2026-07-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Yes, rumor has it that MånsPetter is dating someone and looking for an apartment in Stockholm and maybe a house in Spain. Doubtful if the rumor is true. Too bad he loses interest in Britain minding his children live in London.

Sålde din chef CJ tavlor värda ungefär 700 000 pund för att betala MZ halva värdet av huset i Oxshott eftersom du säger att det är giftorättsgods? Är CJs nya pojkvän rik nog att betala hennes räkningar?
Citera
2026-07-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vem översätter helt fritt här, om inte du?
Varför tror du att din tolkning har större relevans än min och de flesta andras?
Vad i EXAKT består den stora skillnaden mellan att "sparka på lite grejer" och att slänga igen en dörr? Det behöver inte vara "exempelvis" utan snarare exakt det?
Förklara skillnaden. Jag och min förståelse väntar.

Nej, jag kan inte bevisa det. Liksom du inte kan visa på motsatsen. Däremot är jag människa och som sådan vet jag att mentaliteten oss emellan inte skiljer sig så mycket åt. Även om en del låtsas stå över andra.

Jag tror faktiskt att de flesta skulle vara överens om att SPARKA på någonting är en betydligt högre grad av aggressivitet än att slänga igen en dörr. Kanske kan jämföras med att skrika åt någon resp. att slå hen. Därav att detta, Måns handlande, dryftas här ö h t. Han har visat sig ha aggressionsproblem, vilket de flesta av oss inte har.
Men du har tydligen en annan uppfattning/erfarenhet. Som du tror gäller de flesta, men där tar du fel.
Citera
2026-07-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Att som kvinna bli bedragen av sina barns fader, den man tänkt leva resten av livet med är nog en extremt traumatiskt upplevelse, men när mannen (Måns Petter Albert) ifråga köper eller försöker köpa sex av en karl i trosa, bh, högklackat och klänning slår nog det undan benen tusen ggr värre!

Jag måste säga att jag beundrar Ciara att hon trots detta gav Mums en chans till, vem i hvete mer hade gjort det, all cred i världen till henne och hennes försök att ändå hålla ihop familjen!
Som jag nämnde. Hennes hjärna var i ett traumatisk tillstånd och därför "ville" hon ge han en chans till. Helt bisarrt. . Tror få kan föreställa sig hur hemskt det var för Ciara
Citera
2026-07-10, 22:31
Medlem
Citat:
Att som kvinna bli bedragen av sina barns fader, den man tänkt leva resten av livet med är nog en extremt traumatiskt upplevelse, men när mannen (Måns Petter Albert) ifråga köper eller försöker köpa sex av en karl i trosa, bh, högklackat och klänning slår nog det undan benen tusen ggr värre!

Jag måste säga att jag beundrar Ciara att hon trots detta gav Mums en chans till, vem i hvete mer hade gjort det, all cred i världen till henne och hennes försök att ändå hålla ihop familjen!
Herregud, vilka fantasier du när!
Hade du följt MZ när det begav sig, så hade du också sett att han inte var förälskad i Ciara övht. Att hon var blind för detta får stå för henne. Enbart. Vem som helst som såg dem insåg detta. Han raderade en enda film/live med de två tillsmmans, efter skilsmässan, och jag förstår helt varför.
De flesta människor uppskattar inte när någon klänger på en oavbrutet.
Att han gav henne en chans till är egentligen oförståeligt. Hoppas han en dag förklarar. Men jag antar att ALLT hon kommer undan med enbart beror på att hon är mor till hans barn.
Citera
2026-07-10, 22:40
Medlem
Citat:

Dp
Senast redigerad av Vipan 2026-07-10 kl. 22:43.
Citera
2026-07-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Herregud, vilka fantasier du när!
Hade du följt MZ när det begav sig, så hade du också sett att han inte var förälskad i Ciara övht. Att hon var blind för detta får stå för henne. Enbart. Vem som helst som såg dem insåg detta. Han raderade en enda film/live med de två tillsmmans, efter skilsmässan, och jag förstår helt varför.
De flesta människor uppskattar inte när någon klänger på en oavbrutet.
Att han gav henne en chans till är egentligen oförståeligt. Hoppas han en dag förklarar. Men jag antar att ALLT hon kommer undan med enbart beror på att hon är mor till hans barn.
Det du målar upp här visar ju bara ännu mer vilken otäck människa han var/är. Fy fan.
Citera
2026-07-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det du målar upp här visar ju bara ännu mer vilken otäck människa han var/är. Fy fan.

Faktum är att den där enda inspelningen (nu raderad) visade hur motbjudande CJ var mot MZ...
Citera
2026-07-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du får gärna förklara på vilket sätt detta gör honom till en (ännu) otäckare människa? För att han inte var förälskad i henne? Eller vad? Berätta.
Citera
2026-07-10, 23:08
Medlem
Citat:
Maj 2024 var väl när det "s.k. Transknullet ska ha ägt rum" (eller ivf ett försök till det), den kvinna som inte reagerar på att sin make är otrogen och det ev med en Trasa finns nog knappast! Trots detta så fick Måns Petter Albert ändå en ny chans men brände även denna via sitt missbruk av kokain.

Hur ni här på Mumsfalangen ens kan antyda att Ciara är orsak till skilsmässan är så jla lågt att man mår illa 🤮 av er! Ciara gav nog honom alldeles för många chanser!

Mums! Gör om gör rätt, det är aldrig försent att be människor (familj, vänner, fans) om ursäkt!

Det är ändå ganska fascinerande hur du har suttit och tjatat om det här ryktet i över ett år, men i samma mening framstår som så osäker att du tvingas lägga in reservationer som att det ”ev. ska ha ägt rum”, var ”ivf ett försök” eller ”ev. med en Transa”.

Det märks ju ganska tydligt på dina egna ordval att du själv inser att du bara sitter och gissar runt gamla rykten.
Citera
2026-07-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jag tror faktiskt att de flesta skulle vara överens om att SPARKA på någonting är en betydligt högre grad av aggressivitet än att slänga igen en dörr. Kanske kan jämföras med att skrika åt någon resp. att slå hen. Därav att detta, Måns handlande, dryftas här ö h t. Han har visat sig ha aggressionsproblem, vilket de flesta av oss inte har.
Men du har tydligen en annan uppfattning/erfarenhet. Som du tror gäller de flesta, men där tar du fel.
Nej. Jag tror absolut inte att de flesta tycker man kan jämföra att sparka på en strumpa, eller slänga igen en dörr, med att slå en annan människa.
Han har inte visat sig ha några aggressionsproblem övht.
Något som däremot de flesta av er, tyvärr, har visat sig ha.
Citera
2026-07-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Faktum är att den där enda inspelningen (nu raderad) visade hur motbjudande CJ var mot MZ...
It's a shame it got deleted. It would have been fun to see MånsPetter get humiliated. Did she tease him about his small willy?
Citera
2026-07-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
It's a shame it got deleted. It would have been fun to see MånsPetter get humiliated. Did she tease him about his small willy?

Åh, jag är glad att du lade märke till CJs bröst...dvs. brist på bröst...kommer hennes nya pojkvän att betala för hennes silikonimplantat snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in