2026-07-09, 17:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Återigen, enligt din logik ska kvinnor få lov att vara nakna offentligt. Varför har ni liberala feminister så svårt att förstå grundläggande logik här?

En kvinna ska få lov att ha sex med sin man eller pojkvän offentligt också enligt din logik.

En naken människokropp är inte synonymt med sex.

Det är du som felaktigt kopplar ihop nakenhet med sex.
Citera
2026-07-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det gör det definititvt. Jag såg ett antal sådana på stranden häromdagen. Såg ju ut som en en normal baddräkt framifrån och så vänder de sig om och så ser man hela röven. Fascinerande att det finns kvinnor som klär sig så frivilligt. Man undrar vad som försiggår i deras hjärnor.

Hur kan män klaga att kvinnor klär sig så? Eller alla som klagar härinne är kvinnor?
Citera
2026-07-09, 17:40
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nix du är gäst, eller man kan till och med säga att du och dom som resonerar som dig är en invasiv art och dessa ska omhändertas så att dom inte sprider sig. Vill du inte åka tillbaka till Iran eller Afghanistan så ska ni sättas i förvar. Du är så korkad att du inte ens begriper vad du skriver. "Ni ska ändra" du ska definitivt ut ur landet din äckliga parasit. Kvinnor får visa precis hur mycket dom vill så länge dom följer svensk lag, observera Svensk lag inte någon jäkla sharialag som bygger på en filosofi som vi i västvärlden övergav efter stenåldern. Det finns vetenskapliga bevis på att människor med problem söker sig till extrema ideologier du är ett exempel på detta

Du är en ond och sjuk människa.

Nej, vi är svenska medborgare och inte gäster och vi kommer fortsätta att påpeka för er hur sjukt ert samhälle är. Och om du försöker ta till våld så har vi rätten till självförsvar, vilket kan sluta väldigt illa för en person som dig.
Citera
2026-07-09, 17:41
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Du verkar ju fullständigt IQ-befriad. Detta var bland det korkaste jag läst på en lång tid. Nej, män har styrt över kvinnor genom hela vår historia på denna planeten för det är så naturen fungerar. Det är er sjuka liberala ideologi som sedan 1960 talet har systematiskt försökt förändra på detta och vi ser resultatet av det. Vi ser ett samhälle som fullständigt kollapsar.

Nej, detta kommer enbart från sjuka religioner.
Citera
2026-07-09, 17:42
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Så är det allt som oftast med människor som inte kan acceptera andra som de är. Istället för att arbeta med sina egna inre problem som han vet om att han har, väljer han istället att fokusera externt, mot andra. Desto större egna problem, desto mer extremt blir behovet av fokuserandet av andra. Det är som att skrika ut sin smärta istället för att fokusera på att läka den.

// CC

Enligt denna logiken ska vi ha full sexuell anarki i samhället. Kvinnor och män ska få lov att ha sex offentligt, kvinnor ska få lov att gå runt helt nakna offentligt. Alla som har problem med detta ska jobba med sina "inre problem".
Citera
2026-07-09, 17:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför bor du i Sverige om du hatar svenskar och svenska värderingar?

Varför bor en rasistisk islamhatare i Sverige om han hatar muslimer? Och jag hatar inte svenskar, jag hatar er liberala feminister.

Sluta upp med dina barnsliga argument här. Det är ett väldigt barnsligt argument att säga åt en person att om den personen inte gillar någonting i landet ska han flytta. Lägg fram argument som en vuxen människa istället.
Citera
2026-07-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Hur kan män klaga att kvinnor klär sig så? Eller alla som klagar härinne är kvinnor?

Jag undrar mest hur kvinnor som klär sig så tänker. Vill de ha sexuell uppmärksamhet från en massa främmande män? Det verkar ju onekligen så.

Men samtidigt får man ju ständigt höra att kvinnor minsann inte vill det, utan bara tycker det är jobbigt och obehagligt.

Jaja. Actions speak louder than words, antar jag.
Citera
2026-07-09, 17:48
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Bekymra dig inte för det eftersom det inte finns något liv efter detta.

Det är väl du som borde bekymra dig då ni dyrkar detta livet. Ni vill ju leva i 1 000 år. Jag tycker ju detta livet är helt värdelöst så för mig spelar det ingen roll, det är faktiskt skönt att veta att vi alla kommer dö snart och att allt kommer försvinna.

Det är ni som dyrkar detta livet som är sorgliga och ledsna över detta.
Citera
2026-07-09, 17:48
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Varför bor en rasistisk islamhatare i Sverige om han hatar muslimer? Och jag hatar inte svenskar, jag hatar er liberala feminister.

Sluta upp med dina barnsliga argument här. Det är ett väldigt barnsligt argument att säga åt en person att om den personen inte gillar någonting i landet ska han flytta. Lägg fram argument som en vuxen människa istället.

Du flydde väl från ditt hemland av anledningen att du inte stod ut med hemlandets värderingar?

Du valde Sverige eftersom vi är så toleranta här antar jag? Vi tolererar dig och du ska tolerera oss.
Citera
2026-07-09, 17:49
Medlem
Citat:

Alla är inte nudister som du.

För de allra flesta människor är nakenhet starkt kopplat till sex.
Citera
2026-07-09, 17:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Det är väl du som borde bekymra dig då ni dyrkar detta livet. Ni vill ju leva i 1 000 år. Jag tycker ju detta livet är helt värdelöst så för mig spelar det ingen roll, det är faktiskt skönt att veta att vi alla kommer dö snart och att allt kommer försvinna.

Det är ni som dyrkar detta livet som är sorgliga och ledsna över detta.

Avsluta det då istället för att gnälla här.

Vi vet att vi bara har ett liv och därför ser vi till att leva livet.
Citera
2026-07-09, 17:50
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Det var inte ens min poäng.

Min poäng var att svara på argumentet att kvinnor har självbestämmanderätt över sin kropp och därför ska få lov att gå runt i stringbikini offentligt. Men om du använder dig av detta resonemanget så ska kvinnor få lov att vara helt nakna offentligt plus att ha offentligt sex med sin pojkvän eller man. För hon har ju "självbestämmanderätt" över sin kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in