2026-07-10, 17:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Släpp fantasierna nu Kevin, du har ju precis erkänt att du lever i den där fantasivärlden för att du tycker din verklighet är färglös och tråkig?
Och ni andra? Jah kanske upplever att du lever i fantasivärld om något som jag tycker är helt absurd.
Citera
2026-07-10, 17:09
Medlem
Fast det du vägrar acceptera är att folk tror på Spioneri. Det folk inte tror på är dina fantasier.. förstår du inte att SÄPO skulle fångat upp dig inom ett par timmar ifall du verkligen begått det? Du kan inte undgå dom för att du läst böcker om ämnet. Speciellt inte att du skulle sitta i ett offentligt forum och säga det. Det är det som är det absurda. Men du totalt vägrar ju att se andra synsätt.

Om du slutar svara på allt här och ignorerar det så kommer tråden att dö ut. Det driver ju bara på elden att fortsätta svara och vara dryg.
Citera
2026-07-10, 17:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Vi kan inte ens veta vad de nu skulle ljuga om eftersom du inte berättar vad som hände och varför du sa det du sa
Conspiracy
Citera
2026-07-10, 17:12
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Och ni andra? Jah kanske upplever att du lever i fantasivärld om något som jag tycker är helt absurd.

Enda anledningen till att du skulle tycka så är på grund av dina vanföreställningar.

Så varför fortsätter du ljuga om att du begått spioneri trots att du erkänt att du lever i en fantasivärld?
Citera
2026-07-10, 19:15
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag ljuger INTE om spioneri. Jag har ALDRIG SAGT, f*cking tröga...., att är spion utan jag har begått spioneri i en väldig minimal skala. Brott är brott. Måste jag citera brottet?

"Den som, för att gå en främmande makt eller motsvarande tillhanda, obehörigen anskaffar, befordrar, lämnar eller röjer en uppgift om försvarsverk, vapen, förråd, import, export, tillverkningssätt, underhandlingar, beslut eller något förhållande i övrigt vars uppenbarande för en främmande makt eller motsvarande kan medföra men för Sveriges säkerhet, döms för spioneri.

Det gäller också om någon i samma syfte obehörigen framställer eller tar befattning med en skrift, en teckning eller något annat föremål som innefattar en sådan uppgift. (19:5 brottsbalken)".
Källa: https://sakerhetspolisen.se/hoten-mot-sverige/hotet-fran-frammande-makt.html

Det jag gjorde var att jag sålde uppgifter om min gymnasieklass till främmande makt och fick betalt, civilt bakgrund till den civila kontraspionaget på ryska ambassaden. Spioneri, PUNKT! Ingen från min gymnasieklass övervakade mig vid mina minsta rörelser och skrivelser. Ingen vet vad jag gjorde när ingen såg mig. Hur svårt kan det va och fatta?! Det finns inget liknande fall som Teamveckan-20, eller finns det som ni kan nämna?

När ska NI fatta att de OCKSÅ ljuger?

Mm tjena…

Var din tid på Mittuniversitetet och sedermera Samhall en förtjänst signerad GRU också då eller?
Senast redigerad av 0perator 2026-07-10 kl. 19:30.
Citera
2026-07-10, 20:41
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Mm tjena…

Var din tid på Mittuniversitetet och sedermera Samhall en förtjänst signerad GRU också då eller?
SVR. Jag är ingen militär, om du är så smart nog att klura ut det eftersom jag tog ingen värnplikt. GRU är militära underrättelsetjänsten. SVR, utrikes kontraspionaget, och FSB, civila säkerhetstjänsten som har samma kvarvarande uppgifter som sin föregångare KGB.

Tjänst och tjänst... mnja.

Mittuniversitetet spionerade jag inte på den klassen, de var oskyldiga. Men såklart, kopia pärmen innehållande information om min tid på gymnasiet och om Teamveckan-20 lyckades jag klumpigt nog slarva bort på Mittuniversitetet och den är på villovägar.

Min tud på Samhall som lokalvårdare tog jag upp med den toxic espionage suspicious activity .
Man råkade komma över vissa papper som låg löst på ens skrivbord hos olika kontorslokaler på olika företag som vi städade åt. När ingen såg mig när jag städade ett kontor, snabbt upp med mobilen *klick, klick" över bordet och vissa papper med nummer och med "Konfidentiellt". Sen vidarebefordrade jag till ambassaden via "kurir". Tog framförallt flest på de ställen med foto förbud, ställen med foto förbud finns det lite extra hysh hysh papper och annat som stället vill dölja för allmänheten. Men betalt fick jag, ingen höjdar peng men nån lapp från ryssen.

Allvarligt, har ni så lite koll på hur den ryska underrättelseväsendet är uppbyggt och dess huvud mål? Jag kan både den svenska, tyska, ryska, brittiska och amerikanska underrättelseväsendet. Eftersom jag oftast märker att ni har tunt vetskap om vad som är skillnaden mellan SVR, FSB och GRU och oftast kallar allt för KGB än idag.

Nåja. Jag säger bara min sanning. Sen om ni avfärdar det eller rapporterar till Säkerhetspolisen är upp till er. Men såklart, jag har varit med i lång tid av detta och ni kommer att säga att jag lever i fantasi och har vanföreställningar. Klassiskt, blir inte förvånad om du kommer skriva det.
Citera
2026-07-10, 21:02
Medlem
0perators avatar
Citat:
SVR. Jag är ingen militär, om du är så smart nog att klura ut det eftersom jag tog ingen värnplikt. GRU är militära underrättelsetjänsten. SVR, utrikes kontraspionaget, och FSB, civila säkerhetstjänsten som har samma kvarvarande uppgifter som sin föregångare KGB.

