närheten av att göra något sånt.

Jag vet vad som hände under Teamveckan eftersom att jag varit i kontakt med flera av dina gamla klasskamrater.

Varför fortsätter du älta den där fjanten Peyman? Är du avundsjuk på honom för att han faktiskt lyckats göra något du själv är för feg för att göra? Svider det så hårt att han levt det liv du drömmer om men aldrig kommer kunna leva?
Nä, du ha inte kontaktat de. Fantasi. Du ljuger.
Citera
2026-07-11, 12:56
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Nä, du ha inte kontaktat de. Fantasi. Du ljuger.

Det är du som lever i en fantasivärld Kevin.

Är du avundsjuk på Peyman för att han levt ett liv du aldrig kommer få leva?
Citera
2026-07-11, 12:57
Medlem
0perators avatar
Citat:
Varför finns det lagar? Varför anmäler folk andra? Hur trovärdigt är alla anmälningar? Ljuger alla människor som anmäler någon för misshandel/våldtäkt/ekobrott bara för att få lite uppmärksamhet? Skulle även skratta åt personer som påstå sig ha mördat någon och säga "Nä, du lever i din fantasi och vanföreställningar om att du ha mördat någon. Sluta ljug om att du har mördat någon. Det enda som som du kan tro att du har mördat någon är i din fantasi". Så skulle jag göra.

Kör hårt, mannen.
Citera
2026-07-11, 13:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det är du som lever i en fantasivärld Kevin.

Är du avundsjuk på Peyman för att han levt ett liv du aldrig kommer få leva?
Jag lever inte i fantasivärld din fucking tröga...
Citera
2026-07-11, 13:24
Medlem
0perators avatar
Citat:

Vad säger din familj och din käresta om detta då?
Citera
2026-07-11, 13:41
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Vad säger din familj och din käresta om detta då?
Skit i de du.
Citera
2026-07-11, 14:56
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Jo det gör du och du har redan erkänt det vet du.
Citera
2026-07-11, 14:57
Medlem
Citat:
Skratta då. Då skrattar jag att Peyman Kia är oskyldigt dömd för spioneri. För att de som fällde han för spioneri ljuger och lever sin fantasivärld. Han skall bli frisläppt! Men jag säger min sanning. Men såklart, eftersom vi inte längre lever under kalla kriget och spioneri blir som en myt och fiction trots att det finns en lag i lagboken i verkligheten i realtid så är det enda brottet som är minst trovärdigt att erkänna att man har begått. Jag skulle lika anmäla mig själv för spioneri.

Du, nästa gång när någon som påstår sig blivit våldtagen så kommer jag att skratta och säga att det är fantasi och personen lever i vanföreställningar och personen som påstår sig ha blivit våldtagen önskar bara att det skulle vara sant för att folk ska få uppmärksamhet och tycka synd om personen. De som påstår sig ha blivit våldtagen ljuger oftast. Ha ha. Hur känns det i jämförelse?

DET ÄR INTE FUCKING FANTASI DIN FUCKING TRÖGA....

Kom med något vettigt bevis då. Förresten tjatar folk om teamveckan för att du själv tjatar om den som om det vore det största mysteriet i svensk historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in