2026-06-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Transknullet blev spiken i kistan!
Ja, bevisa det om du kan.
Enligt rättegången talades det om två tillfällen MZ varit otrogen mot CJ.
Spelar det någon roll med vem? Otrohet är otrohet.
Citera
2026-06-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det enda fascinerande här är att ni alltid ska vrida allting åt att allt är hennes fel och ta upp skitsnack om henne som inte ens är i närheten av det som är dokumenterat gjort av honom, när tråden inte ens handlar om henne. Nyanserat synsätt my ass! I rest my case.
Du vet uppenbarligen inte heller vad bevisligen betyder? Eller "dokumenterat"?

Den här tråden hade knappt existerat utan CJ. Det ligger i sakens natur.

Får se om någon svarar denna gång (men tror inte det). Ni lade iaf ned tjafset om barn och nattklubbar jäkligt snabbt må jag säga! 🤥
Senast redigerad av Lazydell 2026-06-25 kl. 00:25.
Citera
2026-06-25, 00:30
Medlem
Citat:
Transknullet blev spiken i kistan!

Det där är en uppdiktad historia ivrigt påhejad av dig till en nivå som väcker funderingar.

Jag tror att det är som skribenten du citerar skriver att äktenskapet föll isär av högst vanliga orsaker.

Däremot är jag fortfarande nyfiken på vad Ciara menar med detta uttalande.

”Det här handlar inte om skuldbeläggning, jag förstår verkligen min del i förstörelsen.

Går att läsa mer här

https://www.expressen.se/noje/ciara-janson-darfor-lamnade-jag-mans-zelmerlow/
Citera
2026-06-25, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det där är en uppdiktad historia ivrigt påhejad av dig till en nivå som väcker funderingar.

Jag tror att det är som skribenten du citerar skriver att äktenskapet föll isär av högst vanliga orsaker.

Däremot är jag fortfarande nyfiken på vad Ciara menar med detta uttalande.

”Det här handlar inte om skuldbeläggning, jag förstår verkligen min del i förstörelsen.

Går att läsa mer här

https://www.expressen.se/noje/ciara-janson-darfor-lamnade-jag-mans-zelmerlow/

Nu citerar jag mig själv.

Men med tanke på Ciaras uttalande så framgår det väl med ALL tydlighet att allt var uppenbarligen inte MZ fel. Även om Ciara inledningsvis ville vinkla det så. Men även hon har tydligen kommit på bättre tankar.
Citera
2026-06-25, 01:23
Medlem
Citat:
Nu citerar jag mig själv.

Men med tanke på Ciaras uttalande så framgår det väl med ALL tydlighet att allt var uppenbarligen inte MZ fel. Även om Ciara inledningsvis ville vinkla det så. Men även hon har tydligen kommit på bättre tankar.
Jag tolkar det inte som du. Det låter som hon gett allt för att passa in, kompromissat, böjt sig och gjort sig liten för att passa. Men att han tog hennes kärlek för given medans hon fick be om kärlek.
Men märk väl, det handlar inte om att skuldbelägga utan hon bara konstaterar fakta.
Jag förstod inte riktigt vad hon menar med detta?

Likaså detta; att när hon såg klart, gick hon inte med eld i händerna (det gjorde hon väl med sitt IG förtal och polisanmälan mm ) utan med klar sikt, tror jag att hon skrev.
Det låter tycker jag som hon ser sig som ett offer i deras relation. Om jag inte missförstått det helt.
Det handlar inte om att hon slutade älska utan hon gick när hon såg klart.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-25 kl. 01:51.
Citera
2026-06-25, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag tolkar det inte som du. Det låter som hon gett allt för att passa in, kompromissat, böjt sig och gjort sig liten för att passa. Men att han tog hennes kärlek för given medans hon fick be om kärlek.
Men märk väl, det handlar inte om att skuldbelägga utan hon bara konstaterar fakta.
Jag förstod inte riktigt vad hon menar med detta?

Likaså detta; att när hon såg klart, gick hon inte med eld i händerna (det gjorde hon väl med sitt IG förtal och polisanmälan) utan med klar sikt, tror jag att hon skrev.
Det låter tycker jag som hon ser sig som ett offer i deras relation. Om jag inte missförstått det helt.
Det handlar inte om att hon slutade älska utan hon gick när hon såg klart.

Det är väl helt ok att vi tycker olika om detta. Men om jag har förstått saken rätt så har hon faktiskt hånat MZ offentligt tidigare, både vad gäller hans namn och hans yrke.

Hon har ju även uttryckt att hon tyckte det var skönt att han arbetade i ett annat land och att hon inte ville ha honom runt sig hela tiden. Detta samtidigt som MZ bevisligen tog alla tillfällen han bara kunde för att åka hem till familjen mellan sina olika spelningar.

Med tanke på det är det kanske inte så konstigt om MZ kände sig djupt sårad och till slut valde en annan väg. Det är väl dessutom hon som har slängt ut honom vid två olika tillfällen? Först i maj 2024, sedan fick han komma tillbaka på nåder i juni 2024 för att bli utslängd igen, och efter det ville hon prata igen i juli 2024. Resten är som sagt historia uppenbarligen.
Citera
2026-06-25, 05:49
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Det är väl helt ok att vi tycker olika om detta. Men om jag har förstått saken rätt så har hon faktiskt hånat MZ offentligt tidigare, både vad gäller hans namn och hans yrke.

