2026-07-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Såklart det var Örjan 🫠
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
ändå lite förvånad att han härjar på. trodde han satt i sin kvart och surade
Gör han nog också men ränderna går aldrig ur...
Citera
2026-07-09, 18:06
Medlem
En bra egenskap är att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt. Ja, bevisligen är Örjan en fitta, med tanke på hans historik. Det betyder inte per automatik att kafétjejen har rent mjöl i påsen och är guds bästa barn. Hon kanske är en överkänslig, konfrontativ och lättkränkt dramaqueen som vill få sina 15 minuter i rampljuset? Som bara döööör och ropar på polis för att en person hon retat upp greppar tag i hennes handled? Just saying!
Citera
2026-07-09, 18:24
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
En bra egenskap är att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt. Ja, bevisligen är Örjan en fitta, med tanke på hans historik. Det betyder inte per automatik att kafétjejen har rent mjöl i påsen och är guds bästa barn. Hon kanske är en överkänslig, konfrontativ och lättkränkt dramaqueen som vill få sina 15 minuter i rampljuset? Som bara döööör och ropar på polis för att en person hon retat upp greppar tag i hennes handled? Just saying!

Glöm!! ÖR är en fullblodsskitstövel, sett honom tillräckligt många ggr för att inte ens tänka tanken att tjejen skulle söka uppmärksamhet eller liknade!!
Citera
2026-07-09, 18:30
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Varför tror du dig veta hans avsikt?

Det är sant att det inte går att veta avsikten men vid tillfället hade jag gått in och ut ur hissar i ca 20 år som rimligt vuxen person och aldrig upplevt att någon först låter bli att gå ut ur hissen väntar in dörren och sedan teatraliskt lite som Neymar på fotbollsplanen då någon nuddar honom faller till marken och skriker i ett tantrum. (Nu föll inte Örjan till marken men han studsade sig själv mellan hissdörren och karmen)

Jag kan inte veta Neymars avsikt men jag kan gissa att han vill vinna en fördel dömd från domaren.
Jag kan inte veta Örjans avsikt men gissar att med hans grymtande och stönande ville ha en reaktion.
Senast redigerad av DirtyDiggerNick 2026-07-09 kl. 18:33.
Citera
2026-07-09, 18:35
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Det är sant att det inte går att veta avsikten men vid tillfället hade jag gått in och ut ur hissar i ca 20 år som rimligt vuxen person och aldrig upplevt att någon först låter bli att gå ut ur hissen väntar in dörren och sedan teatraliskt lite som Neymar på fotbollsplanen då någon nuddar honom faller till marken och skriker i ett tantrum. (Nu föll inte Örjan till marken men han studsade sig själv mellan hissdörren och karmen)

Jag kan inte veta Neymars avsikt men jag kan gissa att han vill vinna en fördel dömd från domaren.
Jag kan inte veta Örjans avsikt men gissar att med hans grymtande och stönande ville ha en reaktion.

Han kanske bara dagdrömde när du höll upp dörren, finns massvis med andra troliga förklaringar än den du hittar på i ditt huvud. Att du påstår att han ville ha en reaktion är också bara i ditt huvud, han kanske bara tyckte det var segt att trycka sig ut ur hissen med påsarna.

Sen att du avslutar det hela med att du trodde det förstörde hela hans dag. Komigen
Senast redigerad av Hulebacken 2026-07-09 kl. 18:37.
Citera
2026-07-09, 18:37
Moderator
oilslicks avatar
Namn tillagt i rubriken.

/Moderator
Citera
2026-07-09, 18:46
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Han kanske bara dagdrömde när du höll upp dörren, finns massvis med andra troliga förklaringar än den du hittar på i ditt huvud. Att du påstår att han ville ha en reaktion är också bara i ditt huvud, han kanske bara tyckte det var segt att trycka sig ut ur hissen med påsarna.

Sen att du avslutar det hela med att du trodde det förstörde hela hans dag. Komigen

Ja så klart, och Neymar har kanske bara låg smärttröskel. Alla hans avgrundsvrål är sanna och rotat i äkta smärta av vindpusten från handen som inte ens nuddade honom. Men troligast är att han filmar och det syns rätt bra genom TV rutan för alla som inte är blinda.

Som jag sa: Jag har åkt hiss några gånger till i mitt liv men den här hissturen stack ut. Inte för att det var Örjan, för jag har åkt med alla andra skådisar i det huset också men pga ett konstigt beteende som verkligen stack ut. Oerhört konstigt.

Det är relevant i tråden eftersom tråden berör en annan vardaglig händelse där Örjan verkar ha reagerat konstigt och utanför det normala spannet.
Citera
2026-07-09, 18:49
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Ja så klart, och Neymar har kanske bara låg smärttröskel. Alla hans avgrundsvrål är sanna och rotat i äkta smärta av vindpusten från handen som inte ens nuddade honom. Men troligast är att han filmar och det syns rätt bra genom TV rutan för alla som inte är blinda.

Som jag sa: Jag har åkt hiss några gånger till i mitt liv men den här hissturen stack ut. Inte för att det var Örjan, för jag har åkt med alla andra skådisar i det huset också men pga ett konstigt beteende som verkligen stack ut. Oerhört konstigt.

Det är relevant i tråden eftersom tråden berör en annan vardaglig händelse där Örjan verkar ha reagerat konstigt och utanför det normala spannet.

Så du menar bara för den stack ut så ger det dig fritt utrymme att bestämma vad han hade för intention, att han ville ha din uppmärksamhet och att hans dag förstördes pga DIG.
Citera
2026-07-09, 18:50
Medlem
SegerHelg88s avatar
Orka försvara ett äckel som Örjan.
Citera
2026-07-09, 19:01
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Så du menar bara för den stack ut så ger det dig fritt utrymme att bestämma vad han hade för intention, att han ville ha din uppmärksamhet och att hans dag förstördes pga DIG.

Jag måste fråga en sak. Jag påstår ingenting men jag undrar: Är du sur och vrång för att du målat upp en bild av att jag var ett litet flickebarn som inte visste min plats? Som tog sig ton?

Jag är man. Vid tidpunkten var jag ca 30 ish och hantverkare.
Förändrar det bilden av händelsen för dig och blir det mer ok att jag skrattar åt han då han studsar sig själv fram och tillbaka mellan karm och hissdörr? Att be om ursäkt hade känts rätt beta faktiskt. Killen spelade teater. 100%.

Jag var där och jag har tillräckligt med fritt utrymme att tro att han på något sätt ville skapa drama/reaktion. Du sitter bakom en skärm och har fritt utrymme för dig själv att sätta diagnos på någon efter ett par rader text. Fair?
Citera
2026-07-09, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Glöm!! ÖR är en fullblodsskitstövel, sett honom tillräckligt många ggr för att inte ens tänka tanken att tjejen skulle söka uppmärksamhet eller liknade!!

Utan att veta alla detaljer så sägs det i tråden att hon följde med ÖR ut och käftade.

I övrigt håller jag fast vid min åsikt om förmågan att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt, oavsett vad det gäller!

Återigen, bara för att herr Ramberg är en fitta så utesluter inte det att tjejen också är en....fitta.
Citera
2026-07-09, 19:07
Avstängd
Faan..
Förr i tiden accepterade man att gubbar blev lite speciella med åren. (Läs griniga).
Nu finns ingen tolerans. Se det lite roliga i situationen i stället för att ropa på hjälp....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in