Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Fast de som släpar på ungar är ju fördelade över båda könen så det är väl fint om de hittar varandra.
många fler män med egna barn väljer även dom kvinnor utan störande dyrt bagage.....
det har börjat slå över med tjejers värde som partner om dom redan har barn och dom snart har passerat bäst före datum dessutom.
alternativen är väl simpar som gör precis ALLT för att lyckas få en tjej äntligen i livet, men som snart blir dumpad när hon blitt 16kg tyngre o alllt börjar hänga ut överallt, simpen -utan ungar- kanske möter en dam utan massa "trivselvikt" efter massa graviditeter o red bull - då är inte den förra svår att dumpa o äntligen få lite lugn o ro, o inga av hannes ungar som enbart gapade o kostade massa pengar o tid han egentligen ville ha själv............
den dan, är hon o hennes bihang redan uträknade!
när jag hellre slaggade i min bil mitt i januari uppe i mitt norrland, var det helt underbart att veta att jag hört hennes äckliga bihang skrika o gapa för sista gången i mitt liv!

en rygga kläder o ett sexpack pilsner på macken o njuta av tystnaden o bara andas ut o veta att jag slipper dom, var värt fyra dar i en kall bil på parkeringen bara känna friheten efter jag sagt till hennes charmtroll till erfterblina jävla mongmonster att jag fan hatat han sen jag träffade han första gången, o när snuggan skulle skrika, helt enkelt kasta en tennisboll pang bom rakt i nyllet på henne o be henne knipa käften innan dom sover i bilen istället. o att hon hade fyra dar att få bort äckelungen ur mitt hus, o se till att städa ur dens rum noga innan jag kommer tillbaka och ser jag henne då, kommer jag inte betala hennes andra riktigt snälla lilla grabbs fotbollsträning eller hans hockey på vintern, vilket jag var SNÄLL o stog för att hjälpa den grabben som troligen var utbytt på bb, eftersom han var sån bra o snäll kille som förtjänade det!