2026-06-18, 07:54
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
är inte det minsta förvånad över att kirkan använder UNLIMITED AURA - Nicholas Wallner i en av sina senaste tiktoks. Helt on brand för den snubben.
Om du klickar på ljudet så är det mest tjejer som använder det för att... ja, du får själv välja ordet hur de vill framställas av den låten och deras gester. Men Anton och Nicholas använder det också. Men kom igen, vem gillar inte "det" liksom? Eller passar den låten inte i mitt content på Tik Tok?
Citera
2026-06-18, 08:05
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Om du klickar på ljudet så är det mest tjejer som använder det för att... ja, du får själv välja ordet hur de vill framställas av den låten och deras gester. Men Anton och Nicholas använder det också. Men kom igen, vem gillar inte "det" liksom? Eller passar den låten inte i mitt content på Tik Tok?
Är det seröst ditt svar? "#D-byst" ?? jisses. Det är du som vill förändra din image och ditt digitala avtryck. Men vill du vara mansgris på nätet får du vara det.
Citera
2026-06-18, 08:26
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Allvarligt, vilka sunt förnuftade människor går runt och säger att nån är efterbliven? Skulle du tycka om att bli kallad för det? Hör du inte själv hur illa det låter? Nu får du ge dig.
Men du ser ju ut att ha nån form av handikapp, är väl inte mitt fel att du föddes så
Citera
2026-06-18, 09:30
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Är det seröst ditt svar? "#D-byst" ?? jisses. Det är du som vill förändra din image och ditt digitala avtryck. Men vill du vara mansgris på nätet får du vara det.
Jag är inte mansgris.
Citera
2026-06-18, 09:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Men du ser ju ut att ha nån form av handikapp, är väl inte mitt fel att du föddes så
Jag har inget handikapp. Hör du inte vad du säger? Är det bara till mig du säger såhär taskigt?
Citera
2026-06-18, 09:36
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Jag har inget handikapp. Hör du inte vad du säger? Är det bara till mig du säger såhär taskigt?
Nix, alla som har ett speciellt utseende

Varför ens bry dig vad nån random användare säger på flashback?
Citera
2026-06-18, 09:37
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Anton och Nicholas är mansgrisar, alla killar från PH blir automatiskt det. Men fett banger låt dock.
Citera
2026-06-18, 09:39
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Nix, alla som har ett speciellt utseende

Varför ens bry dig vad nån random användare säger på flashback?
Om vi går in på en liten annan sak, är du en mobbare? Så, du är en som slänger ur sig taskiga kommentarer till de som har speciellt utseende?
Citera
2026-06-18, 09:42
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Om vi går in på en liten annan sak, är du en mobbare? Så, du är en som slänger ur sig taskiga kommentarer till de som har speciellt utseende?
Inte en mobbare men en hater
Ser du vad jag heter? googla mitt namn och du kommer se att jag är en hatare av rang. Vann hater of the year 2002
Citera
2026-06-18, 09:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Inte en mobbare men en hater
Ser du vad jag heter? googla mitt namn och du kommer se att jag är en hatare av rang. Vann hater of the year 2002
Hater... jaha, och vad har jag provocerat dig för att du ska påbörja dina hatiska handlingar mot mig? Eller bara "Aha, den snubben ska jag hata av noll anledning och bara jävlas med"? Jag är nyfiken hur såna som du tänker.
Citera
2026-06-18, 19:05
Medlem
D.Khans avatar
Citat:
Hater... jaha, och vad har jag provocerat dig för att du ska påbörja dina hatiska handlingar mot mig? Eller bara "Aha, den snubben ska jag hata av noll anledning och bara jävlas med"? Jag är nyfiken hur såna som du tänker.

Du kan inte förstå hur andra tänker, har inte det gått upp för dig än?
Citera
2026-06-18, 21:50
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Du kan inte förstå hur andra tänker, har inte det gått upp för dig än?
Nej, jag har inte den förmågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in