2026-07-08, 22:01
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vilka som jag komma minnas på rak arm är:

Först ut är Nils Grundberg. Sedan giftermålet och pappan till hennes barn, Odd Spångberg. Efter detta kom storbedragaren Hampus Jarlbo. Efter honom blev det till att suga miljardärskuk i form av Erik Selin och nu senast Paul Sundvik.

Sedan har hon haft flyktiga förhållande/knullkompis-relationer som allmänheten inte har fått reda på, så vem vet vad den egentliga siffran är.

Detta är betydligt fler och mer än gemene 35-årig kvinna har fått erfara.
Av dessa är ju Nils solklart snyggast (no homo).

Undrar hur ofta hon låg och tänkte på Nils varje fredag kväll hon blev pådragen av en gubbe nästan dubbelt så gammal.

Men pengar/yta och se rik ut är tydligen viktigast av allt för Missy.
Citera
2026-07-09, 02:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vilka som jag komma minnas på rak arm är:

Först ut är Nils Grundberg. Sedan giftermålet och pappan till hennes barn, Odd Spångberg. Efter detta kom storbedragaren Hampus J*rlbo. Efter honom blev det till att suga miljardärskuk i form av Erik Selin och nu senast Paul Sundvik.

Sedan har hon haft flyktiga förhållande/knullkompis-relationer som allmänheten inte har fått reda på, så vem vet vad den egentliga siffran är.

Detta är betydligt fler och mer än gemene 35-årig kvinna har fått erfara.

Intressant att du nämner J*rlbo, han fick minsann henne att skratta, iallafall då när det begav sig ☺️

”Hampus får mig att skratta så att det gör ont i magen. Som jag älskar honom”

Källa: Expressen https://share.google/POnK8YaQqvdKRGole

Är det någon som vet varför hennes känslor svalnade?
Citera
2026-07-09, 02:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Fascinerande att hennes skilsmässa hamnade på extra på både Aftonbladet & Expressen.

Så jäkla känd är väl hon inte längre?

Nej det är inte hon men influencern B. Ingrosso har ingen ny pojkvän att tjata om så därför återstår det bara att skriva om influencern Bellas nya separation. Hoppas bara att Paul mår bra och kan gå vidare i livet.

Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Läser mest här för att se hur hon lyckas inom politiken Tyckte mest att hon framstod som en förvirrad blondin under Almedalsveckan.

Skulle inte Bella sluta med politik?

"Men inför höstens val vill inte influencern längre engagera sig politiskt"

Källa: Aftonbladet https://share.google/y4lt8ZUHgVEl1MiRG
Citera
2026-07-09, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Intressant att du nämner J*rlbo, han fick minsann henne att skratta, iallafall då när det begav sig ☺️

”Hampus får mig att skratta så att det gör ont i magen. Som jag älskar honom”

Källa: Expressen https://share.google/POnK8YaQqvdKRGole

Är det någon som vet varför hennes känslor svalnade?

Ptjaa, antagligen för att Jarlbo var en stor bedragare och till slut fick maffian efter sig. Som även kom och knackade på hemma hos henne letandes efter honom. Men vad vet jag. Att han fick henne att skratta är ingen vidare bedrift, det hoppas jag samtliga har fått henne att göra. Det är väl liksom baskrav.

Några av Jarlbos egna trådar:
(FB) Dömda kidnappare ute efter Hampus Jarlbo, påstår Löwengrip. Info om Hampus Jarlbo.
(FB) Hur har Hampus Jarlbro förlorat så mycket pengar på börsen?

https://stoppapressarna.se/svenskt/hampus-jarlbos-konkurs-pa-35-miljoner-kronor/
https://www.expressen.se/noje/blondinbellas-expojkvan-ansoker-om-personlig-konkurs/

