Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Detta är någonting jag stört mig något enormt sedan 10 år sedan när kvinnor och tjejer helt plötsligt började visa upp 95 % av sin röv på stranden. Det var inte så när jag gick på gymnasiet. Förstår inte hur kvinnor kan klä sig på detta sättet offentligt. Det är riktigt sjukt.
Kvinnor verkar inte ha någon skam alls, ni verkar gilla detta för ni lägger upp videor på Tiktok, Instagram, Youtube där ni är i stringbikini hela tiden. Förstår verkligen inte detta. Vill veta hur ni tänker här, för detta är sjukt.
Hur tänker ni här? Och varför reagerar inte era pojkvänner eller föräldrar? Seriöst, jag vill veta varför ni kvinnor är så sjuka idag. Hur resonerar ni här?
Det här är om möjligt det mest efterblivna jag läst på fb och det säger inte lite
Du är alltså en medelålders invandrare som lägger ditt liv och din energi på att irritera dig på hur andra klär sig? Och har ingått ett korståg för att övertyga svenskarna om att du har rätt och de fel?
Är du helt dum i huvudet?
Att ha en frisk och naturlig inställning till friskvård och naturlighet har svenskar länge varit föregångare inom. Jag fick tidigt lära mig att bäst för underlivshälsan är att vara bar så mycket som möjligt, det främjar klimatet i underlivet. Att sova utan underkläder och låta det vara fritt från åtsittande tyg så mycket som möjligt när klimatet tillåter. Tids nog kommer vintern och vi måste bylta på oss.
Jag ser inga svenska tjejer med string på stranden i Sverige. I Brasilien såg jag, det är ju där stringbikinin kommer från men det var decennier sedan jag var där. På svenska stränder verkar det populärt att bära vanlig bikini eller baddräkt. Alltjämt.
Personligen skulle jag aldrig i livet sätta på mig något med string, tycker både det är ohygieniskt och fult. Men aldrig i livet att jag skulle ha synpunkter på vad andra väljer att sätta på sig. Det vore ju högeligen ouppfostrat. Men trenden med string verkar liksom inte existera. Möjligtvis på invandrarberikade stränder men där är inte jag.
Nu verkar du ju inte besitta någon högre intelligens (om jag ska försöka uttrycka mig diplomatiskt) med tanke på ditt språkbruk. Det verkar begränsa sig till att kalla alla i tråden "sjuka" och be dem "skärpa till sig". Enormt begränsat språkbruk för en vuxen människa.
Roligast av allt har jag dock åt att du på inga sätt kopplar ditt eget hejdlösa missbruk av underåriga brudars rumpor i string på TikTok till vad du själv får upp i ditt personliga flöde, trots att flera i tråden påpekat.
Helvete vad du måste ha skinnat till många klipp med dessa "rövar" du så besinningslöst skyr!
Obetalbart