Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Du kommer aldrig att anmäla dig själv för spioneri för du har inte begått något sånt brott och du kommer aldrig begå det heller.
Det finns ingen underrättelsetjänst i världen som skulle vara intresserad av att ha kontakt med en person som du eftersom att du inte har något som helst av värde att sälja till dem.
Ditt liv som spion existerar bara i den där fantasivärlden du flyr till eftersom ditt riktiga liv är för tråkigt för dig.
Att du inte skulle tro på en person som säger sig ha blivit våldtagen vet vi redan, att du har en skev kvinnosyn är inte direkt någon hemlighet.
Jag har begått spioneri, men inte i sån stor skala utan i mindre format. Det är lätt att kontakta ryska underrättelsetjänsten och lämna över information och få betalt. Det i sig är brittsligt. Jag tog i kontakt med de, inte till mig.
Alla som tror sig veta om Teamveckan-20 lever i fantasivärld, inte tänkt på det? De var inte där. De ljuger som är utomstående från min gymnasieklass.
Och sluta tro att Peyman Kia är spion! Du har vanföreställningar om det så man skrattar åt dig. De som tror att Peyman Kia är spion lever i fantasi och han skall bli frisläppt.