Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Kvar står då det slutliga beviset mot dina teorier som du själv tycker är logiska:
”Självklart, jag spolade ner det i går, min ängel”.
Vi ska alltså tro att MånsPetter, som ljög till sin egen mor om missbruket, helt plötsligt började prata sanning i rätten? Sen ska vi även tro att du helt plötsligt har blivit logisk i ditt tänkande?
Tror inte det.
Åh, vad logiskt det ändå var att du, precis som varje gång här i tråden, undviker frågan och helt ignorerar innehållet. Jag har slutat räkna hur många gånger det har hänt.
Att SMSet inte är något bevis kan du läsa ord för ord ovan.
Och du vill alltså hävda att MZ ljög i rätten? Var är beviset för det? Tvärtom visar det sig allt tydligare att MZs sida har talat sanning. Till exempel bristerna i Ciaras föräldrakompetens, som hon själv har bevisat på Instagram genom åren, att hon till exempel smiter undan från avtalade uppgifter och hellre gör något annat (för sig själv). Eller framför allt hur barnflickan har bekräftat att Ciara ville placera något för att tvinga MZ att uttala sig om droger.
CJ, å andra sidan, har bevisligen ljugit i rätten. Det andra SMSet från den 27 februari, med vilket hon ville bevisa att hon hittat droger hemma, vilket i själva verket ägde rum på ett hotell i Helsingborg.
Det kallas förresten förfalskning av bevis... Och det är ju något hon är van vid från sitt arbete, där hon i åratal har förfalskat bilder och utgett dem för att vara sina egna och sålt dem under sitt namn... Fram till idag.
Då är det ganska logiskt, för den som bedrar i affärer och sina närstående partners och vänner, drar sig inte heller för bedrägeri och lögner i domstol.