Citat:
Ursprungligen postat av
Rebel4
Är inne på samma tanke vän, vill ha mitt eget odla och göra precis sånt hasch man dreglar över, det är lite kostsamt att köpa varje månad dessa super sorter, det är en hype nu med farms, det kommer säker fler och fler framer med tiden kommer priset kanske gå ner men vänta på dom tiderna är långsökt.
Följ ditt hjärta låter som du har en bra plan som fungerar för just dig, önskar jag kunde ha mer disciplin och röka då och då men nej tyvärr jag är hasch monster.
Folk borde våga gå ihop mer och köpa större mängd tillsammans för att komma ifrån "löst" priset men svårt att få folk att bli intresserade av den tanken, skulle behøvas en platform för det. Jag har vänner som prövat skapat fb grupper och allt möjligt men det funkar inte i swe det dör ut, folk är för rädda att öppna upp och outa sig.
Alla kan hålla upp/sluta/börja röka då och då. Har också rökt varje dag i flera år och bara Dry Sift från Farms och topp grönt men nu har jag rökt Dry Sift i ca 5 år
Men jag har nog lagt par hundra tusen kronor på cannabis sista 4-5 åren och det är ju helt sjukt plus jag har ju haft några kokain perioder också så lägg på 100-150.000 till på den skiten.
Men aldrig för sent att ändra sig. Men hade man bott i ett land där man fick odla lagligt så hade jag gärna rökt dagligen, har inga problem med det förutom att det kostar så mycket här i Sverige.