Från lyxliv och Bentley till att vara i personlig konkurs med +30 miljoner i skuld, kan inte vara ett drömscenario.
Senast redigerad av Treschow 2026-07-09 kl. 06:31.
Citera
2026-07-09, 10:01
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ptjaa, antagligen för att Jarlbo var en stor bedragare och till slut fick maffian efter sig. Som även kom och knackade på hemma hos henne letandes efter honom.
Det där förstorades nog upp rejält av Isabella. Intresset för Hampus svalnade nog direkt då hon förstod att han inte längre var en framgångrik miljonär. Skulle hon tvingas hjälpa och försörja honom nu helt plötsligt? Vara i hop med en fattiglapp! Det ser inte så snyggt ut att dumpa någon som helt plötsligt står på randen till konkurs. Alltså hittade hon på det där med kriminella som var ute efter dem och att hon gjorde slut och åkte utomlands för att föra familjen i säkerhet.
Citera
2026-07-09, 12:36
Medlem
bomhulls avatar
Ok my bad för att jag betvivlade att dom hade gjort slut . Vissa flashbackare är bra detektiver😂
Citera
2026-07-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Det där förstorades nog upp rejält av Isabella. Intresset för Hampus svalnade nog direkt då hon förstod att han inte längre var en framgångrik miljonär. Skulle hon tvingas hjälpa och försörja honom nu helt plötsligt? Vara i hop med en fattiglapp! Det ser inte så snyggt ut att dumpa någon som helt plötsligt står på randen till konkurs. Alltså hittade hon på det där med kriminella som var ute efter dem och att hon gjorde slut och åkte utomlands för att föra familjen i säkerhet.

Var det då hon skrev en egen hotlapp från sig själv till sig själv och satte på sin egen bils vindruta?

Och sedan kontaktade media om detta ?

Sjukt sjukt
Citera
2026-07-09, 21:49
Medlem
Hon kan ju inte vara tillsammans med en nolltaxerare när hon vill in i politiken och sitta vid köttgrytan
Citera
2026-07-10, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Jag lägger inga moraliska värderingar i hur många förhållanden hon har haft. Men är inte hon bipolär ? Jag tycker hon uppvisar en del klassiska tecken på det och då blir det nog svårt för en partner att hänga med i dom svängningarna under längre tid.

Yes, hon är bipolär och fått el chocker. Hon har varit öppen om allt detta. Så ja hennes mönster av olika män och missbruk av sex med terapeuter är en del av bipolariteten. Eller just hennes. Det är bara en tidsfråga innan hon får ett nytt skov. Hon är ingen stabil person alls men säkert rolig en stund. Förstår inte hur hon hyllas så mycket av politikerna? Tjejen är inte stabil och har hybris i mellanåt. Nu tror hon sig blivit en självutnämnd etikett expert… ha ha! Hur en ”classy” lady är. Hon kan börja med att ta ut skiten hon tryckt in i pattarna. Och ta ut plastet i läpparna och dom feta kindbenen hon tryckt massa fillers… hon är en wannabe och ingen överklass eller classy som folk här kallar henne💩
Hon växte upp i Järfälla
Citera
2026-07-10, 07:12
Medlem
Hon kommer vara het på singelmarknaden med många uppvaktade kavaljerer men de flesta har inget att hämta hos denna vackra kvinna.
Citera
2026-07-10, 07:35
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbuslus
Yes, hon är bipolär och fått el chocker. Hon har varit öppen om allt detta. Så ja hennes mönster av olika män och missbruk av sex med terapeuter är en del av bipolariteten. Eller just hennes. Det är bara en tidsfråga innan hon får ett nytt skov. Hon är ingen stabil person alls men säkert rolig en stund. Förstår inte hur hon hyllas så mycket av politikerna? Tjejen är inte stabil och har hybris i mellanåt. Nu tror hon sig blivit en självutnämnd etikett expert… ha ha! Hur en ”classy” lady är. Hon kan börja med att ta ut skiten hon tryckt in i pattarna. Och ta ut plastet i läpparna och dom feta kindbenen hon tryckt massa fillers… hon är en wannabe och ingen överklass eller classy som folk här kallar henne💩
Hon växte upp i Järfälla

"Förstår inte hur hon hyllas så mycket av politikerna?"

Vilka politiker är det som hyllar Isabella Löwengrip?

Det är Isabella som försöker tränga sig på hos Moderaterna, men jag har inte sett att någon högt uppsat Moderat skulle ha visat politiskt intresse för Isabella, än mindre hyllat henne.

Alla skriverier om att Isabella vill bli politiker och minister i nästa regering är bara hennes eget påhitt, Moderaterna vill inte ha Isabella.
Senast redigerad av trottwell 2026-07-10 kl. 07:48.
Citera
2026-07-10, 08:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktbjorn
Rätt snygg fortfarande

Citat:
Hon ser ju rätt skaplig ut. Föredöme i värld där yta spelar roll

Citat:
Hon kommer vara het på singelmarknaden med många uppvaktade kavaljerer men de flesta har inget att hämta hos denna vackra kvinna.

Du börjar bli lite tjatig, nu vet vi att du är tänd på tanten.
Senast redigerad av trottwell 2026-07-10 kl. 08:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in