2026-06-14, 13:11
  #20701
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Letar du efter bilden? Då är den här: https://ibb.co/3m9SkM8P
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Och ändå delade hon en nakenbild med barnen. Det är HON som frivilligt väljer att publicera såna bilder.
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Hon har återigen publicerat en nakenbild, denna gång på den yngsta sonen

Jag vet inte vad som gör din besatthet av nakna bilder på Måns Petter Alberts barn (gäller det även andra kändisars små barn), det är ivf inte okej! Sen är dessa bilder på Ciaras Instagram verkligen nakenbilder, eller är bilderna på Mums/Ciaras små pojkar helt nakna enbart i ditt eget huvud, dvs i din egen fantasi?
Citera
2026-06-14, 13:37
  #20702
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nu får du sluta fabulera.
Och göra en check i verkligheten. Maila festarrangören och fråga denna.
Eller anmäl till berörda myndigheter.
Istället för att sitta här dagligen och försöka svartmåla MZ med dina fantasier.

Det mest bedrövliga är ju att både du och *Armstark gör det mot bättre vetande som vanligt.

Varför ska jag ta kontakt med Peppes Bodega? Varför ska jag ta kontakt med Myndigheter? Min inställning är och kommer att förbli att ingen normal människa tar med en fyraåring till en Nattklubbsspelning*! En kväll då berörda Nattklubb* hade 2000 besökare, en kväll vilken var deras största någonsin, men om du nu tycker att det är en bra miljö för en fyraåring så får du göra det, jag håller ivf inte med dej!

* Åldersgräns var 20 år.
__________________
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-06-14 kl. 13:41.
Citera
2026-06-14, 14:18
  #20703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Varför ska jag ta kontakt med Peppes Bodega? Varför ska jag ta kontakt med Myndigheter? Min inställning är och kommer att förbli att ingen normal människa tar med en fyraåring till en Nattklubbsspelning*! En kväll då berörda Nattklubb* hade 2000 besökare, en kväll vilken var deras största någonsin, men om du nu tycker att det är en bra miljö för en fyraåring så får du göra det, jag håller ivf inte med dej!

* Åldersgräns var 20 år.
Du behöver läsa noggrant i tråden.
MZ familj, var i ett avgränsat område för artister. Farfar, farmor och syster var där. Så barnen var i goda händer. Spelningen i papas trädgård var slut. 23.10 och i samband med det åkte familjen hem.
Vilket du fått som svar 78 ggr nu. Dessa evinnerliga repriser.
Citera
2026-06-14, 14:43
  #20704
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du behöver läsa noggrant i tråden.
MZ familj, var i ett avgränsat område för artister. Farfar, farmor och syster var där. Så barnen var i goda händer. Spelningen i papas trädgård var slut. 23.10 och i samband med det åkte familjen hem.
Vilket du fått som svar 78 ggr nu. Dessa evinnerliga repriser.

Aha, det var olika arrangemang, en jättefest som Peppes Bodega arrangerade och en spelning på en utescen vilken ingen av de 2000 på Nattklubben var närvarande på. Jag trodde att det var 20 års gräns även vid utescenen, inte att det var en egen tillställning. My bad!
Citera
2026-06-14, 14:58
  #20705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Aha, det var olika arrangemang, en jättefest som Peppes Bodega arrangerade och en spelning på en utescen vilken ingen av de 2000 på Nattklubben var närvarande på. Jag trodde att det var 20 års gräns även vid utescenen, inte att det var en egen tillställning. My bad!
Men är du helt koko? Tror du barnen trängde sig själv igenom publiken (den kan ju inte varit så stor förövrigt. Enligt er är han ju slut som artist och ingen vill lyssna på honom.) Det var VUXNA där som tog omhand om hans barn. De var väl omhändertagna hela kvällen.

EDIT: Du får fråga festarrangören vilken åldersgräns de har för speciellt inbjudna gäster med familj.
Lycka till!
__________________
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-14 kl. 15:48.
Citera
2026-06-14, 20:12
  #20706
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ok. Den här trådens huvudperson - den mediekåta kokainspellevinken som utnyttjar allt och allla från sina små barn till sin exfru och fler därtill - fyllde år idag.
Men något saknas.
Var är han som gör precis allt för att synas?

Ja du, inga arrangörer är intresserade av att boka honom, ej heller TV. Vill du se honom får du väl åka till typ Byggmax i Staffanstorp.
Citera
2026-06-14, 23:28
  #20707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja du, inga arrangörer är intresserade av att boka honom, ej heller TV. Vill du se honom får du väl åka till typ Byggmax i Staffanstorp.
Jag gjorde en lätt travesti - men det var tydligen obegripligt för de flesta.
Det var ju knappast så att jag tyckte att han borde vara bokad och uppträda på sin födelsedag.

