2026-06-05, 11:45
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Plastikopererad medelklasstant

Isabella Löwengrip ser ut som en helt vanlig plastikopererad medelklasstant, det finns flera tusen sådana i Sverige och flera miljoner i hela världen.

Moderattant

Det som skiljer Isabella från andra medelklasstanter är att Isabella klär sig som om hon vore 20 år äldre än vad hon är, hon vill verkligen uppfattas som en tant.
Isabella vill på det sättet komma in i en samhällsklass där hon som misslyckad bedragare inte hör hemma, det löjliga efternamnet Löwengrip var första steget i den riktningen.

Det förvånar mig att Bloggbevakning inte har uppmärksammat detta.

Isabella har varit som en liten tant ända sedan tonåren. Hon hoppade över ungdomen. Nu är hon inte ens 40 men känns betydligt äldre. Alla jämngamla och de som är 10-15 år äldre än Isabella är betydligt mer ungdomliga än vad Isabella någonsin varit. Kanske inte konstigt att hon hakade ihop med en äldre gubbe (oavsett om han nu är gay or straight)...
Citera
2026-06-05, 13:49
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Näe, förlåt, men vad sjutton gjorde Isabella med sina ögonbryn nu? Det hon visar i sin senaste händelse... Läpptatueringen, det blev ju rätt fint. Men ögonbrynen, som gjordes av samma person, ser ut att vara sminkade av en amatör... Hoppas det bleknar...
Citera
2026-06-09, 19:35
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Måste nästan skratta åt Isabellas försök att vara seriös med sin politiska sida samt vett och etikett samtidigt som hon fläker ut sig och sin halvnakna kropp i sociala medier 🤣
Citera
2026-06-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Måste nästan skratta åt Isabellas försök att vara seriös med sin politiska sida samt vett och etikett samtidigt som hon fläker ut sig och sin halvnakna kropp i sociala medier 🤣

Djävlarns va många bikinibilder.
Se mig se mig se mig
Citera
2026-06-09, 20:27
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Stor humor att hon visar hur en ordentlig dam lägger ifrån sig sin väska. Och avslutar med att sätta armbågarna på bordet.
Citera
2026-06-10, 06:13
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Djävlarns va många bikinibilder.
Se mig se mig se mig

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Stor humor att hon visar hur en ordentlig dam lägger ifrån sig sin väska. Och avslutar med att sätta armbågarna på bordet.

Det går i alla fall inte ihop för mig hur man ska vara en fin dam och ge andra råd i vett och etikett samtidigt som man visar upp sig halvnäck på detta viset. Vad säger reglerna om vett och etikett egentligen om det? En riktig fin dam med lektioner i vett och etikett hade aldrig visat sig halvnaken på nätet... Vilket också visar vilken bluff Isabella är...
Citera
2026-06-10, 09:32
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det går i alla fall inte ihop för mig hur man ska vara en fin dam och ge andra råd i vett och etikett samtidigt som man visar upp sig halvnäck på detta viset. Vad säger reglerna om vett och etikett egentligen om det? En riktig fin dam med lektioner i vett och etikett hade aldrig visat sig halvnaken på nätet... Vilket också visar vilken bluff Isabella är...
Framför allt så visar det att bara för att man har pengar, så får man inte klass på köpet.
Citera
2026-06-10, 10:00
Medlem
Citat:

Det var väl inte länge sedan som Isabella jämförde sig med prinsessan Diana? Kan någon se Diana (som var stil och klass personifierad) pumpa ut bikinibilder från alla vinklar till allmän beskådan i parti och minut?
Citera
2026-06-10, 10:50
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Det var väl inte länge sedan som Isabella jämförde sig med prinsessan Diana? Kan någon se Diana (som var stil och klass personifierad) pumpa ut bikinibilder från alla vinklar till allmän beskådan i parti och minut?

Hittar inte rätt ord för min känsla av det hela. Komiskt är det i alla fall. Att jämföra sig med någon som hade klass och stil och som fortfarande är en ikon som är högt aktad och saknad av många. Isabella har ju lagt ut ett antal inlägg på sista tiden där hon försöker leka fin dam. Men det faller bara platt när hon varvar det med poddar och halvnakna bilder i bikini eller där hon gör reklam för fula tant-BHar. Visst finns det bikinibilder på äkta och respekterade fina damer också, men ser ändå en viss skillnad på paparazzibilder och egentagna foton i närbild som man lagt ut på egen hand för allmän beskådan... Ingen stil och klass och respekt på det alls...
Citera
2026-06-10, 11:57
Medlem
Hon ser ju rätt skaplig ut. Föredöme i värld där yta spelar roll
Citera
2026-06-10, 14:11
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie

Vetkligen inte. De enda bikinibilderna på Diana som publicerades var smygtagna.

LL
Citera
2026-06-10, 15:49
Medlem
TröttSvensks avatar
Hur många av hennes bolag har konkursat ?
100 %
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in