2026-06-18, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Krissy och Rasmus skiljer sig. Vem är förvånad? Plastikopererad sladdrande trash

Jag skrev till en bekant igår, att jag hade en känsla då när jag kollade hennes instagram att typ alla bilder på Rasmus var bortplockade. Fick en screenshot på krissys inlägg av personen imorse där jag svara "told you so"

Har en känsla att Rasmus har varit otrogen ( obs bara en känsla inga bevis)
Citera
2026-06-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Jag skrev till en bekant igår, att jag hade en känsla då när jag kollade hennes instagram att typ alla bilder på Rasmus var bortplockade. Fick en screenshot på krissys inlägg av personen imorse där jag svara "told you so"

Har en känsla att Rasmus har varit otrogen ( obs bara en känsla inga bevis)

Rasmus har varit otrogen. Källa: jag är bekant med en polare till dem. Vidrigt att folk ska klandra Krissy som är en snäll tjej.
Citera
2026-06-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floppenploppen
Rasmus har varit otrogen. Källa: jag är bekant med en polare till dem. Vidrigt att folk ska klandra Krissy som är en snäll tjej.
Fan, vad tråkigt. Ett sådant gulligt par som jag verkligen önskade skulle hålla. Tror dock att det är tufft att som de och Sergio och Amanda skaffa barn så snabbt. Barn är ju det bästa som finns, men det är nog en klar fördel om en känner den man skaffar barnet med riktigt bra och helst under en längre tid, så man har upplevt både nyförälskelse och vardag. Reality hits you bad.
Citera
2026-06-19, 19:31
Medlem
Citat:

Så vidrigt. Först går hon igenom en tuff graviditet, förlossning och är nybliven mamma, hinner knappt läka ihop kroppen så är han alltså otrogen. Fint jobbat Rasmus. Fin förebild för din son.
Senast redigerad av AnnaChiara 2026-06-19 kl. 19:38.
Citera
2026-06-20, 11:38
Medlem
Citat:
Stämmer. Jag är också bekant med en polare till dom. Undra om det är samma polare. 😄

Han gick ner i vikt som fan av ozempic och fick antagligen hybris medans K var hemma med deras son och sina gravidkilon. Sjukaste är att deras son hade kolik också. Fan vilken jävla mardröm för K. Bra att hon lämnar. Hon kommer hitta så mycket bättre. Tyckte alltid att hon spelade i en annan liga än Rasmus.
Citera
2026-06-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så vidrigt. Först går hon igenom en tuff graviditet, förlossning och är nybliven mamma, hinner knappt läka ihop kroppen så är han alltså otrogen. Fint jobbat Rasmus. Fin förebild för din son.
Glöm inte att ungen hade kolik också
Citera
2026-06-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmPrickskytt
Stämmer. Jag är också bekant med en polare till dom. Undra om det är samma polare. 😄

Han gick ner i vikt som fan av ozempic och fick antagligen hybris medans K var hemma med deras son och sina gravidkilon. Sjukaste är att deras son hade kolik också. Fan vilken jävla mardröm för K. Bra att hon lämnar. Hon kommer hitta så mycket bättre. Tyckte alltid att hon spelade i en annan liga än Rasmus.

Ja, utan Ozempic viktnedgång tror jag inte att det är så många kvinnor som kollar efter Rasmus Han är en sån evighetstjockis så han får väl passa på de få månader han är lite smalare.
Citera
2026-06-26, 18:46
Medlem
Citat:

Annan liga, JA. Milslånga nivåer ner. K är ju en tvättäkta WT med sina 21500 kr i månaden i bidrag medan R, karriärskille med gedigen plånbok. HAN förtjänar bättre. Hon sitter ju för f*n och bara bölar om allt, sonen är jobbig, boendet är jobbigt, R frånvaro är jobbigt, ta sig in till stan är jobbigt, ta körkort är jobbigt……Gud hjälpe R bort från detta.
Citera
2026-06-30, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Annan liga, JA. Milslånga nivåer ner. K är ju en tvättäkta WT med sina 21500 kr i månaden i bidrag medan R, karriärskille med gedigen plånbok. HAN förtjänar bättre. Hon sitter ju för f*n och bara bölar om allt, sonen är jobbig, boendet är jobbigt, R frånvaro är jobbigt, ta sig in till stan är jobbigt, ta körkort är jobbigt……Gud hjälpe R bort från detta.
Fr
Mår du bra? 21500 är en rätt bra månadsinkomst när man är mammaledig. Med tanke på att du har sån insyn i deras plånböcker så låter det som att det är Rasmus själv eller hans side Bit*h. som joinat chatten. Välkommen.
Citera
2026-06-30, 19:38
Medlem
Citat:
Fr
Mår du bra? 21500 är en rätt bra månadsinkomst när man är mammaledig. Med tanke på att du har sån insyn i deras plånböcker så låter det som att det är Rasmus själv eller hans side Bit*h. som joinat chatten. Välkommen.
Orka med hennes smaskande silikonläppar. Riktig white trash det där
Citera
2026-07-10, 22:09
Medlem
Citat:
Fr

Ja tack och NEJ 21 500 kr i månaden är inte bra i föräldrapenning eller lön före skatt. Är så som hon har taxerat senaste åren även innan barn i snitt så NEJ. Sidebit*ch, jo jag är ju en man och hetrosexuell så njae…you wish
Citera
2026-07-10, 23:53
Medlem
Är krissy påverkad i sin frågestund hon har på Instagram nu? Pratar supermärkligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in