Har du hört talas om sociala medier? Jag raljerade alltså lite över det faktum att personen ni påstår gör precis ALLT för att synas inte ens gjorde sig tillkänna på sin 40-årsdag.
Citera
2026-06-15, 01:30
  #20708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Aha, det var olika arrangemang, en jättefest som Peppes Bodega arrangerade och en spelning på en utescen vilken ingen av de 2000 på Nattklubben var närvarande på. Jag trodde att det var 20 års gräns även vid utescenen, inte att det var en egen tillställning. My bad!
forts/
Varför tror ni att Pepes Bodega satte 20 årsgräns på sin stora fest?
Troligen för att de inte önskade att bygdens alla tonåringar med dåligt ölsinne skulle komma och dricka vinbål gratis och kanske förstöra för de vuxna. Kräka på någons klänning och snyta sig i bordduken samt fylleböla. Och för att begränsa antalet personer på sin fest. Åldersgränser är inte till för att skydda ungdomar från vuxenfester utan snarare tvärtom. Att vuxenfesten inte spårar ut och förvandlas till en röjig ungdomsgård. Som alla vet mognar hjärnan sent på ungdomar. Någon gång i 20 årsåldern.

Att barn som är i sällskap med sin familj inte är något besvär förstår nog alla.
Små barn som är väl omhändertagna av ansvarstagande farföräldrar, pappa och faster. Dessutom ej blandade med de vanliga festgästerna. Så absolut att Peppes Bodega kan göra undantag för inbjudna gäster med familj.

De har regler att tillämpa efter behov. Tex tennisveckorna i Båstad. v28 & v29 är det sträng
20 årsgräns som gäller. Och det är fullt förståeligt då de i första hand vill prioritera alla festsugna turister och tennisbesökare.
De har ju inte plats för hur mycket folk som helst. Resten av sommaren är familjer med barn välkomna att äta på Papas Garden.
kl 22 stänger köket men de är välkomna att sitta kvar i trädgården till kl 24.00

Så det verkar som nattklubben på Papas Garden börjar runt midnatt som brukligt.
Men så dags sov pojkarna gott hemma.
__________________
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-15 kl. 01:34.
Citera
2026-06-15, 05:45
  #20709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
forts/
Varför tror ni att Pepes Bodega satte 20 årsgräns på sin stora fest?
Troligen för att de inte önskade att bygdens alla tonåringar med dåligt ölsinne skulle komma och dricka vinbål gratis och kanske förstöra för de vuxna. Kräka på någons klänning och snyta sig i bordduken samt fylleböla. Och för att begränsa antalet personer på sin fest. Åldersgränser är inte till för att skydda ungdomar från vuxenfester utan snarare tvärtom. Att vuxenfesten inte spårar ut och förvandlas till en röjig ungdomsgård. Som alla vet mognar hjärnan sent på ungdomar. Någon gång i 20 årsåldern.

Att barn som är i sällskap med sin familj inte är något besvär förstår nog alla.
Små barn som är väl omhändertagna av ansvarstagande farföräldrar, pappa och faster. Dessutom ej blandade med de vanliga festgästerna. Så absolut att Peppes Bodega kan göra undantag för inbjudna gäster med familj.

De har regler att tillämpa efter behov. Tex tennisveckorna i Båstad. v28 & v29 är det sträng
20 årsgräns som gäller. Och det är fullt förståeligt då de i första hand vill prioritera alla festsugna turister och tennisbesökare.
De har ju inte plats för hur mycket folk som helst. Resten av sommaren är familjer med barn välkomna att äta på Papas Garden.
kl 22 stänger köket men de är välkomna att sitta kvar i trädgården till kl 24.00

Så det verkar som nattklubben på Papas Garden börjar runt midnatt som brukligt.
Men så dags sov pojkarna gott hemma.
Herregud vilket idiotiskt svammel. Du borde kanske ta en titt i Riktlinjer för serverings-, provsmaknings-
och gårdsförsäljningstillstånd samt folkölsförsäljning för Båstads kommun.

https://www.bastad.se/download/18.18c6b8dc18b37d54b3dae/1771851134353/Riktlinjer-for-serveringstillstand-och-folkolsforsaljning.pdf

Citat:
En förutsättning för ett fungerande krog- och restaurangliv är
seriösa och initiativrika krögare. Kommunens riktlinjer ska
spegla kommunens uppfattning och ambitionsnivå gällande
alkoholservering i kommunen. Barn och ungdomars rätt till en
alkoholfri uppväxt utgör ett viktigt fokus.
Båstads kommuns
värdegrund vilar på orden professionalism, arbetsglädje och
respekt.