Hon har ju även uttryckt att hon tyckte det var skönt att han arbetade i ett annat land och att hon inte ville ha honom runt sig hela tiden. Detta samtidigt som MZ bevisligen tog alla tillfällen han bara kunde för att åka hem till familjen mellan sina olika spelningar.

Med tanke på det är det kanske inte så konstigt om MZ kände sig djupt sårad och till slut valde en annan väg. Det är väl dessutom hon som har slängt ut honom vid två olika tillfällen? Först i maj 2024, sedan fick han komma tillbaka på nåder i juni 2024 för att bli utslängd igen, och efter det ville hon prata igen i juli 2024. Resten är som sagt historia uppenbarligen.

Maj 2024 var väl när det "s.k. Transknullet ska ha ägt rum" (eller ivf ett försök till det), den kvinna som inte reagerar på att sin make är otrogen och det ev med en Trasa finns nog knappast! Trots detta så fick Måns Petter Albert ändå en ny chans men brände även denna via sitt missbruk av kokain.

Hur ni här på Mumsfalangen ens kan antyda att Ciara är orsak till skilsmässan är så jla lågt att man mår illa 🤮 av er! Ciara gav nog honom alldeles för många chanser!

Mums! Gör om gör rätt, det är aldrig försent att be människor (familj, vänner, fans) om ursäkt!
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-06-25 kl. 06:02.
Citera
2026-06-25, 11:54
Medlem
Citat:

Du ser det som att hon har ”slängt ut honom” två gånger. Men egentligen har hon försökt rädda äktenskapet efter varje gång med en förhoppning att han ska sluta vara otrogen och drogfri. Men till slut ger man så klart upp, speciellt när det blir tydligt att MånsPetter försöker kidnappa barnen och hindra dem från att åka hem. Klart som tusan att förhållandet blir toxiskt om en part sviker på det sätt som MånsPetter har gjort. Om och om igen.

Jag håller med Gyllene Örnen om att det måste ha skett något extraordinärt i maj -24. Det sammanfaller väl i tiden med den polisutredning om sexköp mot en kändis som The Eagle refererar till.
Citera
2026-06-25, 12:26
Medlem
Citat:
Det är bara att lyssna på rättegången så hör man att det du skriver stämmer, föräldrarna har nog en stor del i detta genom total förnekelse, en sekt med sonen Måns Petter Albert som obestridlig ledare är känslan man får. Mums kan knarka, kan supa, vara otrogen, vara aggressiv utan att ngn av dem ser ngt fel i det, istället gullas det bara mera med honom.

Hahaha, ska man kanske lyssna på rättegången? Det låter lite smått underhållande.
Citera
2026-06-25, 12:49
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Hahaha, ska man kanske lyssna på rättegången? Det låter lite smått underhållande.

Mor Mums är ensam värd hela "entrépengen", så gör det.
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-06-25 kl. 12:52.
Citera
2026-06-25, 15:48
Medlem
Någon heder (som nämnts här) har vi verkligen inte sett från Måns sida. Han har med rätta blivit satt på plats av domstol och cancellerad av arrangörer.
Han vet precis vad han har gjort.
Och hade han haft någon som helst ryggrad och inte varit en narcissistisk bortskämd mammas gosse, hade den här tråden inte levt vidare ö.h.t.
Så betydelselös är han som artist och "kändis".

Tråden lever p.g.a. hans svinaktiga idiothandlingar och fegheten att inte stå för alltihopa, och de konton här som maniskt, desperat och besatt försvarar detta ynkryggsbeteende.
(Och när argumenten tryter = ofta, försöker de flytta fokus från Måns genom att kasta hans barns mor i avfallskvarnen. Vämjeligt!)

Som sagt, det är ett fascinerande skådespel. Och helt absurt.
Senast redigerad av vinter-natt7 2026-06-25 kl. 16:17.
Citera
2026-06-25, 15:56
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Någon heder (som nämnts här) har vi verkligen inte sett från Måns sida. Han har med rätta blivit satt på plats av domstol och cancellerad av arrangörer.
Han vet precis vad han har gjort.
Och hade han haft någon som helst ryggrad och inte varit en narcissistisk bortskämd mammas gosse, hade den här tråden inte levt vidare ö.h.t.
Så betydelselös är han som artist och "kändis".

Tråden lever p.g.a. hans svinaktiga idiothandlingar och fegheten att inte stå för alltihopa, och de konton här som maniskt, desperat och besatt försvarar detta ynkryggsbeteende.
(Och när argumenten tryter = ofta, försöker de flytta fokus från Måns genom att kasta hans mors barn i avfallskvarnen. Vämjeligt!)

Som sagt, det är ett fascinerande skådespel. Och helt absurt.

Spot on! MånsPetter är en medioker föredetting som visat sig vara en mörk person med mycket mörka böjelser. Ingen efterfrågar honom längre vilket är helt logiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in