2026-07-10, 18:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Dessvärre? Oavsett om det är på riktigt eller ej så är Samson Option det. Kanske gillar unga pojkar AfS eftersom de inte springer I ärenden. SD, KD, M osv är sjuka i huvudet, i synnerhet SD.

SD är största parti bland ungdomar.
Citera
2026-07-10, 18:59
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Än så länge, men det är ingen naturlag - det förstår du väl? När dagens unga får upp ögonen för historien, uppdateras hur SD svängt i alla viktiga frågor, kommer till insikt vad som behöver göras så kan SDs stöd raderas på en eftermiddag.
Citera
2026-07-10, 19:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Än så länge, men det är ingen naturlag - det förstår du väl? När dagens unga får upp ögonen för historien, uppdateras hur SD svängt i alla viktiga frågor, kommer till insikt vad som behöver göras så kan SDs stöd raderas på en eftermiddag.

Ja, det är väl det Örebropartiet hoppas på.

Enligt Jeff Ahl och de andra i hans podd Heimr är det Örebropartiet samt sossarna som kan fånga upp SD-väljare.
Citera
2026-07-10, 19:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ja, det är väl det Örebropartiet hoppas på.

Enligt Jeff Ahl och de andra i hans podd Heimr är det Örebropartiet samt sossarna som kan fånga upp SD-väljare.

Allard är hårdhudad och skulle definitivt vara en frisk fläkt i det unkna riksdagshuset.
Jag vet att du är hard core SD så vad du säger om AfS och SD fäster jag generellt inte så stor vikt vid. Du har så att säga en anledning att smutskasta GK och AfS.
Citera
2026-07-10, 19:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Allard är hårdhudad och skulle definitivt vara en frisk fläkt i det unkna riksdagshuset.
Jag vet att du är hard core SD så vad du säger om AfS och SD fäster jag generellt inte så stor vikt vid. Du har så att säga en anledning att smutskasta GK och AfS.

Jag menar bara att många svenska nationalistiska profiler motarbertar Afs, vilket också TS skrivit om här:

(FB) Varför motarbetas den fantastiska Gustav Kasselstrand och AFS av andra nationalister?
Citera
2026-07-10, 20:03
Avstängd
SvempaInDaCitys avatar
Citat:

Källa på det?

Tänker på "högerextrema vågen" på 90-talet. Var är alla nationella kidz nu när de verkligen behövs????
Citera
2026-07-10, 20:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvempaInDaCity
Källa på det?

Tänker på "högerextrema vågen" på 90-talet. Var är alla nationella kidz nu när de verkligen behövs????

Jag menar att SD som du vet blev största parti i skolvalet för EU-valet 2024. Och vi tittar utanför skolvalet och kollar på de som är lite äldre än skolelever, dvs de som är 18-29, så är SD som du vet största parti bland männen där, men inte bland kvinnorna.
Citera
2026-07-19, 18:03
Avstängd
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Hela trådens premiss är (åter igen) ett filmklipp på YT där ett dussintal kids vill ta en selfie med Kasselstrand. Något statistiskt underlag för påståendet att unga är "nationalistiska" i en högre utsträckning än tidigare generationer kan man så klart titta i stjärnorna efter. Rent trams med andra ord.
Skulle säga att dagens unga ser nationalism för vad det är, extremism och nazism. Därav anser man det vara trash. Bara kolla vilka jävla töntar som säger sig vara nationalister, hahah. Vilka pinsamma jävlar, man skäms över att vara vit ffs.

Citat:
Jag menar att SD som du vet blev största parti i skolvalet för EU-valet 2024. Och vi tittar utanför skolvalet och kollar på de som är lite äldre än skolelever, dvs de som är 18-29, så är SD som du vet största parti bland männen där, men inte bland kvinnorna.
I skolval kan kalleankapartiet vinna, säger absolut ingenting. Att ungdomar är edgy och försöker vara rebelliska och rösta på motsatsen till det man borde rösta på, tills personen växer upp och inser att SD blåst dom. Alla har varit omogna fjortisar som velat protestera, varit bittra och röstat på rasistiska partier för man är arg över något annat och tar ut det på invandrare, hbtqpersoner, kvinnor, vänstern t.ex.

Jag vet att du vill att alla ska vara naiva lurade högervridna då du drivs av någon ond smutsig agenda men folk som är pålästa ser SD för vad det är, lurendrejare numera.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-07-19 kl. 18:10.
Citera
2026-07-19, 18:05
Avstängd
EpicUsernames avatar
Edit: ta bort
Citera
2026-07-20, 08:29
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Svenskar och andra européer födda mellan ungefär 1935 till 2003 har nästan alla varit egoistiska jävla svin som bara tänkt på sig själva och snabba och äckliga njutningar, men nu har vi plötsligt fått en massa nya svenskar som inte alls är på det viset, utan som faktiskt bryr sig om andra människor och sitt eget folk. Alla nationella organisationer och partier är som överlägset störst bland de unga. Vad är det som har gjort dagens unga till så mycket snällare och mindre egoistiska människor än vad vi var?

Det här är den stora hyllningstråden till dagens unga svenskar! Vad är det som ni gillar allra mest med dagens ungdomar?

Generation anti-egoism! ❤️
Se upp med lådvinet. Måttliga mängder.

Seriöst, jag tror att du kan vara sökt av Gud.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in