Det mest komiska med allt är att se med vilken desperation ni försöker beskriva Pepes jubileum som en familjefest med saft och kakor samtidigt som ni desperat förklarar att barnen beskyddades av vakter och egentligen knappast ens var på plats, i alla fall inte mer än en sekund eller två.

Det aktuella arrangemanget var en jubileumsfest med nattklubb och artister hela kvällen. Publikrekord med över 2000 sålda biljetter. 20-års åldersgräns. Barnförbjudet i enlighet med kommunens riktlinjer.

Intressant dock att få läsa om ditt beteende fram till 20-års åldern innan din hjärna blev mogen.
Citera
2026-06-15, 17:06
  #20710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Herregud vilket idiotiskt svammel. Du borde kanske ta en titt i Riktlinjer för serverings-, provsmaknings-
och gårdsförsäljningstillstånd samt folkölsförsäljning för Båstads kommun.

https://www.bastad.se/download/18.18c6b8dc18b37d54b3dae/1771851134353/Riktlinjer-for-serveringstillstand-och-folkolsforsaljning.pdf



Det mest komiska med allt är att se med vilken desperation ni försöker beskriva Pepes jubileum som en familjefest med saft och kakor samtidigt som ni desperat förklarar att barnen beskyddades av vakter och egentligen knappast ens var på plats, i alla fall inte mer än en sekund eller två.

Det aktuella arrangemanget var en jubileumsfest med nattklubb och artister hela kvällen. Publikrekord med över 2000 sålda biljetter. 20-års åldersgräns. Barnförbjudet i enlighet med kommunens riktlinjer.

Intressant dock att få läsa om ditt beteende fram till 20-års åldern innan din hjärna blev mogen.
Idag vet man att hjärnan inte mognar helt förrän i 25-årsåldern. Det är så klart individuellt.
Men det skrämmande är, att hos en del individer mognar hjärnan aldrig. Eller hur *Armstark.

Varför anmäler du då inte? Om du har torrt på fötterna?
Om du kan bevisa att en 4 åring och 6 åring i målsmans sällskap druckit alkohol på "nattklubb"?

EDIT: Vad tycker du och örnen om att SD vill sänka åldern till 18 år för att handla alkohol på Systembolaget?
Och att även ha söndagsöppet på Systembolaget
Och att Jimmie Åkesson inte litar på personer som inte varit fulla?
Vad sänder det för signaler till förstagångsväljare tror ni?
__________________
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-15 kl. 17:37.
Citera
2026-06-15, 19:49
  #20711
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag gjorde en lätt travesti - men det var tydligen obegripligt för de flesta.
Det var ju knappast så att jag tyckte att han borde vara bokad och uppträda på sin födelsedag.

Har du hört talas om sociala medier? Jag raljerade alltså lite över det faktum att personen ni påstår gör precis ALLT för att synas inte ens gjorde sig tillkänna på sin 40-årsdag.

Och jag gjorde narr av din fåniga travesti. Nu är det snart 1 år sen du "skulle krypa ur ditt skinn". Så arg var du för att flera sa det alla vet och som fortfarande gäller. Måns är inte efterfrågad av arrangörer, tv och radio. 2026 blir ännu sämre än 2025.
Citera
2026-06-15, 21:19
  #20712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Och jag gjorde narr av din fåniga travesti. Nu är det snart 1 år sen du "skulle krypa ur ditt skinn". Så arg var du för att flera sa det alla vet och som fortfarande gäller. Måns är inte efterfrågad av arrangörer, tv och radio. 2026 blir ännu sämre än 2025.
Gjorde du narr av min fåniga text? Det märktes inte, faktiskt. Lät mer som att du upprepade dig själv. För vilken gång i ordningen vet jag inte.

Orkar inte leta reda på vad " för snart 1 år sedan" är då det med dina överdrifter kan betyda lite vad som helst. Men om jag var redo att krypa ur mitt skinn pga ilska så var det nog snarare för att du med flera har svårt att se saker för vad de är, än att MZ inte uppträder, eller att du på något sätt är någon sanningssägare.

Varför han inte uppträder vet varken du eller jag. Kanske är han besviken på den delen av sin publik som rakt av tog hans exfrus grova förtal som en sanning?

Grattis till dig om 2026 blir "ännu värre". Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
__________________
Senast redigerad av Lazydell 2026-06-15 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in