2026-07-09, 19:51
Medlem
OdCaBos avatar
Några har "Sultan dry"?

Är den från Sultan of Hash? Fick Kush Berry sån för nåt år sen och den var världsklass
Citera
2026-07-09, 20:48
Medlem
Har testat super Dry, blir gitti på den men den smakar ej bra.
Den luktar mer hash än kemiskt
Senast redigerad av Shoozz 2026-07-09 kl. 21:15.
Citera
2026-07-10, 13:06
Medlem
Super caramel "static" väldigt nice torr dry som fastnar på fingrarna, helt klart godkänt
Citera
2026-07-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Har testat super Dry, blir gitti på den men den smakar ej bra.
Den luktar mer hash än kemiskt

För mig blir det suspekt om haschet är starkt men smakar illa och inte luktar helt rätt.
Känns som thca, kemiskt osv. Om den har för många röda flaggor så är det nog nåt fucked up med den
Citera
2026-07-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalmarLasse
För mig blir det suspekt om haschet är starkt men smakar illa och inte luktar helt rätt.
Känns som thca, kemiskt osv. Om den har för många röda flaggor så är det nog nåt fucked up med den

Håller med till 100%
Men tycker denna inte har alla red flags.
Lukten är rätt, konsistens blev bra efter liten kurering. Kurering behövs oftast på bra hash.
Smaken är det enda.
Men dom blir ju bättre på och göra fake hash tyvärr.

Någon som har testat super grape boof ?
Senast redigerad av Shoozz 2026-07-10 kl. 20:48.
Citera
Igår, 17:43
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Håller med till 100%
Men tycker denna inte har alla red flags.
Lukten är rätt, konsistens blev bra efter liten kurering. Kurering behövs oftast på bra hash.
Smaken är det enda.
Men dom blir ju bättre på och göra fake hash tyvärr.

Någon som har testat super grape boof ?

Provat både Super dry och den Twix som nämdes i tråden nu.
Bägge är redigt suspekt. Liknar den 'syntetiska' Bubble Gelato skiten som florera för ett tag sen i lukt o konsistens. Tvivlar starkt på att detta är äkta hasch. Skum konsistens, smälter nästan vid eld. (som fullmelt) Kolsvart rök när biten tar eld. Smaken och lukten känns syntetisk. Massor med red flags.

:edit visst du blir stirsk men sen är det helt borta, ingen afterglow ingenting.
Senast redigerad av obe* Igår kl. 17:52.
Citera
Idag, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Där jag är också, har också gått en tusenlapp på rent skräpröka varje månad för att det bara finns för mkt skit nuförtiden, standarden har sänkts så in i helvete. Becknare som har 10/10 ena dagen har TRASH lamousse nästa dag, man får kontrollera varenda jävla bit man köper. Inte värt det längre helt ärligt.

Men bor du i en hyffsat stror stad så byt langare, jag handlar inte ens av folk som säljer la moouse men jag fattar vad du menar. Själv åker jag till Malmö när jag handlar eller i Köpenhamn, i denna staden så har vi lika dåligt hash som i Norge med samma utblandade skit sorter.

Har fortfarande uppehåll, har tagit par bloss bara sista veckorna när jag blivit bjuden. Men skulle vara gott att ha en bit på kvällarna för sömnen men jag måste få ordning på min ekonomi och man har så mycket extra utgifter på sommaren som det är.
Citera
Idag, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Jag blir stenad på extremt små mängder trots ett dagligt rökande i mer än 20 år, tror jag är blessed med känsliga cannabinoidreceptorer

Jag blir också stukad om jag röker kvalitet varje dag men det blir ändå inte samma sak som när man röker nån gång i veckan eller åtminstone tar en paus då och då. Men alla är ju olika. Har jag hög tolerans så fungerar en låg dos edibles fortfarande mycket bra men jag är väldigt känslig mot edibles nuförtiden.
Citera
Idag, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Några har "Sultan dry"?

Är den från Sultan of Hash? Fick Kush Berry sån för nåt år sen och den var världsklass

Har testat nån Sultan för par år sedan (från nån farm som hette Sultan nått) som var lika bra som andra kända Farms men jag tror inte den Sultan Dry är samma. Rätt vanligt namn nuförtiden så blir rörigt, men det är ju vanligt med att man sätter fake etiketter på för att sälja skit eller använda ett liknande namn som en bra farm.
Citera
Idag, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Är inne på samma tanke vän, vill ha mitt eget odla och göra precis sånt hasch man dreglar över, det är lite kostsamt att köpa varje månad dessa super sorter, det är en hype nu med farms, det kommer säker fler och fler framer med tiden kommer priset kanske gå ner men vänta på dom tiderna är långsökt.

Följ ditt hjärta låter som du har en bra plan som fungerar för just dig, önskar jag kunde ha mer disciplin och röka då och då men nej tyvärr jag är hasch monster.

Folk borde våga gå ihop mer och köpa större mängd tillsammans för att komma ifrån "löst" priset men svårt att få folk att bli intresserade av den tanken, skulle behøvas en platform för det. Jag har vänner som prövat skapat fb grupper och allt möjligt men det funkar inte i swe det dör ut, folk är för rädda att öppna upp och outa sig.

Alla kan hålla upp/sluta/börja röka då och då. Har också rökt varje dag i flera år och bara Dry Sift från Farms och topp grönt men nu har jag rökt Dry Sift i ca 5 år

Men jag har nog lagt par hundra tusen kronor på cannabis sista 4-5 åren och det är ju helt sjukt plus jag har ju haft några kokain perioder också så lägg på 100-150.000 till på den skiten.

Men aldrig för sent att ändra sig. Men hade man bott i ett land där man fick odla lagligt så hade jag gärna rökt dagligen, har inga problem med det förutom att det kostar så mycket här i Sverige.
Citera
Idag, 14:32
Medlem
Någon som har testat stämpeln ”Audi”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här