Citat:
Ursprungligen postat av
TeEsEr
Jag tror att den dagen Trump dör, oavsett orsak, så kommer omvärlden komma med ytterst korta kondoleanser och sen direkt se framåt. Jag tror det blir nästan likadant i USA.
Jag tror att Trumps eftermäle kommer att bli blekt och beskt och det kommer direkt synas mellan raderna att han inte var respekterad eller betrodd. Trumps tid kommer vara en blek period i USAs historia.
Jo, dom blir nog korta och torra.
Problemet med en diktator/kung med aggressivt beteende som donalds, det är att hen inte tål andra som kan visa sig mer kompetent, och än mindre om de ifrågasätter.
Så det blir nog en del bråk och gruff internt, och misstänker det kommer ut i det offentliga också.
Att det blir vance den menlösa låter mycket osannolikt, känner nog mer att det är någon som kommer in utifrån.
donalds kommer helt säkert bottna även denna gång som president och när man tittar på vad hen gjort för medborgarna, hota, kriga och hålla på mest utomlands, det ger inga poäng på en sådan lista.
Utan det är mer saker som stora bills och förbättra för sina medborgare, vi ser knappt något sånt och speciellt inte stora saker.
För donalds prioriterade IGEN att göra de stackars rika rikare och för det är så satans synd om dom. och genom mer skattesänkningar.
Undrar om de fattar att när de dödade Irans ledare på detta sättet, så betyder det att de anser det är okey att döda varandras ledare, så varför skulle dom gråta för en dörr de själva öppnat?
Eller jo, jag vet, hyckleri såklart.