2026-07-10, 16:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag är inte så säker på det... Att det hade blivit en fällande dom om könen var de omvända. Rätten verkar ju tycka att målsägande inte var tillräckligt full... Typ. Om jag inte missminner mig. Rätten hade med största säkerhet resonerat likadant om målsägande hade varit en kvinna.

Jag anser i Flen-fallet och även i Kalmar-fallet och i Chalmers-fallet, att man hade behövt höra rättsläkare! (I Chalmers-fallet och Kalmar-fallet med fokus på skadorna som de två målsägande har i respektive fall). I Flen-fallet för att höra om målsägandes uppskattade promillehalt vid själva händelsen, för om den hade varit på en viss nivå så hade ingen kunnat blunda för att målsägande var i en särskilt utsatt situation och att han därmed de fakto blev utsatt för en våldtäkt (han ville ju inte ha sex med kvinnan och hade rentav avvisat hennes närmanden flera gånger under kvällen). Kvinnan sa att han tog av sig sina kallingar själv, men detta kan även personer göra, fast de inte uppfattar vad som händer omkring dem och med dem. Och kvinnan medger ju att han i princip däckade under pågående samlag. Vem gör det som deltar frivilligt?!

Jag är ganska säker på att det hade blivit fällande domar i både Flen-fallet, Kalmar-fallet och chalmers-fallet, om rättsläkare hade fått vittna med sin sakkunskap. Yttrandena i FUP räcker ju inte. Det som står där behöver ju även grundligt förstås. Rätten har gedigen juridisk kompetens. men den medicinska kompetensen besitter ju rättsläkare och inte jurister.

Smärre skador och rodnad i underlivet är väldigt vanligt vid vanligt sex. Så det behöver inte alls utgöra något bevis.

Du måste lära dig skriva: "kvinnan PÅSTÅR"...
Citera
2026-07-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du kan börja med att ge mig mina skattepengar tillbaka, Jag fick inte vad jag betalt för.

Du har tre ungar som alla gått i skattefinansierad skola + vab + föräldrapenning + gratis tandvård för alla tre upp till 20 års åldern + subventionerad mödravård + en jävla massa annat. Så bara knip igen hahaha Sitta här och spela martyr, så jävla patetiskt
Citera
2026-07-10, 16:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Skönt att vi kan enas om att män är farliga för kvinnor.

Lite axplock från kommentarsfältet:
Citat:
Ja 🙂‍↕️ vad kan man säga? Som man bäddar för man ligga ⚰️
Citat:
Den mördade kvinnan - som saknar konsekvenstänkande - efterlämnar en 13-årig dotter. Mammas "lycka" kommer i första hand...
Citat:
Enda sättet en kärring hajar. Man kan informera dem om faran i evig tid utan någon som helst respons. De är helt enkelt inte kapabla att se framtida konsekvenser av sitt handlande. Precis som små barn. Varför ska dessa "barn" ens få rösta?
Citat:
Känner ingen som helst sympati med den sortens "kvinnor"..... Har enbart sig själva att skylla.....!!!
Citat:
Varför söker sig så många västerländska kvinnor till män som kommer från machokulturer där man inte ens hört talas om ordet jämställdhet.
Citat:
Denna kvinna förstod inte innebörden av sina handlingar. Priset blev högt att betala för sin naivitet.
Citat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Kallas karma. Varför skratt? Jo för att hon indirekt förstört för många människor genom sitt egoistiska agerande som gjort att oskyldiga blivit dödade, skadade och mycket mer för att hon ska kunna mätta sin ego narcissism med PK och "godhets" poäng. KARMA B * T C H!
.. och mycket, mycket mer.
Citera
2026-07-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Och det har kvinnor aldrig gjort? Någonsin?

Aldrig ens i närheten av den mängden. FN och andra organ räknar med att över 300 miljoner flickor och tjejer under 18 år blivit utsatta för våldtäkt runtom världen.

Antalet män som blivit våldtagna av kvinnor är en piss i Mississippi i jämförelse
Citera
2026-07-10, 16:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Du har tre ungar som alla gått i skattefinansierad skola + vab + föräldrapenning + gratis tandvård för alla tre upp till 20 års åldern + subventionerad mödravård + en jävla massa annat. Så bara knip igen hahaha Sitta här och spela martyr, så jävla patetiskt

Jag har säkerligen betalat hundrafallt med skatt jämfört med en lågutbildad och lågpresterande bidragstagare som du. Vilken tandvård var gratis sa du?
Citera
2026-07-10, 16:20
Medlem
Citat:
Lite axplock från kommentarsfältet:

.. och mycket, mycket mer.

Kvinnor kan inte undvika män
Citera
2026-07-10, 16:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Kvinnor kan inte undvika män

Män kan däremot undvika svenska och västerländska kvinnor.
Citera
2026-07-10, 16:22
Medlem
Citat:
Jag har säkerligen betalat hundrafallt med skatt jämfört med en lågutbildad och lågpresterande bidragstagare som du.

Jag är ingen bidragstagare, inte heller vitt slödder som du.

Utöver detta så fattade du överhuvudtaget inte poängen i mitt inlägg. Men såklart, man ska inte förvänta sig mirakel från underutvecklade.