Tjänst och tjänst... mnja.

Mittuniversitetet spionerade jag inte på den klassen, de var oskyldiga. Men såklart, kopia pärmen innehållande information om min tid på gymnasiet och om Teamveckan-20 lyckades jag klumpigt nog slarva bort på Mittuniversitetet och den är på villovägar.

Min tud på Samhall som lokalvårdare tog jag upp med den toxic espionage suspicious activity .
Man råkade komma över vissa papper som låg löst på ens skrivbord hos olika kontorslokaler på olika företag som vi städade åt. När ingen såg mig när jag städade ett kontor, snabbt upp med mobilen *klick, klick" över bordet och vissa papper med nummer och med "Konfidentiellt". Sen vidarebefordrade jag till ambassaden via "kurir". Tog framförallt flest på de ställen med foto förbud, ställen med foto förbud finns det lite extra hysh hysh papper och annat som stället vill dölja för allmänheten. Men betalt fick jag, ingen höjdar peng men nån lapp från ryssen.

Allvarligt, har ni så lite koll på hur den ryska underrättelseväsendet är uppbyggt och dess huvud mål? Jag kan både den svenska, tyska, ryska, brittiska och amerikanska underrättelseväsendet. Eftersom jag oftast märker att ni har tunt vetskap om vad som är skillnaden mellan SVR, FSB och GRU och oftast kallar allt för KGB än idag.

Nåja. Jag säger bara min sanning. Sen om ni avfärdar det eller rapporterar till Säkerhetspolisen är upp till er. Men såklart, jag har varit med i lång tid av detta och ni kommer att säga att jag lever i fantasi och har vanföreställningar. Klassiskt, blir inte förvånad om du kommer skriva det.

Hahahaha, kära nån.
Önskar och hoppas verkligen du talar sanning.

Sveriges mest skruvade landsförrädare.
Citera
2026-07-10, 22:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Hahahaha, kära nån.
Önskar och hoppas verkligen du talar sanning.

Sveriges mest skruvade landsförrädare.
Det kanske jag må va. Det finns folk till allt.
Citera
2026-07-10, 23:11
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Blablablabla

Du trycker ur dig så mycket lögner så det går inte att göra annat än att skratta åt dig.
Att du överhuvudtaget tror att vi skulle köpa att du som tidigare anställd på Samhall skulle fått gå runt och städa på ett företag som skulle intressera ryssen och som dessutom låter konfidentiella papper ligga och skräpa hur som helst är bara pinsamt.

Jag gissar att dessa scenarios endast existerat i din fantasi när du gått runt och haft tråkigt på jobbet.
Citera
2026-07-11, 06:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du trycker ur dig så mycket lögner så det går inte att göra annat än att skratta åt dig.
Att du överhuvudtaget tror att vi skulle köpa att du som tidigare anställd på Samhall skulle fått gå runt och städa på ett företag som skulle intressera ryssen och som dessutom låter konfidentiella papper ligga och skräpa hur som helst är bara pinsamt.

Jag gissar att dessa scenarios endast existerat i din fantasi när du gått runt och haft tråkigt på jobbet.
Skratta då. Då skrattar jag att Peyman Kia är oskyldigt dömd för spioneri. För att de som fällde han för spioneri ljuger och lever sin fantasivärld. Han skall bli frisläppt! Men jag säger min sanning. Men såklart, eftersom vi inte längre lever under kalla kriget och spioneri blir som en myt och fiction trots att det finns en lag i lagboken i verkligheten i realtid så är det enda brottet som är minst trovärdigt att erkänna att man har begått. Jag skulle lika anmäla mig själv för spioneri.

Du, nästa gång när någon som påstår sig blivit våldtagen så kommer jag att skratta och säga att det är fantasi och personen lever i vanföreställningar och personen som påstår sig ha blivit våldtagen önskar bara att det skulle vara sant för att folk ska få uppmärksamhet och tycka synd om personen. De som påstår sig ha blivit våldtagen ljuger oftast. Ha ha. Hur känns det i jämförelse?

DET ÄR INTE FUCKING FANTASI DIN FUCKING TRÖGA....
Citera
2026-07-11, 07:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Hörni, grabbar. Vet ni vad?

Det borde finnas ett Flashback skriver diplom. Jag skriver som bara den här, fingertopparna bränns😄
Citera
2026-07-11, 08:30
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Men såklart, eftersom vi inte längre lever under kalla kriget och spioneri blir som en myt och fiction trots att det finns en lag i lagboken i verkligheten i realtid så är det enda brottet som är minst trovärdigt att erkänna att man har begått. Jag skulle lika anmäla mig själv för spioneri.

Du, nästa gång när någon som påstår sig blivit våldtagen så kommer jag att skratta och säga att det är fantasi och personen lever i vanföreställningar och personen som påstår sig ha blivit våldtagen önskar bara att det skulle vara sant för att folk ska få uppmärksamhet och tycka synd om personen. De som påstår sig ha blivit våldtagen ljuger oftast. Ha ha. Hur känns det i jämförelse?

DET ÄR INTE FUCKING FANTASI DIN FUCKING TRÖGA....

Du kommer aldrig att anmäla dig själv för spioneri för du har inte begått något sånt brott och du kommer aldrig begå det heller.
Det finns ingen underrättelsetjänst i världen som skulle vara intresserad av att ha kontakt med en person som du eftersom att du inte har något som helst av värde att sälja till dem.
Ditt liv som spion existerar bara i den där fantasivärlden du flyr till eftersom ditt riktiga liv är för tråkigt för dig.

Att du inte skulle tro på en person som säger sig ha blivit våldtagen vet vi redan, att du har en skev kvinnosyn är inte direkt någon hemlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in