Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Ni har nog rätt. De fyra senaste AFS-torgmötena blev jag faktiskt inte så imponerad av. Dagens ungdomar är lika värdelösa som alla andra människor. Jag står inte ut med livet. Det här kommer att bli den 19:e dagen i rad som jag kommer att vara full. Ibland är jag så full när jag skriver här på Flashback så att det är något helt otroligt. Startar trådar och håller på. Vad ska man som nationalist göra då? Bara ge upp?
Sluta kröka eller se till att få kontroll på det. Noll skriva på FB när du intagit alkohol.
Bida din tid tills övriga vaknar i tillräckligt stor omfattning. Det är bara en tidsfråga. Att politikerna nu ändrar sitt budskap även om de fortfarande väljer att ta in 100.000 invandrare om året handlar sannolikt om att de känt av att vinden vänt. Inget mer allas lika värde, refugees welcome, det handlar om baaarnen osv. Maffialagar hörde jag fylle-Maggan göra reklam om på radion idag. Bög-uffe talar om att dra in medborgarskap för kriminella. Sådant skrev jag på fb för +10 år sedan och då blev jag kallad rasist-fascist-nazist och att det där minsann aldrig skulle hända. Jag tror politikerna fått signaler om att saker kan skorpa till sig jävligt fort för dem. Därför försöker de nu positionera sig. Klockan är fem över tolv så det är redan försent för dem.
Fortsätt förkovra dig. Läs på om vilka det är som ligger bakom hela vansinnet och hur de styr västvärdlen. Träna. Lär dig nya saker. Bli en så bra människa du kan. Försök hjälpa andra att vakna upp. Alla kommer inte vakna upp och det behövs inte heller. Det räcker med en kritisk massa. Fienden är inte invandringen, de är bara ett symtom på problemet, de används som en bricka i ett sjukt spel. De ska naturligtvis repatrieras, men rikta inte ilskan primärt mot dem.
Dagens unga har tvingats växa upp i dagens förbannade vansinne och vuxenvärlden valde att titta bort medan de blev misshandlade, våldtagna, rånade, trakasserade, hånade. Fy fan alltså, sveket mot de unga är ofattbart. Jag hoppas de har tekniken att ta reda på vilka i vuxenvärlden som svek dem och vilka som tog deras parti. Kan vara lämpligt med framförflyttad ättestupa på förrädarna.