Du har sannerligen fått valuta för dina pengar som vi alla betalt in
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-10 kl. 16:25.
Citera
2026-07-10, 16:22
Medlem
Citat:
Smärre skador och rodnad i underlivet är väldigt vanligt vid vanligt sex. Så det behöver inte alls utgöra något bevis.

Du måste lära dig skriva: "kvinnan PÅSTÅR"...

1. I Kalmar-fallet var det omfattande skador. Hon hade mängder med blåmärken. På ställen man inte får blåmärken på så lätt. Och enligt den ena mannen så hade de haft "soft sex". Vid "soft sex" får man inte den mängden blåmärken, eller ens blåmärken. En rättsläkare hade varit bra att höra om detta.

2. Rodnad i underlivet behöver inte ens uppkomma vid våldtäkt. Men i Chalmers-fallet hade kvinnan rodnad i underlivet. Trots att V påstår (så du blir nöjd, herr-märka-ord) att hon var i princip "plaskvåt". En rättsläkare hade kunnat förklara orimligheten i Vs påstående om "plaskvåt" och rodnad (som uppkommer vid besvärande friktion, dvs. tex. när kvinnan inte är våt). Detta hade sänkt Vs trovärdighet. Och höjt målsägandes trovärdighet. Med bevis.

3. I Flen-fallet hade en rättsläkare kunnat påvisa trolig promillehalt hos målsägande. Och då hade det blivit svårt att blunda för att han de fakto var i en särskilt utsatt situation. Vittnen intygar även att han avvisade kvinnans närmanden flera gånger under kvällen. Vittnen redogör även för att han däckade på krogen och fick ledas hem av en bekant (då kvinnan slank efter). Ett av vittnena var dessutom orolig redan där och då att kvinnan skulle utnyttja mannens fylla och helt enkelt våldta honom (vilket tydliggör bilden av hur jädra full och i särskilt utsatt situation målsägande befann sig i). Det som hade behövts var att rättsläkare kunde ge en trolig redogörelse över mannens promillehalt vid händelsen och vad denna innebär. Då hade det varit svårt att blunda för vad det hela handlade om.
Citera
2026-07-10, 16:24
Medlem
Citat:
Män kan däremot undvika svenska och västerländska kvinnor.

Yep, alla ni dysfunktionella män får gärna hålla er borta från barn och kvinnor
Citera
2026-07-10, 16:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
1. I Kalmar-fallet var det omfattande skador. Hon hade mängder med blåmärken. På ställen man inte får blåmärken på så lätt. Och enligt den ena mannen så hade de haft "soft sex". Vid "soft sex" får man inte den mängden blåmärken, eller ens blåmärken. En rättsläkare hade varit bra att höra om detta.

2. Rodnad i underlivet behöver inte ens uppkomma vid våldtäkt. Men i Chalmers-fallet hade kvinnan rodnad i underlivet. Trots att V påstår (så du blir nöjd, herr-märka-ord) att hon var i princip "plaskvåt". En rättsläkare hade kunnat förklara orimligheten i Vs påstående om "plaskvåt" och rodnad (som uppkommer vid besvärande friktion, dvs. tex. när kvinnan inte är våt). Detta hade sänkt Vs trovärdighet. Och höjt målsägandes trovärdighet. Med bevis.

3. I Flen-fallet hade en rättsläkare kunnat påvisa trolig promillehalt hos målsägande. Och då hade det blivit svårt att blunda för att han de fakto var i en särskilt utsatt situation. Vittnen intygar även att han avvisade kvinnans närmanden flera gånger under kvällen. Vittnen redogör även för att han däckade på krogen och fick ledas hem av en bekant (då kvinnan slank efter). Ett av vittnena var dessutom orolig redan där och då att kvinnan skulle utnyttja mannens fylla och helt enkelt våldta honom (vilket tydliggör bilden av hur jädra full och i särskilt utsatt situation målsägande befann sig i). Det som hade behövts var att rättsläkare kunde ge en trolig redogörelse över mannens promillehalt vid händelsen och vad denna innebär. Då hade det varit svårt att blunda för vad det hela handlade om.

Många kvinnor önskar själva bli slagna och strypta. Ju mer vänster och feminism, desto större behov av att underkasta sig. Det går att samtycka till ringa misshandel utan att det är kriminellt. Inget jag förespråkar, jag tycker att man ska förneka dem denna sjuka fetish.

Trolig promillehalt? Utsatt läge? Det skulle ju göra halva svenska folket till våldtäktsmän.
Citera
2026-07-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Feminism och "feministiska lagar" har påverkat parbildning såtillvida att kvinnor numera både socialt och ekonomiskt klarar sig bra utan män. Vill en man ha en partner får han således erbjuda något annat än social och ekonomisk överlevnad. Hårda bud.

Samma med barnafödande. Feminism och "feministiska lagar" gör att kvinnan och ingen annan bestämmer hur många graviditeter och förlossningar hon ska genomgå.

Tack feminismen!

Detta har haft större betydelse för kvinnors liv och hälsa än vad vi kan föreställa oss idag. Nu ska bara resten av världen följa efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in