2026-08-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Är det inte melasma då? Det behöver inte bero på solskador.
Ja det är melasma vilket till störst del orsakas av solen
Citera
2026-08-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ja det är melasma vilket till störst del orsakas av solen
Det räcker dock med att bara vistas i solen, det är inte beroende på om man solar. Räcker med att glömma solskydd när man går till bussen så blossar det upp.
Citera
2026-08-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Ja tack och NEJ 21 500 kr i månaden är inte bra i föräldrapenning eller lön före skatt. Är så som hon har taxerat senaste åren även innan barn i snitt så NEJ. Sidebit*ch, jo jag är ju en man och hetrosexuell så njae…you wish
Ingen straight kille skriver som du. Du knullar fet Rasmus.
Citera
2026-08-07, 21:48
Medlem
Den där Krissy är så jävla trashig. Klarar inte av att se hennes storys hon är sä blåst. Glad att Rasmus lämnade hennes ass
Citera
2026-08-08, 10:48
Medlem
Någon som vet varför Amanda och Sergio skiljde sig? Fanns rykten på reddit om otrohet men vet någon nått?
Citera
2026-08-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thousandwindows
Någon som vet varför Amanda och Sergio skiljde sig? Fanns rykten på reddit om otrohet men vet någon nått?

Otrohet säger flera. Jag gissar att otrohet var enda sättet för Sergio att göra sig fri från Amanda. Hon är så renlärig och helig i sina äktenskapslöften att hon accepterar allt, men att Sergio ligger runt är godkänd orsak för skilsmässa. Tänk på vad mycket skit hon ändå accepterat från dag 1.
Sergio var aldrig beredd på att gå in i familjelivet på allvar. Han skulle aldrig ge upp sin skitlägenhet med avgaser från bilverkstaden. Amanda stannade där med 2 småbarn!
Citera
2026-08-09, 16:27
Medlem
Kärlek.
Kan få folk dumma i huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Otrohet säger flera. Jag gissar att otrohet var enda sättet för Sergio att göra sig fri från Amanda. Hon är så renlärig och helig i sina äktenskapslöften att hon accepterar allt, men att Sergio ligger runt är godkänd orsak för skilsmässa. Tänk på vad mycket skit hon ändå accepterat från dag 1.
Sergio var aldrig beredd på att gå in i familjelivet på allvar. Han skulle aldrig ge upp sin skitlägenhet med avgaser från bilverkstaden. Amanda stannade där med 2 småbarn!
Citera
2026-08-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara

Sen får man inte glömma att hon hann ju bli gravid innan det var bekräftat ryktet som gick, att någon redan väntade Sergios barn.
Sen har jag en känsla att Amanda in i det sista hoppades att Sergio skulle skaffa något typ av kontorsjobb, ta körkort och att dem skulle hitta en ny bättre gemensamt boende ( men tror med att Sergio inte ville bli av med ungkarlslyan) och med tanke på hans typ av arbete (Dj, nattliv) så är jag inte heller förvånad om det är otrohet det handlar om.
Citera
2026-08-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Om det är så att han var otrogen så förstår jag henne fullkomligt, otrohet kan förstöra väldigt mycket i ett äktenskap, även de bästa.

Nu följer inte jag henne på Insta eller dylikt men lyssnade två avsnitt på podden som hon hade eller fortfarande har med en bög. Tycker att det hela tiden läs som att det var synd om henne o att der hela tiden skulle vara fokus på henne. Man förstår ju att något inte står rätt till. Men fattar att man inte lät känna en person helt under lib. O det klipps ju väldigt hårt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in