2026-07-10, 12:34
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Ränderna går tydligen aldrig ur, jag föraktar genuint den mannen..
Citera
2026-07-10, 12:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Aha, Tack! De har väl inte dagstidningar?
Nej, definitivt inte. Han måste varit packad.
Citera
2026-07-10, 12:51
Medlem
Finns det fällande domar emot personen ifråga eller rör det mer sig om rykten, nedlagda undersökningar, friande domar?
Frågar bara, har ingen koll.
Citera
2026-07-10, 13:40
Medlem
Nog för att denna man är en skithög men misshandel? Av att han höll henne om handleden och möjligen gjorde det hårt. Ska vara då om han borrade in naglarna och det blev blodvite, annars inte. Men anmäla får naturligtvis alla göra. Ränderna går dock aldrig ur honom!
Citera
2026-07-10, 13:42
Avstängd
Vad i h-e är det för fel gen z de hade låtit honom få med sig tidningen punkt slut hade inte detta hänt!
Ett råd till Örjan nästa gång tidningar ligger o dräller på ett cafe TA BARA MED DIG DEN!! Ingen bryr sig
Citera
2026-07-10, 13:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
https://skrotens.se/
Han var ARTIG och frågade om han fick KÖPA tidningen men de sa VI SÄLJER INTE TIDNINGAR
idioter de skulle bara gett honom den
Håller på Örjan dock inte våldet
Citera
2026-07-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Här kommer en intressant intervju med honom som är typ 20 år gammal. Han påstod då att han då var nykter och hade allt under kontroll. Som de alltid gör, alkisarna. Rätt skön läsning och man fattar att han är ett jävla as även när han försöker verka avmätt och trevlig. Hans nya tjej han pratar om kanske var Josefin. Hon gick rakt i fällan.
https://www.cafe.se/orjan-ramberg/
Det var inte Josefin han var ihop med då utan Lena Nilsson som han har en son med (halvbror till rapparen Einar som mördades).

Örjan Ramberg och artisten Josefin Nilsson var tillsammans under 1990-talet. Deras relation avslutades 1996 efter att hon valt att lämna förhållandet. Efter uppbrottet utsattes hon för misshandel och hot, vilket ledde till att Ramberg dömdes i Stockholms tingsrätt 1998. Deras destruktiva relation och efterspelet belystes senare i SVT-dokumentären "Josefin Nilsson – Älska mig för den jag är" från 2019.
Citera
2026-07-10, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Örjan Ramberg och artisten Josefin Nilsson var tillsammans under 1990-talet. Deras relation avslutades 1996 efter att hon valt att lämna förhållandet. Efter uppbrottet utsattes hon för misshandel och hot, vilket ledde till att Ramberg dömdes i Stockholms tingsrätt 1998. Deras destruktiva relation och efterspelet belystes senare i SVT-dokumentären "Josefin Nilsson – Älska mig för den jag är" från 2019.

Såg dokumentären - kommer aldrig glömma att skitstöveln skickat brev till henne, med namnet ”Joseful”. Så jävla lågt, och elakt.
Citera
2026-07-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Örjan har verkligen den där kvinnomisshandlar-looken.
Och i verkligheten betyder ju det att han får ligga mycket.
Han har garanterat fått ligga så det räcker och blir över. Därtill Ewa Fröling, Lena Olin och Josefin Nilsson. Vad är det med fruntimmer?
"Ja, jo visst slog han mig men samtidigt gjorde han mig så kåt att jag grät".
Citera
2026-07-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Såg dokumentären - kommer aldrig glömma att skitstöveln skickat brev till henne, med namnet ”Joseful”. Så jävla lågt, och elakt.

Alla visste redan då på 1990-talet att han är ett svin och ändå dras kvinnor till honom som flugor till skit. Själv har jag slutat tycka synd om dessa kvinnor.
Citera
2026-07-10, 18:46
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han skulle få slåss med någon som slog tillbaka, äcklig kvinnomisshandlare är han!
Obegripligt att ingen spöat skiten ur honom för längesedan
Citera
2026-07-10, 18:58
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
En bra egenskap är att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt. Ja, bevisligen är Örjan en fitta, med tanke på hans historik. Det betyder inte per automatik att kafétjejen har rent mjöl i påsen och är guds bästa barn. Hon kanske är en överkänslig, konfrontativ och lättkränkt dramaqueen som vill få sina 15 minuter i rampljuset? Som bara döööör och ropar på polis för att en person hon retat upp greppar tag i hennes handled? Just saying!
överkänslig, konfrontativ och lättkränkt dramaqueen.
Jamendåså, ringa misshandel är helt plötsligt legitimt.
Kämpa, alla kvinnomisshandlare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in