Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Vet du vad som hände efter att Charlie Kirks kropp fraktades bort till bilen?
Vilka som var i bilen och var de satt?
I så fall, så kan du presentera det.
Till er andra.
Jag vet att videor visar en "amazing Mickey McCoy" som direkt lyfter sin mobil till örat, går iväg bakom tältet, tvärs över parkeringsplatsen och vidare mot okänt mål. Direkt efter att han ser att CK träffas av något som låter som ett gevärsskott.
- Han tar inte täten i räddningsarbetet.
- Hans kläder blir inte nedblodade.
- Han följer inte med i den SUV som tar CK till sjukhuset.
- Han verkar inte bry sig ett smack om vad som händer hans gode vän och chef, CK.
Men, med det sagt så tror jag inte att just Mikey var helt införstådd med vad som skulle hända, hur eller när.
Han verkar inte byggd av det virket.
Citat:
Mikey McCoy, kanske gjorde EXAKT det han instruerats att göra av Charlie Kirk. Eller har du bevis på motsatsen.
Till er andra.
Det är också vad företrädare för TPUSA hävdar. Att Mikey hade drillats av CK att vid ett tillfälle som det här, direkt ringa till hans fru, Erika, och hålla henne informerad.
Vi vet fortfarande inte om det stämmer, men vi vet däremot att Mikey först ringde
sin egen fru, för att först senare ringa Erika.
Som sagt, det här kräver sin förklaring.
Citat:
Vet Jon Aaron Bray exakt var enheterna som spelade ljuden befann sig? på centimetern?
Till er andra.
Nej, men han vet på meter när och att andra kandidater inte finns.
Citat:
Eller är han totalt ute och cyklar med den teorin också? Med vad som framkommit hittills, så har han nog till och med tappat bort cykeln.
Till er andra.
Jag är lugnt förvissad om att den normalt funtade läsaren mycket väl vet vem det är som är "totalt ute och cyklar" i den här och andra trådar.
Tragikomiskt...