Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Många kvinnor önskar själva bli slagna och strypta. Ju mer vänster och feminism, desto större behov av att underkasta sig. Det går att samtycka till ringa misshandel utan att det är kriminellt. Inget jag förespråkar, jag tycker att man ska förneka dem denna sjuka fetish.
Trolig promillehalt? Utsatt läge? Det skulle ju göra halva svenska folket till våldtäktsmän.
Kalmar-fallet: Men läste du inte vad jag skrev? En av de två åtalade männen påstod att de hade haft "soft sex" med målsägande. Det var enligt
honom inga våldsamheter alls. Men enligt målsägande så var han våldsam mot henne. Vilket även henens omfattande blåmärken visar på. Den åtalade mannen ljög alltså. Men de två åtalade blev friade, både i tingsrätten och i hovrätten. Så var det med det. Hade rättsläkare hörts i rätten, tror jag förr på fällande dom!
Flen-fallet: Återigen, läste du inte vad jag skrev? Målsägande var plakat på krogen. Han däckade om. Och fick ledas hem av en bekant. Till saken hör även att den åtalade kvinnan bjöd honom på alkohol på utestället samt gjorde närmanden mot honom som han upprepade gånger avvisade. Hon var väl helt enkelt sugen på honom, så pass att hon låg med honom trots att han med allra största säkerhet var i en särskilt utsatt situation. Om du inte vet vad som menas med
särskilt utsatt situation så kan du läsa om det i lagen om våldtäkt. Det är alltså olagligt att ligga med någon som pga. fylla, droger, sömn inte är kapabel att delta frivilligt. Läs på. Han ville inte ha sex med henne. Och han var med största säkerhet i en särskilt utsatt situation = våldtäkt. men även i detta fall: friande dom, i både tingsrätt och hovrätt. Hade som sagt var varit bra om rättsläkare hade hörts i rätten. Då hade man fått svar på målsägandes uppskattade promillehalt och fått svar på vad den innebär. Det var nog pusselbiten som hade behövts för en fällande dom!